رفع مشکلات Pro Evolution Soccer 2018

رفع مشکلات Pro Evolution Soccer 2018
  • 1396/11/28
  • فرید دانشفر
  • 1

سری Pro Evolution Soccer شرکت کونامی راه زیادی را طی کرده است. آن ها هر ساله بازی را بهبود می دهند و Pro Evolution Soccer 2018 نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این که این بازی هر سال بهتر می شود، همچنان از رقیب خود یعنی “سری فیفا” عقب تر است. البته به این معنی نیست که Pro Evolution Soccer 2018 بازی بدی است.

کاربران کامپیوتر برای اولین بار می توانند از نسخه مشابه کنسول ها استفاده کنند. با این که گیم پلی به خوبی پیاده سازی شده است، اما نسخه کامپیوتر دارای مشکلاتی است. به همین دلیل می توانید به فهرست مشکلات مرسوم این بازی نگاهی بیندازید و راه حل رفع آن ها را پیدا کنید. با گویا آی تی همراه باشید.

رفع مشکلات Pro Evolution Soccer 2018

۱- خطای Account verification failed. Code: QIMJ639_0 درPro Evolution Soccer 2018

از زمان عرضه بازی، بسیاری از کاربران با این پیغام مواجه هستند و نمی توانند وارد بازی شوند. ابتدا باید راه حل های معمول مانند ریستارت کردن Steam و مودم را امتحان کنید. اگر مشکل حل نشد، باید صبر کنید، چرا که این خطا معمولاً در زمان عدم پاسخگویی سرورها رخ می دهد. علاوه بر این، مطمئن شوید که بازی شما توسط نرم افزار امنیتی یا آنتی ویروس بلاک نشده باشد.

۲- مشکل حالت تمام صفحه در Pro Evolution Soccer 2018

راه های زیادی برای استفاده از حالت تمام صفحه وجود دارد. یک فایل تنظیمات جداگانه در دایرکتوری بازی قرار دارد و می توانید از این گزینه استفاده کنید. همچنین می توانید دکمه alt + Enter را نگه دارید تا به حالت تمام صفحه بروید.

۳- هنگ کردن در هنگام اجرای بازی Pro Evolution Soccer 2018

گزارش هایی در مورد هنگ کردن بازی در هنگام اجرا وجود دارد. از آن جایی که در هنگام بروز این مشکل پیغام خطایی ظاهر نمی شود، باید از یک سری راه حل های کلی استفاده کنید.

  • سالم بودن فایل های بازی را چک کنید.
  • بازی را در حالت compatibility mode اجرا کنید.
  • بازی را به عنوان ادمین اجرا کنید.
  • برنامه پس زمینه را ببندید.
  • مطمئن شوید که فایروال در بازی اختلالی ایجاد نمی کند.
  • ویندوز را به روزرسانی کنید و کامپیوتر را ریستارت کنید.

۴- صفحه سفید در هنگام اجرای بازی Pro Evolution Soccer 2018

اگر در PES 2018 با صفحه سفید مواجه می شوید و خطای Stopped Working ظاهر می شود، باید مراحل شماره ۳ را انجام دهید. اگر مشکل حل نشد، بازی را دوباره نصب کنید. فقط پیش از نصب دوباره، مطمئن شوید که به روزرسانی های ویندوز در حالت انتظار نباشند.

۵- مشکل چشم زدن بازی در Pro Evolution Soccer 2018

برخی کاربران که از فرکانس بالای ۶۰ هرتز استفاده می کنند گزارش داده اند که با مشکل چشمک زدن بازی مواجه هستند. ابتدا باید از به روز بودن درایورها اطمینان پیدا کنید. اگر مشکل حل نشد، باید فرکانس را در حالت ۶۰ هرتز قرار دهید. احتمالاً این مشکل با ارائه یک پچ در آینده رفع می شود.

۶- Pro Evolution Soccer 2018 فقط ۱۵ گیگابایت حجم دارد؟

این یک باگ نیست و نباید در مورد آن نگران باشید. چرا که کونامی از سیستم فشرده سازی برای بازی های PES استفاده می کند. البته تبدیل فایل ها به حالت عادی کمی طول می کشد.

۷- صفحه نمایش در هنگام اجرای بازی Pro Evolution Soccer 2018 باز و بسته می شود

اگر با این مشکل رو به رو هستید، به نظر می رسد که سخت افزار شما برای اجرای بازی در حالت ۶۰ فریم در ثانیه به اندازه کافی قوی نیست. می توانید رزولوشن را پایین بیاورید یا از ۳۰ فریم در ثانیه استفاده کنید.

۸- افت فریم در Pro Evolution Soccer 2018

اگر از فرکانس بیشتر از ۶۰ هرتز استفاده می کنید، آن را در حالت ۶۰ قرار دهید تا مشکل رفع شود. اگر این کار به شما کمکی نکرد، مطمئن شوید که بازی از GPU dedicated استفاده می کند. فراموش نکنید که درایورهای GPU باید به روز باشند.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام
    من الان ی سال دارم پی اس انرویدو بازی میکنم بعد اکانتم درس کردم ولی پی اسو حذفش کردم دوباره نصبش کردم برا اپدیت حالا چجوری امانتمو برگردونم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *