آموزش تغییر فونت در گوشی های سامسونگ

آموزش تغییر فونت در گوشی های سامسونگ
  • 1397/1/26
  • زهرا معبودی
  • 0

شاید شما هم مثل شمار زیادی از دارندگان اسمارت فون های سامسونگ از فونت های این گوشی راضی نیستید، ما به شما روش هایی یاد می دهیم که از طریق آن فونت را به طور دلخواهی تغییر دهید. 

گویا آی تی: برای انجام این کار، هر جای گوشی خود که هستید، از بالا به پایین سوایپ کنید و بخش نوتیفی بار را باز کنید و از سمت راست، و بالا، روی آیکون تنظیمات کلیک کنید.

با زدن این گزینه آپشن های مختلفی ارائه می شود که شما باید از میان آن ها به دنبال Display باشید. بعد از این می توانید روی Font and Screen Zoom کلیک کنید.

در این قسمت شما می توانید اندازه و نوع فونت خود را تغییر دهید.

اگر کمی به پایین اسکرول کنید، می توانید گزینه Font Style را مشاهده کنید. در این بخش در حقیقت می توانید انواع فونت ها را تغییر دهید و تغییرات را به طور آنی روی سیستم اندرویدی سامسونگی خود مشاهده کنید.

تغییر فونت اندروید

در این جا می توانید از فونت هایی که از قبل در این بخش برای انتخاب حضور دارند استفاده کنید. اما پیشنهاد بعدی این است که از دیگر فونت ها نیز استفاده کنید که شرط آن، استفاده از بخش دانلود است.

چگونه فونت جدید را به سامسونگ اضافه کنید

در انتهای همین بخش که اسکرین شات آن را در بالا می بینید، گزینه Download Fonts را بزنید تا امکان دانلود فونت ها را پیدا کنید.

با فشردن این دکمه می توانید به راحتی، به فروشگاه Galaxy Apps وارد شوید و انواع فونت ها را چه زشت و چه زیبا پیدا کنید و دانلود کنید.

البته برخی از فونت ها پولی هستند و برخی رایگان.

اگر صرفا به دنبال فونت های رایگان هستید، می توانید روی تب Top Free ضربه بزنید تا تنها فونت های رایگان به شما ارائه دهد و با یک تپ کردن آن را دانلود کنید.

بعد از دانلود و نصب این فونت ها می توانید آن ها را در هر بخشی از موبایل خود این فونت ها را مشاهده کنید.

برای تغییر ظاهر رابط کاربری گوشی اندرویدی خود چه کاری تا کنون کرده اید؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *