روش سوییچ بین اپلیکیشن ها در iPhone X ،XR ،XS، و iPhone XS Max بدون بستن آن ها

روش سوییچ بین اپلیکیشن ها در iPhone X ،XR ،XS، و iPhone XS Max بدون بستن آن ها
  • 1397/9/2
  • زهرا معبودی
  • 0

یکی از مهم ترین کارهایی که معمولا روی گوشی های هوشمند انجام می شود استفاده از اپلیکیشن های مختلف و مدیریت گروهی آن ها است. در گوشی های iPhone X ،XR ،XS، و iPhone XS Max  شما می توانید به راحتی چندین اپلیکیشن را باز کنید و بدون این که نیاز باشد آن را ببندید به اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشید.

طراحی مفهومی اولیه ی آیفون بدون دکمه هوم، ارمغان آور ویژگی خوبی بود که در آن به راحتی می توان بین اپلیکیشن ها سوییچ کرد و به زبان رایج تر، بین اپلیکیشن ها جابجا شد و آن اپلیکیشن مورد نظر را باز کرد و در اختیار گرفت.

 

نحوه سوییچ بین اپلیکیشن ها در آیفون های جدید

در گوشی های جدید، بجای دکمه هوم، یک آیکون که این بار یک خط مستقیم است در نظر گرفته شده که به کمک آن می توانید بین اپلیکیشن ها بچرخید و با کشیدن به سمت راست و چپ اپلیکیشن های مورد نظر را انتخاب کنید.

سوییچ بین اپلیکیشن ها در آیفون

با کمک این خط، در انتهای صفحه گوشی می توانید بین چند اپلیکیشن بچرخید و اصطلاحا سوییچ کنید. تنها چیزی که مهم است این است که باید چند اپلیکیشن از قبل روی گوشی شما باز باشد تا با کشیدن این اسلاید و سوایپ کردن به سمت چپ و راست به برنامه ها دست پیدا کنید.

سوییچ بین اپلیکیشن ها در آیفون

معمولا در این قابلیت اپلیکیشن هایی که اخیرا باز کرده اید را در اختیار دارید و به راحتی می توانید از آن برای چرخیدن بین اپلیکیشن ها استفاده کنید.

همانطور که می دانید برای گوشی های اندرویدی نیز چنین قابلیتی وجود دارد. در اندروید اپلیکیشن های اخیر به صورت آبشاری در نظر گرفته می شود.

به نظر شما در اندروید این کار راحت تر صورت می گیرد یا در آیفون؟ دیدگاه خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید و در بخش نظرات بنویسید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *