استفاده از دوربین SLR در پرچمدار جدید هوآوی

استفاده از دوربین SLR در پرچمدار جدید هوآوی
  • 1396/10/27
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

هواوی در سال های اخیر با استفاده از قابلیت های متعدد در گوشی های تولیدی خود توانسته به سومین تولید کننده ی گوشی در جهان تبدیل شود. حال به تازگی خبرهایی از استفاده از دوربینی شبیه به دوربین های حرفه ای SLR در پرچمدار بعدی این شرکت به گوش می رسد.

گویا آی تی – این شرکت چینی، که آخرین پرچمدار خود را با نام هواوی میت ۱۰ پرو حتی به بازار آمریکا نیز عرضه کرد، به تازگی اعلام کرده که پرچمدار بعدی اش از دوربینی همانند دوربین حرفه ای SLR بهره خواهد برد.

ریچارد یو، مدیر عامل شرکت هواوی، اعلام کرده که دوربین پرچمدار بعدی این شرکت قادر به ثبت تصاویری همانند تصاویری خواهد بود که با استفاده از دوربین های حرفه ای SLR ثبت می شوند. بر اساس سخنان مدیر عامل شرکت هواوی، دوربین پرچمدار بعدی این گوشی از فاصله کانونی و زومی برابر با دوربین های DSLR برخوردار خواهد بود.

لازم به ذکر است که برخی گوشی های دیگر همچون لومیا ۱۰۲۰ نیز با چنین هدفی تولید شدند اما نتوانستند آن چنان که باید و شاید مورد توجه قرار گیرند. ولی به احتمال زیاد، پرچمدار بعدی هواوی با استفاده از فاصله کانونی و قدرت زومی همچون فاصله کانونی و قدرت زوم دوربین های حرفه ای SLR بتواند نسل جدیدی از دوربین ها را رقم زند. دوربین هایی که دیگر نه تنها هیچ گونه کمبودی به نسبت دوربین های حرفه ای ندارند، بلکه حتی ممکن است تصاویری که با آن ها ثبت می شوند نیز از کیفیتی بالاتر به نسبت دوربین های حرفه ای برخوردار باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *