iPhone Xc ، ارزان ترین آیفون سال ۲۰۱۸

iPhone Xc ، ارزان ترین آیفون سال ۲۰۱۸
  • 1397/6/19
  • سینا اشتری
  • 0

چند روز پیش مطلبی را با عنوان آخرین جزئیات فاش شده در مورد آیفون های ۲۰۱۸ و اپل واچ سری ۴ منتشر کرده و شما را در جریان آخرین اطلاعات فاش شده در مورد آیفون های بعدی و نسل جدید اپل واچ قرار دادیم؛ یک ساعت پیش جزئیات جدیدی در مورد آیفون اکس سی و یا ارزان ترین آیفون سال ۲۰۱۸ منتشر شده که در این مطلب به آن می پردازیم.

تنها ۳ روز تا برگزاری مراسم WWDC شرکت اپل زمان باقی مانده و به نظر می رسد هر چه به روز موعود و یا ۱۲ ماه سپتامبر نزدیک تر می شویم، تعداد شایعات و گمانه زنی ها در مورد جدید ترین محصولات شرکت اپل نیز بیشتر می شود.

اگر از علاقه مندان و نیز طرفداران محصولات و گجت های شرکت اپل باشید می دانید و که این غول دنیای فناوری تا به حال دو گوشی ارزان قیمت با نام های آیفون ۵ سی و آیفون اس ای به بازار عرضه کرده است. آیفون های شرکت اپل همواره در میان گران ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار قرار گرفته اند اما اپل گاهی اوقات سعی کرده تا گجت هایی ارزان قیمت تر را با هدف حفظ ارتباط با طیف گسترده تری از مشتریان و علاقه مندان به گوشی های هوشمند طراحی و تولید نماید.

امروز بیش از دو سال از معرفی رسمی آخرین گوشی ارزان قیمت شرکت اپل و یا آیفون اس ای می گذرد و این طور که از شایعات پیداست به احتمال زیاد اپل در رویداد WWDC تاریخ ۱۲ ام سپتامبر سال ۲۰۱۸ یعنی کمتر از ۷۲ ساعت آینده گوشی ارزان قیمت دیگری را با نام آیفون اکس سی به طور رسمی معرفی خواهد نمود.

همه کارشناسان و علاقه مندلن به بازار گوشی های هوشمند آقای Ben Geskin را به عنوان یکی از موثق ترین منابع افشای زودهنگام جزئیات گوشی های هوشمند می شناسند. آقای Geskin ساعاتی پیش در حساب توئیتر خود جزییاتی تازه را در مورد گوشی ارزان قیمت بعدی شرکت اپل منتشر کرده است. او از این گوشی ۶٫۱ اینچی با نام آیفون اکس سی یاد کرده و معتقد است که شرکت سازنده این گجت را در چهار رنگ متفاوت به بازار عرضه خواهد کرد.

در توئیت آقای Geskin عکسی از قاب پشتی آیفون اکس سی قرمز رنگ منتشر شده و به گفته وی این گجت در رنگ های آبی تیره، سفید و صورتی نیز تولید شده است. البته همانطور که از تصویر این گجت مشخص است، عکس منتشر شده توسط آقای Geskin مربوط به مدل اولیه و آزمایشی این گوشی است؛ اما با توجه به تطابق اطلاعات فاش شده توسط وی با شایعات پیشین منتشر شده در مورد جزئیات آیفون ارزان قیمت سال ۲۰۱۸، می توانیم تا قدری به این اطلاعات اعتماد کنیم.

گمانه زنی های قبلی در مورد آیفون ارزان قیمت سال ۲۰۱۸ همگی به تنوع رنگی این گوشی اشاره داشتند؛ البته تا قبل از این صحبت هایی جسته و گریخته در مورد تولید آیفون ارزان قیمت سال ۲۰۱۸ در رنگ نارنجی به گوش می رسید که در اطلاعات فاش شده توسط Ben Geskin اشاره ای به آن نشده است؛ علاوه بر این آقای Geskin معتقد است که آیفون اکس سی از یک صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی از نوع ال سی دی بهره می برد.

تا پیش از این همه شایعات منتشر شده در مورد آیفون های سال ۲۰۱۸، نام ارزان ترین مدل موجود در میان آنها را آیفون ۹ می دانستند اما با توجه به سابقه شرکت اپل در نام گذاری آیفون ها به نظر می رسد که آیفون اکس سی نام منطقی تری باشد.

اولین دلیل برای اعتبار بیشتر نام آیفون اکس سی آن است که احتمالا حرف اکس در نام گذاری این آیفون ارزان به چشم خواهد خورد و دلیل دوم نیز مربوط به نحوه نام گذاری اولین آیفون ارزان قیمت و یا آیفون ۵ سی است.

آیفون ۵ سی مدتی پس از عرضه آیفون ۵ به بازار آمد و رنگ های متنوع و شاد تری را نیز برای آن در نظر گرفته بود؛ بدین ترتیب بعید به نظر نمی رسد که اپل با اضافه کردن حرف سی به نام آیفون سال گذشته خود، آیفون ارزان قیمت بعدی خود را نامگذاری کرده باشد.

شایعات منتشر شده در واپسین لحظات پیش از معرفی رسمی گجت های پر طرفداری مانند گوشی های هوشمند معمولا برخی از جزئیات موجود در آنها را لو می دهند اما این رویه همیشه در مورد گجت های شرکت اپل صدق نکرده است.

اپل اهمیت زیادی به پنهان نگه داشتن اطلاعات گجت های جدید خود می دهد و معمولا با معرفی رسمی محصولات خود همه مخاطبان خود را شگفت زده می کند؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم برای مطمئن شدن از جزئیات و اطلاعات مربوط به آیفون های سال ۲۰۱۸ و اپل واچ سری ۴ تا روز ۱۲ سپتامبر صبر کنید.

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *