چگونه با Voip به کسب و کارمان رونق دهیم؟

چگونه با Voip به کسب و کارمان رونق دهیم؟
  • 1397/6/27
  • گویا آی تی
  • 0

شرکت مهندسی ویپینگ حاصل یک تفکر واقع‌گرا و نمادین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور عزیزمان ایران می‌باشد ، که در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در حوزه  ITآغاز نموده است . امروزه توسعه خدمات ویپ و آموزش‌های مراکز تلفنی IP یکی از نیاز‌های اساسی موسسات و شرکت‌های گوناگون می‌باشد . ما بر این باوریم که می‌توانیم با تکیه بر الطاف الهی و همت مدیران با تجربه و کارشناسان خبره ، در علوم مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشگام باشیم . پیشگام در ارائه تجهیزات سخت‌افزاری با کیفیت و پیشگام در ارائه برترین خدمات به مشتریانمان .

 

 

خدمات شرکت ویپینگ

ویپینگ به عنوان یکی از پیشگامان ارائه دهنده خدمات شبکه و سیستم تلفنی VOIP آماده ارائه خدمات به شرح ذیل به تمامی هم میهنانمان عزیز می‌باشد .

 

 

ارائه راهکار‌های VOIP

 

  • طراحی و نصب ویپ

طراحی و اجرای سیستم تلفنی ویپ شامل راه ‌اندازی تلفن داخلی ، ارتباط بین شعبات شرکت و همچنین نصب انواع تجهیزات و سرویس‌های ویپ مانند :Gateway  ، خطوط E1 و ….

 

  • راه ‌اندازی Call Center

شامل تجهیز و نصب ویپ به صورت یک سیستم تلفنی کاملا جامع و توزیع مناسب داخلی‌ها و امکانات ، بر اساس اولویت‌ها ، کارایی کاربران و … و همچنین ارائه گزارشات جامع مدیریتی به صورت سیستم تحت وب و یا نرم‌افزار موبایل می‌باشد . لازم به ذکر است که نصب سیستم نظرسنجی تلفنی از امکانات Call Center گروه ویپینگ خواهد بود .

 

 

  • برنامه‌نویسی ویپ و ساخت نرم‌افزار‌ها و ماژول‌های جانبی

گروه ویپینگ همواره در تلاش است تا با کمک برنامه‌نویسان خبره ، سیستم تلفنی ویپ را توسعه دهد ، طوری که این مراکز تلفنی پاسخگوی تمامی نیاز‌های مشتریان باشد . علاوه بر این گروه ویپینگ با تکیه بر نیرو‌‌های متخصص و با تجربه تضمین می‌کند که هیچ سناریویی وجود ندارد که قابل اجرا نباشد .

برخی از نمونه کار‌های توسعه VOIP نصب شده توسط گروه VoiPing عبارت است از :

  • اتصال انواع CRM به مراکز تلفن VOIP
  • اتصال فروشگاه‌های اینترنتی به سیستم تلفنی ویپ
  • نصب انواع پایگاه داده و اتصال آن به مراکز تلفن VOIP

 

 

  • تحقیقات و توسعه راهکار‌های ویپ

همانطور که می‌دانیم سیستم ویپ یک فناوری جدید و نوپا می‌باشد که جای رشد بسیاری دارد . متخصصین گروه ویپینگ همواره برای توسعه این تکنولوژی جدید مطالعه و تحقیق می‌نمایند تا بهترین راه‌کار‌ها را به مشتریان خود ارائه دهند .

  • مشاوره در طراحی و نصب ویپ در پروژه‌ها

گروه ویپینگ با راه اندازی پروژه‌های متعدد مرکز تلفنی VOIP ، آماده ارائه مشاوره در بررسی شبکه و سیستم تلفنی مورد نیاز در پروژه ، و همچنین راهنمایی پیمانکاران جهت فازبندی ، تامین تجهیزات و نظارت بر اجرای پروژه می‌باشد .

  • بهبود در کارایی سیستم ویپ موجود و بالابردن امنیت شبکه VOIP
  1. افزایش امنیت سیستم تلفن ویپ شما
  2. ارتقا مراکز تلفنی VOIP
  3. بررسی مشکلات زیرساختی و رفع عیوب سیستم‌های تلفنی ویپ

 

 

مجری کلاس‌های آموزشی و تولید محصولات ویدیو‌یی

  • دوره‌های آموزش حضوری

گروه ویپینگ مجری کلاس‌های آموزشی و دوره‌های فشرده آموزش ویپ به صورت کاملا تخصصی می‌باشد . علاقه‌مندان می‌توانند در کلاس‌های آموزش تخصصی VOIP شرکت نموده و با تجهیزات و ادوات مختلف سیستم ویپ در لابراتوار مجهز ویپینگ آشنا شوند و راه اندازی یک سیستم تلفن واقعی را از نزدیک تجربه کنند . همچنین اساتید ویپینگ جهت آسودگی خاطر دانش آموختگان به مدت سه ماه بعد از اتمام دوره‌ آموزشی ، به عنوان مشاور برای اجرای پروژه‌ها پاسخگوی تمامی سوالات و مشکلات دانشجویان می‌باشند .

  • دوره‌های آموزش ویدیویی

همانطور که می‌دانیم بسیاری از دانشجویان و مدیران شبکه به دلیل مشغله فراوانی که دارند ، ممکن است فرصت کافی برای شرکت در دوره‌های آموزش حضوری ویپ را نداشته باشند ، به همین خاطر گروه ویپینگ برای راحتی علاقه‌مندان به یادگیری ویپ دوره‌های آموزش ویدیویی VOIP را تولد کرده است . علاقه‌مندان می‌توانند دوره‌های ویدیویی را از سایت VoiPing دریافت نموده و شروع به آموزش و نصب یک مراکز تلفنی ویپ کنند .

 

  • مقالات آموزشی VOIP

یکی دیگر از روش‌های آموزش VOIP که گروه ویپینگ برای علاقه‌مندان به مراکز تلفنی ویپ تهیه کرده است ، بلاگ‌های آموزشی موجود در سایت این شرکت می‌باشد . شما می‌توانید با مراجعه به سایت ویپینگ ، مقاله مورد نظر خود را از بخش‌ها و سرفصل‌های آموزشی ویپ موجود در بلاگ‌ها انتخاب کرده و یادگیری این تکنولوژی جذاب را شروع کنید .

 

 

تماس با VoiPing

 شما می‌توانید سوالات ، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق ایمیل ، سایت و یا شماره تلفن‌های ذیل با ما در میان بگذارید .

 

آدرس سایت : www.voiping.ir

ایمیل : info [at] voiping [dot] ir

تلفن تماس : ۷۴۳۲۷-۰۲۱  _ ۲۶۴۱۱۵۴۱-۰۲۱

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *