دانلود از یوتیوب – ۲۴ روش دانلود از Youtube در گوشی و کامپیوتر

دانلود از یوتیوب – ۲۴ روش دانلود از Youtube در گوشی و کامپیوتر
  • 1397/2/26
  • زهرا معبودی
  • 3
محتوا پنهان

دانلود از یوتیوب یکی از معضلات اصلی مردم ایران در زندگی روزمره است. یوتیوب (Youtube) شبکه ای اجتماعی مملو از فیلم های آموزشی و تفریحی است که اگر یک حساب سر انگشتی داشته باشید، باید ۳۲ بار به دنیا بیایید و زندگی کنید تا بتوانید تمام فیلم های آن را ببینید. این آمار، مربوط به دو یا سه سال پیش است و بدین صورت می توان حدس زد که اوضاع در حال حاضر چگونه است.

از سوی دیگر مردم دنیا به جستجو در موتورهای جستجو رغبت بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده اند و در این میان بعد از گوگل، یوتیوب به عنوان دومین موتور جستجوگر بزرگ دنیا به شمار می آید.

 

انواع محتوا در یوتیوب کدامند؟

معمولا یوتیوب را به عنوان یک مخزن پر از فیلم می شناسیم و غیر از این هم چیزی نیست اما معمولا برخی از ویدیو ها صرفا صوتی هستند و پس زمینه ای ثابت دارند. معمولا ابزارهایی وجود دارد که به شما کمک می کند هنگام دانلود کردن از یوتیوب، صرفا صدا یا فیلم ها را دانلود کنید.

بنابراین می توان گفت که در یوتیوب دو نوع محتوا وجود دارد:

  1. فیلم (ویدیو)
  2. صدا (مبتنی بر فیلم)

یکی از دغدغه های مهم کاربران یوتیوب این است که بتوانند فیلم های مورد علاقه خود را از این موتور بزرگ جستجو دانلود کنند. به هر دلیلی یوتیوب این امکان را آزاد نگذاشته است.

در این مقاله گویا آی تی به شما کمک می کند تا با انواع روش های دانلود از یوتیوب آشنا شوید و هر کدام را که مایل هستید انتخاب کنید.

 

YouTube Red و دانلود قانونی از یوتیوب

YouTube Red یا یوتیوب قرمز نسخه ای از یوتیوب است که به شما اجازه می دهد، به ازای ثبت نام در در آن فیلم های یوتیوب را دانلود کنید. در حقیقت در YouTube Red خود این شبکه به شما دسترسی به دکمه دانلود داده و می توانید محتویات آن را دانلود کنید.

نکته ای که در استفاده از YouTube Red مورد توجه قرار می گیرد این است که، ثبت نام در آن مبتنی بر هزینه است و استفاده از آن رایگان نیست.

اما روش های رایگان دانلود از یوتیوب دیگری هم وجود دارد که در ادامه می خوانید:

 

دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت های کمکی

معمولا افراد از طریق مرورگر هم به مشاهده فیلم یوتیوب می پردازند و بعید نیست که بخواهند همان موقع فیلم هایی را دانلود کنند. اگر از YouTube Red استفاده نمی کنید به کمک چند وب سایت می توانید سریع فیلم ها را دانلود کنید. این وب سایت ها به قرار زیر می باشند:

  1. GenYoutube
  2. ClipConverter.cc
  3. SaveFrom.net
  4. Downvids.net
  5. Yoo Download
  6. TelechargerUneVideo
  7. y2mate

آموزش دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت GenYoutube

روش استفاده از این وب سایت بسیار ساده است و از مزایای آن این است که به محض اینکه لینک فیلم مورد نظر خود را در این وب سایت ارائه می کنید، به شما دسترسی دانلود انواع فایل ها از ویدیوی مورد نظر را می دهد.

برای شروع روی لینک سایت کلیک کنید و وارد سایت شوید. در مرحله اول، با صفحه ای مطابق عکس زیر مواجه می شوید:

دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت GenYoutube

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید، در ابتدای این وب سایت، یک کادر جستجو وجود دارد.

در این قسمت می بایست، لینک فیلم مورد نظرتان را در یوتیوب پیدا کرده و در این قسمت Paste کنید و در نهایت اینتر را بزنید:

دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت GenYoutube

بعد از این که اینتر را زدید، این وب سایت لینک فیلمی که می خواهید آن را دانلود کنید را ارائه می کند. کافی است روی آن یک کلیک کنید تا آن را برای دانلود از یوتیوب آماده کنید:

دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت GenYoutube

به محض اینکه روی فیلم کلیک کنید، به شما امکان پخش و دانلود فیلم داده می شود. لیستی که در عکس بالا مشاهده می کنید، در زیر تمام ویدیو هایی که می خواهید دانلود کنید نمایان می شود. کافی است که نوع مورد نظر خود، و حجم ارائه شده را بررسی کنید و تنها با یک کلیک، فیلم را دانلود کنید و روی سیستم خود ذخیره کنید.

به کمک این وب سایت می توانید، فیلم ها را به صورت صوتی، و یا به صورت کاملا تصویری دانلود کنید.

آموزش دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت  ClipConverter

clipconverter سایت دیگری است که به سادگی به شما کمک می کند تا فیلم های مورد علاقه خود در یوتیوب را دانلود کنید. برای شروع کار کردن با این ابزار آنلاین و رایگان برای دانلود فیلم های یوتیوب، کافی است روی لینک آن کلیک کنید تا صفحه ای مطابق عکس زیر برایتان نمایش داده شود:

 دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت  clipconverter

در عکسی که در بالا مشاهده می کنید، گزینه های مختلفی وجود دارد که لازم است ابتدا در مورد آن چیزهایی بدانید.

در کادر اول، لازم است که لینک فیلم مورد نظر را وارد کنید.

در قسمت conversion format می توانید فرمت و قالب فیلمی که می خواهید دانلود کنید را مشخص کنید. این امکان به شما اجازه می دهد که فیلم را به صورت کامل یا به صورت صوتی دانلود کنید.

پس برای تست این سایت، ابتدا لینکی را وارد می کنیم:

 دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت  clipconverter

در این جا من لینک مورد نظر را وارد کردم، و در قسمت پایین مشخص کردم که می خواهم فیلم را در فرمت ۳GP دانلود کنم. با مشخص کردن حالت کانورت فیلم، آپشن های دیگری نیز ارائه می شود که می توانید به تناسب نیاز خود آن ها را تنظیم کنید و بعد روی دکمه continue کلیک کنید ( در مقابل قسمتی که لینک را وارد می کنید ) تا فرمت های ۳gp با رزولوشن های مختلف به شما ارائه شود:

 دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت  clipconverter

در این جا به تناسب کیفیت، یکی از آپشن ها را انتخاب کنید و بعد روی دکمه Download کلیک کنید.

بدین صورت فیلم مورد نظر به راحتی دانلود می شود.

آموزش دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت SaveFrom.net

savefrom وب سایت دیگری است که با رابط کاربری ساده به شما کمک می کند فیلم های مورد نظر خود از یوتیوب را با یک کلیک دانلود کنید آن هم به صورت کاملا رایگان.

روی لینک این سایت کلیک کنید و در صفحه اول، وقتی که صفحه ای مطابق زیر را دیدید، لینک فیلم را در کادر ابتدایی قرار داده و اینتر را بزنید:

دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت SaveFrom.net

بعد از این که اینتر را فشردید، به شما آپشن های قابل دانلود نمایش داده می شود که به صورت زیر است:

دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت SaveFrom.net

همانطور که مشاهده می کنید، در مقابل دکمه دانلود، امکان دانلود فیلم به دو حالت وجود دارد که اگر روی آن کلیک کنید، آپشن ها نمایش داده می شود:

دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت SaveFrom.net

همانطور که مشاهده می کنید، امکان دانلود در ابتدا به صورت آنلاین محدود است ولی به کمک گزینه more و یا دکمه سمت راست به شما اجازه دانلود اپلیکیشن داده می شود تا با امکانات بهتری بتوانید فیلم های تان را دانلود کنید.

آموزش دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت Downvids.net

Downvids.net وب سایت چهارمی است که می خواهم روش دانلود فیلم یویتوب در آن را به شما آموزش دهم. بدون معطلی روی لینک آن کلیک کنید تا وارد سایت Downvids.net  شوید.

دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت Downvids.net

در ابتدا در سایت مورد نظر، کمی آموزش شیوه دانلود را نگاشته اند اما لب کلام این است که، لینک مورد نظر خود را در کادر وارد کنید.

قبل از دانلود، دو انتخاب دارید.

اول اینکه فرمت ویدیو خود را در قسمت select video format مشخص کنید که البته کاملا محدود است.

در نهایت اگر بخواهید از ویدیو مورد نظر فقط صدا را ذخیره کنید گزینه mp3 را کلیک کنید.

در نهایت روی گزینه download کلیک کنید تا ویدیو مورد نظر دانلود شود.

 

آموزش دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت Yoo Download

Yoo Download ابزار آنلاین دیگری است که امکان دانلود ویدیوی یوتیوب را به شما می دهد. برای شروع کار با Yoo Download روی لینک آن کلیک کنید و در صفحه ای که مطابق عکس زیر باز می شود، لینک فیلم را وارد کنید:

 دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت Yoo Download

بعد از این که لینک را وارد کردید، روی دکمه download در سمت راست باکس کلیک کنید تا عملیات پردازشی شروع شود. بعد از چند ثانیه با آپشن های مختلفی برای دانلود از یوتیوب مواجه می شوید:

 دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت Yoo Download

در این آپشن ها گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید ( انواع فرمت ها ) و بعد روی دکمه سبز رنگ دانلود در مقابل هر آپشن دلخواه کلیک کنید. حتی می توانید به طور مستقیم، با کمک گزینه آخر یعنی convert to mp3 فایل مورد نظر را تنها به صورت صوتی دانلود کنید.

آموزش دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت TelechargerUneVideo

TelechargerUneVideo هم یکی از ساده ترین ابزارهای آنلاین و رایگان برای دانلود فیلم و صوت از یوتیوب است. برای شروع کار بعد از کلیک بر لینک ورود سایت TelechargerUneVideo کادری به شما نمایش داده می شود که محل قرار دادن لینک در آن است:

 دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت TelechargerUneVideo

در کادر لینک را وارد کرده و بعد اینتر را بزنید تا لینک های دانلود از یوتیوب برای شما نمایش داده شود:

 دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت TelechargerUneVideo

در این جا انواع آپشن ها نمایش داده می شود. می توانید به راحتی، گزینه مورد نظر را انتخاب کنید و بعد روی دکمه پایین کلیک کنید تا لینک دانلود از یوتیوب فراهم شود.

آموزش دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت y2mate

این وب سایت هم از ساده ترین سایت هایی است که تنها با یک کلیک فیلم های به ظاهر دانلود نشدنی را دانلود می کند. برای این که این سایت را تست کنید ابتدا وارد سایت شده و لینک مورد نظر را وارد کنید و بعد آپشن های قابل دانلود را در همان صفحه انتخاب کنید و بعد در نهایت دانلود را شروع کنید.

دانلود فیلم های یوتیوب از طریق وب سایت y2mate

همانطور که مشاهده می کنید می توانید به سادگی، از تب های بالا فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با مقایسه حجم های دانلودی، متناسب ترین دانلود به تناسب شرایط خود انتخاب کنید. دکمه های سبز دانلودی که در مقابل هر آپشن قرار دارد به شما امکان دانلود را می دهد.

در انتها یک گزینه جدید وجود دارد که امکان دانلود فیلم به صورت صوت را فراهم می کند.

 

 

بهترین اپلیکیشن ها برای دانلود فیلم از یوتیوب در اندروید

برای اینکه از طریق گوشی و تبلت های اندرویدی خود بتوانید فیلم های یوتیوب را دانلود کنید، توصیه می کنیم که این چند اپلیکیشن را تست کنید.

برای نصب این اپلیکیشن ها چند راه دارید.

اول اینکه در مارکت های داخلی یا گوگل پلی، نام این اپلیکیشن ها را سرچ کنید و بعد در صورت وجود آن ها را دانلود کنید.

دوم اینکه اگر در مارکت ها امکان دانلود وجود نداشت، از طریق لینکی که برای معرفی هر اپلیکیشن ارائه می شود، وارد سایت اصلی شده و اپلیکیشن را دانلود کنید. در چنین حالتی برای نصب اپلیکیشن باید از قبل وارد بخش Settings > Security شده و گزینه Unknown sources را فعال کنید.

Unknown sources

اپلیکیشن اندرویدی Videoder برای دانلود فیلم از یوتیوب

این ابزار اندرویدی نه تنها به شما کمک می کند که فیلم های یوتیوب را دانلود کنید بلکه اجازه می دهد از سرویس دهنده های دیگری مثل   Facebook و Instagram فیلم دانلود کنید.

Videoder در حقیقت اجازه می دهد در فرمت ها و کیفیت های مختلف و متناسب با نظر خود، فیلم را دانلود کنید.

برای دانلود فیلم از طریق این اپلیکیشن دو راه دارید.

راه اول:

ابتدا اپلیکیشن را نصب کنید و ان را اجرا کنید

لینک فیلم مورد نظر را در قسمت جستجو وارد کنید

با این کار برنامه عملیات پردازشی را انجام داده و آپشن های خود نظیر فرمت ها و کیفیت های مختلف را ارائه می کند تا بتوانید از طریق آن مورد دلخواه خود را دیده و انتخاب کرده و دانلود کنید.

دانلود فیلم یوتیوب از اپ اندرویدی videoder

راه دوم

کافی است فیلمی را که درحال دیدن آن هستید، با گزینه به اشتراک گذاری، به این برنامه ارسال کنید و به اشتراک گذارید. بلافاصله با انجام این کار، یک پنجره پاپ آپ باز می شود و امکان دانلود برای تان فراهم می شود.

برای دانلود Videoder کلیک کنید

اپلیکیشن اندرویدی TubeMate برای دانلود فیلم از یوتیوب

TubeMate اپلیکیشنی عالی برای اندروید است که به شما کمک می کند با ساده ترین حالت ممکن، فیلم های خود را از یوتیوب یا هر سرویس دهنده دیگر دانلود کنید.

این اپلیکیشن دارای یک بروزر داخلی است که اجازه می دهد فیلم ها را در سرویس دهنده های مختلف مورد بررسی قرار دهید.

از امکانات این اپلیکیشن امکان دانلود فیلم از سایت های مختلف، مثل یوتیوب، در فرمت ها و کیفیت های مختلف است. البته شما می توانید از فیلم های مورد نظر فقط صدا نیز دانلود کنید.

دانلود فیلم یوتیوب از اپ اندرویدی TubeMate

در این اپلیکیشن نیز دو راه برای دانلود از یوتیوب یا سایت‌های دیگر وجود دارد.

راه اول:

ابتدا وارد اپلیکیشن شوید و از طریق بروزر داخلی اپلیکیشن، وارد سایتی شوید که می خواهید فیلم های آن را دانلود کنید.

فیلم مورد نظر را پیدا و انتخاب کنید.

اپلیکیشن در این مرحله فرمت ها و کیفیت های مختلف را به شما ارائه می کند و شما می توانید به راحتی روی لینک دانلود کلیک کنید.

راه دوم:

در این روش شما می توانید از طریق اپلیکیشن یوتیوب، به سادگی، فیلم مورد نظر را با این نرم افزار اندرویدی به اشتراک بگذارید و سریع لینک دانلود را مشاهده کنید.

فیلم ها بعد از دانلود روی مموری گوشی شما به صورت اتوماتیک ذخیره می شود و می توانید با نرم افزار فایل منجر ویدیو ها را مدیریت کنید.

برای دانلود TubeMate کلیک کنید

اپلیکیشن اندرویدی KeepVid برای دانلود فیلم از یوتیوب

KeepVid یکی از بهترین دانلود کننده های فیلم ها یوتیوب است که در مقایسه با سایر اپلیکیشن هایی که در این زمینه معرفی می شود، سرعت بیشتری در دانلود فیلم ها از یوتیوب دارد. از طرفی KeepVid مختص یوتیوب نیست و می توانید از آن برای دانلود فیلم از ۲۷ سایت اشتراک گذاری فیلم استفاده کنید.

این برنامه دارای یک پلیر داخلی است که امکان پخش صدا و تصویر را فراهم می کند. رابط کاربری اپلیکیشن اندرویدی KeepVid بسیار ساده است.

از ویژگی های برتر این اپلیکیشن این است که می توانید فیلم ها را در کیفیت های مختلف از HD گرفته تا ۴K دانلود کنید.

از طرفی اگر می خواهید فقط صدای فیلم های یوتیوب را دانلود کنید از این نرم افزار استفاده کنید و در قالب MP3 فایل مورد نظر را دانلود کنید.

دانلود فیلم یوتیوب با KeepVid

برای استفاده از این نرم افزار به شیوه زیر عمل کنید

ابتدا اپلیکیشن را اجرا کرده و فیلم مورد نظر خود را به کمک جستجو پیدا کنید

روی دکمه دانلود کلیک کنید و کیفیت ها و فرمت های تصویری لازم را انتخاب کنید

منتظر شوید تا فیلم شما دانلود شود.

این اپلیکیشن، از جمله اپ های رایگان اندرویدی برای دانلود فیلم و ویدیو از یوتیوب است که می توانید از آن برای دانلود صدا و فیلم استفاده کنید. هیچ گونه نرم افزار مخرب یا پرداخت درون برنامه ای برای آن لحاظ نشده است اما معمولا روی ان تبلیغاتی ارائه می شود که اگر این تبلیغات برای شما آزار دهنده است می توانید نسخه پولی آن را تهیه کنید و از شر تبلیغات خلاص شوید.

برای دانلود اپلیکیشن KeepVid کلیک کنید

اپلیکیشن اندرویدی Snaptube برای دانلود فیلم از یوتیوب

Snaptub برنامه عالی دیگری برای اندرویدی هاست تا بتوانند فیلم های خود را از انواع سرویس دهنده ها دانلود کنند. وقتی نرم افزار را نصب می کنید بعد از اجرا انواع سرویس دهنده ها را در آن مشاهده می کنید.

از نظر رابط کاربری ساده و سرعت عالی دانلود فیلم ها، این اپلیکیشن شهرت پیدا کرده است.

Snaptub

Snaptub ارائه دهنده انواع فرمت ها و کیفیت های دانلودی است. فیلم هایی که توسط این سامانه دانلود می شود، روی حافظه گوشی به طور اتوماتیک ذخیره می شود.

برای استفاده از Snaptub برای دانلود فیلم از یوتیوب به قرار زیر عمل کنید

ابتدا وارد اپلیکیشن شوید.

از میان آپشن هایی که مشاهده می کنید یوتیوب را انتخاب کنید و به دنبال فیلمی که می خواهید ذخیره کنید بگردید.

وقتی فیلم را مشاهده کردید روی دکمه دانلود کلیک کنید تا آپشن های پیشنهادی برای فرمت و کیفیت را مشاهده کنید.

روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید تا در فرمت و کیفیت مورد نظرتان عملیات دانلود صورت گیرد.

دقت کنید، که این اپلیکیشن رایگان بوده و می توانید از طریق سایت این اپلیکیشن آن را دانلود کنید. هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای برای آن در نظر گرفته نشده است اما معمولا دارای تبلیغاتی است که باید آن را تحمل کنید.

برای دانلود اپلیکیشن Snaptub کلیک کنید

اپلیکیشن اندرویدی InsTube برای دانلود فیلم از یوتیوب

InsTube هم اپلیکیشن اندرویدی دیگری است که معمولا به سرعت فیلم ها را از یوتیوب و سرویس دهنده های دیگر دانلود می کند. در InsTube همچون سایر اپلیکیشن ها امکان این وجود دارد که فرمت ها و کیفیت های مختلف را مشخص کنید و دانلود از یوتیوب را انجام دهید.

برای استفاده از این نرم افزار به قرار زیر عمل کنید:

ابتدا اپلیکیشن را اجرا کنید و وارد سایتی شوید که می خواهید فیلم را از آن دانلود کنید. مثلا وارد یوتیوب شوید.

فیلم مورد نظر را انتخاب کنید و روی دکمه دانلود کلیک کنید تا انواع فرمت ها و کیفیت ها نمایش داده شود.

دانلود اپلیکیشن برای دانلود فیلم یوتیوب InsTube

فرمت و کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد روی دکمه fast download کلیک کنید تا عملیات دانلود شروع شود.

نکته: این برنامه نیز دارای تبلیغات است که هیچ روشی برای خلاص شدن از تبلیغات آن وجود ندارد.

برای دانلود InsTube از سایت رسمی آن کلیک کنید

اپلیکیشن اندرویدی VidMate برای دانلود فیلم از یوتیوب

VidMate  یک اپلیکیشن بیاد ماندنی برای دانلود فیلم است که انگار مخصوصا برای دانلود از یوتیوب آن را ساخته اند. در صفحه ابتدایی از این اپلیکیشن دسته بندی های موضوعی در یوتیوب به طور کامل قابل مشاهده است که می توانید برای پیدا کردن بهتر و ساده تر و سریع تر فیلم ها از این طبقه بندی ها استفاده کنید.

نرم افزار VidMate  دارای یک پلیر داخلی است که می توانید قبل از اینکه فیلم را دانلود کنید، آن را پلی کنید و به صورت صوتی یا تصویری فیلم را مشاهده کنید. در نهایت می توانید با سرعت مناسب فیلم را دانلود کنید.

دانلود VidMate برای دانلود فیلم یوتیوب

برای کار کردن با این اپلیکیشن:

ابتدا آن را اجرا کنید و وارد نسخه موبایلی سایت یوتیوب شوید.

از آن جا فیلم مورد نظر را جستجو کنید و بعد برای آمادگی برای دانلود، کیفیت و فرمت مورد نظر خود را انتخاب و بعد روی دکمه Download کلیک کنید.

برای دانلود اپلیکیشن Download کلیک کنید

اپلیکیشن اندرویدی  YT3 Downloader برای دانلود فیلم از یوتیوب

 YT3 Downloader اپلیکیشنی ساده است که به شما اجازه می دهد فیلم های یوتیوب را در قالب های MP4 و MP3 دانلود کنید. در همان صفحه نیز می توانید فیلم ها را مشاهده کنید و بعد تصمیم به دانلود از یوتیوب بگیرید.

معمولا سرعت دانلود در این اپ بالاست و می توانید با کیفیت خوب فیلم ها را دانلود کنید.

دانلودر برای فیلم های یوتیوب YT3 Youtube Downloader

برای دانلود کردن فیلم از طریق این اپلیکیشن، ابتدا اپلیکیشن را نصب و آن را اجرا کنید. فیلمی را که می خواهید دانلود کنید، در این اپلیکیشن جستجو کنید. وقتی که فیلم را یافتید، روی یکی از دو گزینه  MP3 یا MP4 کلیک کنید. بدین صورت عملیات دانلود از یوتیوب با سرعت مناسب از سر گرفته می شود و فیلم روی حافظه گوشی تان ذخیره می شود.

برای دانلود اپلیکیشن کلیک کنید.

 

 

بهترین اپلیکیشن ها برای دانلود فیلم از یوتیوب در iOS

برای اینکه بخواهید فیلم های خود را در iOS از یوتیوب دانلود کنید، نسبت به اندروید امکان انتخاب محدود تری دارید. به هر حال من ۲ مورد از بهترین اپلیکیشن های ای او اس را به شما معرفی می کنم

دانلود فیلم از یوتیوب در اپلیکیشن IOS ای McTube

McTube اپلیکیشنی است که اگر چند فیلم با آن دانلود کنید واقعا نمی توانید از ان جدا شوید. رابط کاربری ساده، امکان دانلود فیلم در کیفیت ها و فرمت های متفاوت و سرعت مناسب برای دانلود از جمله ویژگی های آن است.

دانلود فیلم از یوتیوب در اپلیکیشن IOS ای McTube

همچنین این اپلیکیشن دارای یک جستجو گر پیشرفته برای سرچ کردن در میان شمار زیادی از فیلم هایی است که ممکن است شما دوست داشته باشید آن ها را دانلود کنید

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

 

دانلود فیلم از یوتیوب در اپلیکیشن IOS ای MyVid Video Downloader

MyVid Video Downloader هم اپلیکیشن دیگری از IOS است که به شما کمک می کند، در تنوع کیفیت و فرمت فیلم های یوتیوب را دانلود کنید.

 MyVid Video Downloader

معمولا دارندگان این اپلیکیشن بدون محدودیت می توانند از آن در آیفون و آیپد خود استفاده کنند و به راحتی دانلود از یوتیوب را انجام دهند. دو ویژگی مهم این نرم افزار به شرح زیر است:

۱- امکان اشتراک گذاری فیلم در سایر نرم افزارها

۲- امکان پشتیبانی از پسورد برای مدیریت و امنیت بهتر

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

معرفی افزونه های مرورگر برای دانلود فیلم های یوتیوب

معمولا افرادی که از طریق مرورگر در حال مشاهده فیلم های یوتیوب هستند به دنبال ساده ترین راه برای دانلود فیلم ها می گردند. یکی از ساده ترین راه ها این است که، به کمک افزونه های مرورگر نظیر مرورگر گوگل کروم و فایرفاکس، بتوانند به راحتی یک کلیک فیلم ها را دانلود کنند. در ادامه من به معرفی ۲ افزونه برای مرورگرهای پر طرفدار مثل کروم و فایرفاکس خواهم پرداخت

افزونه Video Downloader professional برای دانلود فیلم یوتیوب در گوگل کروم

Video Downloader professional افزونه ای است که نه تنها برای دانلود از یوتیوب بلکه برای هر وب سایت اشتراک گذاری فیلم کاربرد دارد. برای استفاده از این افزونه ابتدا آن را روی مرورگر خود نصب کنید.

وقتی که این افزونه را نصب کردید یک علامت دانلود که فلش رو به پایین است در سمت راست آدرس بار قرار می گیرد.

افزونه دانلود از یوتیوب در کروم Video Downloader professional

هر بار که وارد سایت فیلم می شوید ( مثلا یوتیوب ) و فیلمی را مشاهده می کنید، این افزونه امکان دانلود آن را برایتان فراهم می کند و شما می توانید با کلیک کردن بر آن از جزییات دانلود سر در بیاورید و در نهایت فیلم را دانلود کنید

Video Downloader professional

همانطور که مشاهده می کنید میزان حجم و نوع فیلم را در این بخش مشاهده می کنید. اگر روی دکمه سبز رنگ کلیک کنید عملیات دانلود شروع خواهد شد.

برای دانلود و نصب این افزونه روی این لینک کلیک کنید

افزونه Click YouTube Video Download برای دانلود فیلم یوتیوب در فایرفاکس (Firefox Addon)

این افزونه از جمله افزونه های قوی برای دانلود از یوتیوب است که در مرورگر فایرفاکس طرفداران زیادی داشته و سال هاست در حال اپدیت شدن است.

به کمک این افزونه، می توانید انواع فرمت ها و کیفیت ها را برای دانلود فیلم انتخاب کنید و بعد فیلم ها را دانلود کنید.

گفته شده که آخرین بروز رسانی این برنامه در ۲۵ روز اخیر رخ داده و در فایرفاکس ۵۲ به بالا قابلیت نصب و استفاده را به خوبی دارد.

برای نصب این افزونه کلیک کنید

 

ربات دانلود کننده ویدیو از یوتیوب در تلگرام

پیش از این در گویا آی تی به معرفی یک ابزار مهم برای دانلود از یوتیوب پرداختیم. در حقیقت در این روش، تنها به کمک یک ربات تلگرامی می توانستیم فیلم های یوتیوب را دانلود کنیم. البته خوبی این روش این بود که نیازی به فیلتر ش ک ن برای دانلود فیلم ها نداشتیم اما با مسدود سازی تلگرام، حالا شما اگر به این سرویس دسترسی داشته باشید می توانید فیلم ها را دانلود کنید. برای مطالعه کامل روش دانلود فیلم یوتیوب در تلگرام اینجا را کلیک کنید

 

 

بهترین دانلودر یوتیوب در سیستم عامل مک

معمولا امکان دانلود از یوتیوب کمی محدود است. اما به کمک روش های مختلف می توانید دانلود فیلم از یوتیوب را انجام دهید. مثلا می توانید مرورگر سافاری را باز کنید و با کمک افزونه ها این کار را انجام دهید یا اینکه مخصوصا روی سیستم عامل مک، یک اپلیکیشن نصب کنید.

در ادامه این روش ها را ارائه کرده ایم:

بهترین روش رایگان دانلود از یوتیوب در مک با Airy

Airy اپلیکیشنی است که می توانید آن را نصب کنید و از طریق آن ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید.

این اپلیکیشن چیزی فراتر از یک نرم افزار برای دانلود از یوتیوب است بدین صورت که با ایجاد امنیت و با قدرت بالا این کار را برای شما خواهد کرد از ویژگی های خوب این اپلیکیشن این است که می توانید تعداد متفاوتی فیلم را با هم در یک لحظه با سرعت خوب دانلود کنید.

همچنین شما می توانید در رابط ساده و کاربر پسند آن به راحتی بدون اینکه کسی روش کار با آن را به شما یاد دهد کار کنید.

مهم ترین ویژگی Airy این است که می توانید انواع کیفیت ها را برای فیلم هایی که می خواهید دانلود کنید، در نظر بگیرید.

دانلود فیلم های یوتیوب در مک

برای دانلود Airy برای مک کلیک کنید

دانلود فیلم از یوتیوب با مرورگر سافاری

در سافاری نیز می توانید به راحتی فیلم های یوتیوب را دانلود کنید. بدین منظور لازم است دستورات زیر را دنبال کنید:

دانلود از یوتیوب با سافاری

  1. در منو بار، ابتدا به مسیر Preferences > Advanced > Show Develop بروید
  2. تب resources را باز کنید
  3. به دنبال یک منبع ویدئویی باشید. نام این منبع videoplayback در یوتیوب است. اگر این گزینه را پیدا نمی کنید دوباره صفحه را ریلود کنید.
  4. بر روی resource دوبار کلیک کنید تا باز شود.
  5. حالا بر روی location bar تمرکز کنید و بر روی option-enter  کلیک کنید تا ویدیو دانلود شود. دقت کنید که اگر بخواهید به کمک ذخیره کردن صفحه این کار را کنید سافاری فقط یک فایل خالی برای تان ذخیره می کند.

برای استفاده از این ترفند لازم است که ابتدا جدید ترین نسخه از سافاری روی سیستم شما نصب باشد  و بعد فیلم را در یوتیوب پیدا کنید و آن را استارت بزنید.

 

 

آموزش دانلود از یوتیوب با IDM در ویندوز (مخصوص کامپیوتر)

برای اینکه از طریق ویندوز بتوانید فیلم های یوتیوب را دانلود کنید و یک دانلودر رایگان یوتیوب داشته باشید، کافی است ابتدا اپلیکیشن IDM را نصب کنید. آخرین ورژن از این نرم افزار را از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود IDM برای ویندوز

  1. بعد از این که این اپلیکیشن را دانلود کردید آن را نصب کنید.
  2. بعد از این کار، مرورگر ( ترجیحا کروم ) خود را باز کنید و به بخش افزونه ها یا EXTENSION بروید.
  3. بعد از آن، به راحتی به بخش  Local Disk C بروید و پوشه  IDM را پیدا کنید. معمولا این آدرس به صورت زیر است:                                 C:Program Files (x86)Internet Download Manager.
  4. بعد در مسیر مشخص شده، کافی است که یکی از دو فایل “IDMGCExt.crx” یا “IDMGCExt”  را پیدا کنید.
  5. حالا این فایل را که پیدا کردید، به بخش افزونه های مرورگر که آن را از پیش باز کرده اید درگ کنید و بکشید.

دانلود از یوتیوب با idmبعد از این که افزونه را نصب کردید، هر بار که خواستید چیزی را دانلود کنید، یک پنجره پاپ آپ از idm ارائه می شود که کافی است شما روی دکمه دانلود آن کلیک کنید. این پنجره و دکمه مثل آن چه در عکس زیر می بینید می باشد:

دانلود از یوتیوب با idm

بدین صورت می توانید فیلم های یوتیوب را به راحتی به کمک این ابزار کمکی فوق العاده دانلود کنید.

نکته مهمی که باید بدانید این است که، معمولا برای دانلود از یوتیوب، یک افزونه اختصاصی در گوگل کروم وجود دارد که اگر idm را برای آن سرچ کنید می توانید به آن دست پیدا کنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. داشتم از دسترسی به یوتیوب ناامید میشدم … با از کار انداختن …!
    مقاله ی خیلی خوبی بود واقعا ممنون

  2. انقدر مقاله جامع و ارزشمند بود که دلم نیومد نظر نزارم و از نویسنده محترم و گویا آی تی تشکر نکنم ، خیلی ممنون بیشتر از این محتوا ها بزارید 🙂

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *