۳ نکته برای افزایش طول عمر باتری گوشی اندروید

۳ نکته برای افزایش طول عمر باتری گوشی اندروید
  • 1399/10/28
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

گوشی های اندرویدی امروزی، صفحه نمایش های بزرگ و درخشان و ویژگی های سطح بالایی را در خود جای داده اند که انرژی زیادی را از باتری گوشی می گیرند. عواملی وجود دارد که به عمر بیشتر باتری، در گوشی Android شما کمک می کند. در این مطلب ما به شما ۳ نکته برای افزایش طول عمر باتری گوشی اندروید را می گوییم.

3 نکته برای افزایش طول عمر باتری گوشی اندروید

۱-Turn On Power Saving Mode

در گوشی هوشمند خود حالت صرفه جویی در مصرف برق را روشن کنید؛ با فعال کردن این گزینه، به طور خودکار عملکردهایی را که ممکن است عمر باتری را کم کنند را کاهش می دهد. گوشی های با سیستم عامل اندروید ۱۰ دارای چهار گزینه مختلف هستند؛ عملکرد بالا با افزایش روشنایی و وضوح صفحه نمایش از باتری بیشتری استفاده می کند و Optimized تعادل بین عملکرد و دوام باتری را حفظ می کند. با فعال کردن این گزینه شما می توانید عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید.

5 نکته برای افزایش طول عمر باتری گوشی اندروید

۲-Try Dark Mode With the Right Screen

حالت تاریک را با صفحه مناسب امتحان کنید، حالت تاریک برای چشم ها خیلی بهتر است، اگر گوشی شما هم مجهز به صفحه نمایش OLED یا AMOLED باشد؛ این بدان معناست که گوشی در واقع پیکسل هایی را که نمایش سیاه دارند را خاموش می کند، بنابراین وقتی تمام صفحه های سفید تاریک شده اند، باتری خود را ذخیره می کنید. طبق بررسی های صورت گرفته با روشن کردن حالت تاریک می توانید به اندازه یک ساعت در باتری صرفه جویی کنید.

۳-Your Screen Is Too Bright

صفحه نمایش شما بسیار روشن است، این روزها صفحه نمایش گوشی های هوشمند بسیار زیبا به نظر می رسند، اما نیازی نیست که دستگاه شما در بالاترین تنظیمات روشن باشد. شما می توانید یکسری از تنظیمات گوشی خود را تغییر دهید همانند:

  • وارد تنظیمات نمایشگر خود شوید و روشنایی صفحه را کم کنید.
  • همچنین غیرفعال کردن روشنایی خودکار را در نظر بگیرید، که براساس نیازهای شما تنظیم می شود.
  • می توانید مدت زمان فعال بودن صفحه نمایش خود را تغییر دهید.
  • وارد تنظیمات اعلان ها شوید تا اعلان ها را از برنامه های خاص غیرفعال کنید، بنابراین تلفن شما هر بار که هشدار جدید می آید روشن نمی شود.

با انجام دادن مراحل بالا کمک بسیار بزرگی در حفظ و نگهداری طول عمر باتری گوشی هوشمند خود می توانید انجام دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *