موبایل کمک: تعمیرات موبایل در محل با گارانتی و مناسب ترین قیمت

موبایل کمک: تعمیرات موبایل در محل با گارانتی و مناسب ترین قیمت
  • 1397/5/21
  • گویا آی تی
  • 0

یکی از سرویس هایی که این روزها از سوی کاربران مورد توجه و استقبال قرار گرفته، سرویس تعمیرات موبایل در محل شرکت موبایل کمک است. این شرکت یکی از اولین شرکت هایی بوده که این سرویس و ایده خلاقانه مربوط به آن را در کشور پیاده سازی کرد. اما شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که مراحل کار در سرویس تعمیرات موبایل در محل شامل چه مواردی می‌شود و چطور قادر به استفاده از این سرویس هستیم! در ادامه به صورت دقیق جزئیات این روش تعمیرات موبایل را برایتان شرح خواهیم داد.

منظور از تعمیرات موبایل در محل چیست؟

طی چند سال اخیر همه چیز رو به سمت آنلاین شدن سوق پیدا کرده است. سفارش پیک موتوری، سفارش تاکسی، سفارش غذا و غیره همگی طی چند سال اخیر امکانپذیر شده‌اند و استقبال کاربران هم از این سرویس ها مطلوب بوده چون عموما منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه ها می‌شوند. حال تصور کنید بتوانید تعمیرات موبایل را هم بدون نیاز به خروج از منزل و مراجعه حضوری به فروشگاه های تعمیر گوشی انجام  دهید! یعنی بتوانید سفارش تعمیرات موبایل را هم به شکل آنلاین ثبت کرده و کارشناس تعمیر را به آدرس محل سکونت خود آورده و ظرف کوتاه ترین زمان ممکن گوشی را تعمیر شده از وی تحویل بگیرید! این دقیقا سرویسی است که موبایل کمک تحت عنوان سرویس تعمیرات موبایل در محل ارائه می‌کند!

بنابراین با سرویس تعمیرات موبایل در محل دیگر نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه های تعمیر موبایل نخواهید داشت. این مسئله از یک سو منجر به صرفه جویی در زمان و از سوی دیگر منجر به کاهش هزینه های صرف شده می‌شود. ضمنا از آنجایی که در این روش تعمیر گوشی پیش چشم کاربر انجام می‌شود، هیچ راهی برای به سرقت رفتن اطلاعات گوشی کاربر وجود نخواهد داشت. کارشناسان تعمیر موبایل کمک افراد بسیار  حرفه‌ای هستند که به راحتی از پس تعمیرات تخصصی آیفون و سایر گوشی های موبایل بر می‌آیند و همگی از آموزشگاه آموزش تعمیرات موبایل شرکت موبایل کمک گواهینامه دریافت کرده‌اند. در ادامه به طور دقیق تر مراحل سرویس تعمیرات موبایل در محل را برای شما عزیزان شرح می‌دهیم.

چگونه از سرویس تعمیرات موبایل در محل شرکت موبایل کمک استفاده کنیم؟

مراحل کار برای استفاده از سرویس تعمیرات موبایل در محل ارائه شده توسط شرکت موبایل کمک بسیار ساده است. کل این پروسه شامل مراحل زیر می‌شود:

  • ثبت سفارش تعمیر موبایل: مشتریان گرامی به دو روش قادر به ثبت سفارش تعمیرات موبایل در محل هستند. در اولین روش باید به سایت موبایل کمک مراجعه کنید و سفارشتان را به ثبت برسانید و در روش دوم می‌توانید ضمن تماس با شماره های ۰۲۱۲۲۶۴۷۵۶۴ یا ۰۲۱۷۵۱۴۷۰۰۰ درخواست خود را با ارائه اطلاعات لازم به ثبت برسانید.
  • اعزام کارشناس: در این مرحله کارشناس موبایل کمک به آدرس مشتری اعزام می‌شود. کارشناس عموما در صورت وجود آمادگی لازم از جانب مشتری، ظرف ۳۰ الی ۶۰ دقیقه به مقصد خواهد رسید. البته مشتری می‌تواند ساعت خاصی را هم به منظور اعزام کارشناس تعیین کند.
  • انجام تعمیرات موبایل در محل: در این مرحله کارشناس گوشی مشتری را پیش روی او تعمیر خواهد کرد. در برخی شرایط ممکن است نیاز شود تا گوشی برای بررسی بیشتری و تعمیر با کیفیت تر به شرکت ارجاع داده شود. در این شرایط کارشناس موبایل کمک گوشی مشتری گرامی را به شرکت ارجاع می‌دهد.
  • تحویل گوشی به مشتری و گارانتی: بعد از اینکه تعمیرات موبایل در محل انجام شد، گوشی با گارانتی به مشتری تحویل داده می‌شود. اگر در مرحله قبل گوشی برای تعمیر به شرکت ارجاع داده شده باشد، در این مرحله با پیک موتوری رایگان موبایل کمک به آدرس مشتری ارسال می‌شود.

کل پروسه فوق عموما چیزی مابین ۱ الی ۳ ساعت به طول می‌انجامد. بنابراین با استفاده از سرویس تعمیرات موبایل در محل ارائه شده توسط موبایل کمک می‌توانید خیلی سریع تر از روش های سنتی تعمیر موبایل به هدف مورد نظرتان برسید و ظرف چند ساعت گوشی تعمیر شده خود را از موبایل کمک تحویل بگیرید.

موبایل کمک بهترین نمایندگی اپل در ایران (غیر رسمی) و ارائه دهنده سرویس تعمیرات تخصصی آیفون است!

درست است که اپل در ایران نمایندگی رسمی ندارد، اما این موضوع بدان معنا نیست که شرکت داخلی نتواند کیفیت و سطح خدمات خود را به قدری بالا ببرد که مثل یک نمایندگی واقعی اپل در داخل کشور عمل کند. موبایل کمک دقیقا یکی از شرکت هایی است که در این راستا بهترین سرویس را ارائه می‌کند. به همین جهت می‌توان موبایل کمک را بهترین نمایندگی اپل در ایران (غیر رسمی) محسوب کرد. سرویس تعمیرات تخصصی آیفون این شرکت بی‌عیب و نقص بوده و بدون تردید رضایت مشتریان گرامی را جلب می‌کند. موبایل کمک تامین کننده قطعات اورجینال موبایل در داخل کشور است و بسیار از شرکت های واسط و عرضه کننده قطعات موبایل، تجهیزات موبایل نیاز خود را از فروشگاه قطعات و ابزار موبایل کمک تامین می‌کنند. کارشناسان تعمیر موبایل کمک موظف هستند در تعمیرات تخصصی آیفون و سایر گوشی های مشتریان از قطعات اورجینال فروشگاه موبایل کمک استفاده نمایند. بدین سبب مشتری گرامی می‌تواند مطمئن باشد که در تعمیر گوشی وی از بهترین و با کیفیت ترین قطعات اورجینال استفاده شده است.

کلام آخر

پس با سرویس تعمیرات موبایل در محل ارائه شده توسط شرکت موبایل کمک آشنا شدید. به موجب این سرویس می‌توانید بدون نیاز به خروج از منزل سفارش تعمیر موبایل خود را به ثبت رسانده و ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن گوشی تعمیر شده خویش را با گارانتی تحویل بگیرید. کیفیت خدمات موبایل کمک به قدری رضایت بخش است که می‌تواند آن را نمایندگی اپل در ایران (غیر رسمی) خطاب کرد و با خیال آسوده تعمیرات تخصصی آیفون را به موبایل کمک واگذار کرد. برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر در مورد سرویس ها و خدمات این شرکت می‌توانید با شماره های ۰۲۱۲۲۶۴۷۵۶۴ یا ۰۲۱۷۵۱۴۷۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *