پاییز،بهترین زمان سفر به استانبول

پاییز،بهترین زمان سفر به استانبول
  • 1397/6/27
  • گویا آی تی
  • 0

استانبول در سال های اخیر به محبوب ترین مقصد برای سفر گردشگران ایرانی تبدیل شده است.جاذبه های گردشگری فراوان از جمله مساجد تاریخی،مراکز خرید با برند های مشهور جهانی و غذاهای محلی خوش‌طعم باعث شده است سفر با تور استانبول به سفری دلچسب تبدیل شود.

با توجه به محبوبیت تور استانبول در بین گردشگران،آژانس آرشین پرواز قصد دارد در این مطلب به سفر به استانبول در پاییز بپردازد و بهترین زمان سفر به استانبول را به شما عزیزان معرفی کند.

سفر به استانبول در پاییز

پاییز استانبول زیبایی ها و مزیت های خاص خود را دارد که می تواند شما را مجذوب خود کند.در ادامه به این مزیت ها پرداخته ایم.

قیمت مناسب و تورهای لحظه آخری

در فصل پاییز تورهای لحظه آخری بسیار بیشتر از فصول دیگر هستند و می توانید بهترین و ارزانترین سفر خود به استانبول را تجربه کنید.اما اگر به هر دلیل نتوانستید با تور لحظه آخری سفر کنید نگران نباشید،چرا که به طور کلی قیمت تور استانبول در فصل پاییز ارزان تر است.به طور کلی در فصل پاییز قیمت هتل ها و پرواز های استانبول کاهش پیدا می‌کند.بنابراین می توانید با هزینه ای مناسب و یک سفر خاطره انگیز را تجربه کنید.

از ترافیک و هیاهو دور باشید

یکی از مزیت های سفر به استانبول در فصل پاییز خلوتی و آرام بودن شهر است.در این حالت شما می توانید به راحتی از جاذبه های گردشگری دیدن کنید و با خیالی آسوده و با قیمتی مناسب از مراکز خرید استانبول خرید کنید.همچنین هتل ها خلوت تر بوده و بدون شک در روزهای خلوت هتل ها می توانند خدمات بهتری را ارائه دهند و شما را بیشتر مورد احترام قرار دهند.بنابراین اگر از شلوغی و هیاهو فراری هستید بهترین زمان برای سفر به استانبول فصل پاییز است.

اگر در این فصل به قصد خرید به استانبول سفر کنید می توانید تخفیف های ویژه ای از فروشگاه ها دریافت کنید.

گشت و گذار در استانبول

همانطور که گفتیم با توجه به خلوتی شهر در این فصل،می توانید به راحتی از جاذبه ها دیدن کنید و لذت ببرید.یکی از تفریحاتی که در فصل پاییز می توانید انجام دهید گشت و گذار در تنگه بسفر است.در این فصل می توانید با قیمتی مناسب یک تور کشتی رزرو کنید و مناظر بسیار زیبای اطراف تنگه بسفر را از داخل کشتی ببینید.

استانبول دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی است.مساجد و کاخ های معروف در این شهر در پاییز بسیار جذاب می شوند و می توانید در آرامش کامل و دور از شلوغی ها از آن ها بازدید کنید.مهمترین بخش گشت و گذار شما در این فصل مربوط می‌شود به جشنواره های پاییزی استانبول.در ادامه یکی از مهمترینِ این جشنواره ها را به شما معرفی می‌کنیم.

جشنواره موسیقی استانبول : یکی از محبوب ترین جشنواره های استانبول که در فصل پاییز برگذار می شود،جشنواره موسیقی است.در این جشنواره هنرمندان زیادی از سراسر دنیا شرکت می کنند و مردم زیادی نیز فقط برای بازدید از این جشنواره به استانبول سفر می‌کنند.تور لحظه آخری استانبول بهترین فرصت برای شرکت در این جشنواره است.

آدرس وبسایت :   www.ArshinParvaz.com

آدرس : تهران –  خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهارراه اندیشه –  پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲

تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱

تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱

در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ ( آقای سیفی ) تماس حاصل کنید.

برای ارتباط با ما از طریق تلگرام از شماره ۰۹۱۹۱۲۱۵۸۹۸ استفاده بفرمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *