اطلاعات و ویژگی های جدید Galaxy On7 Prime 2018 به بیرون درز کرد!

اطلاعات و ویژگی های جدید Galaxy On7 Prime 2018 به بیرون درز کرد!
  • 1396/10/25
  • زهرا معبودی
  • 0

Samsung Galaxy On7 یک گوشی میان رده از سامسونگ است که تقریبا در تمام نقاط دنیا یافت می شود و می توانید به راحتی آن را تهیه کنید. معمولا این گوشی ها با سری j سامسونگ نیز شناخته می شوند. همانطور که می دانید سامسونگ به غیر از گل سر سبدش که سری S است دارای سری های مختلفی نظیرA و J نیز می باشد. گویا آی تی: اخیرا در GFXBench یک سری اطلاعات از نسخه بروز رسانی شده این گوشی برای سال ۲۰۱۸ مشخصه هایی به بیرون درز کرد که البته به طور رسمی اعلام و تایید نشده است اما انتظار می رود که همچون گذشته، برخی از اطلاعات این سرویس به حقیقت بپیوندد.

طبق این اطلاعات به نظر می رسد که گوشی Galaxy On7 Prime نسخه ۲۰۱۸ نسبت به نسخه قبلی آن ارتقای چندان نداشته است. گوشی Galaxy On7 Prime با نام ثانویه  Galaxy J7 Prime نیز شناخته می شود.

Galaxy On7 Prime 2018

از جمله ویژگی های یاد شده برای گوشی جدید  Galaxy J7 Prime می توان به نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول اچ دی اشاره کرد. علاوه بر این این گوشی از نظر سخت افزاری از پردازنده ۸ هسته ای Exynos 7870 نیز پشتیبانی می کند. انتظار داشتیم در این گوشی جدید، دوربین عقب بروز رسانی شود اما طبق مشخصه های تازه به دست آمده کیفیت دوربین به صورت ۱۳ مگاپیکسل، بدون هیچ تغییری باقی مانده است.

Galaxy On7 Prime 2018

گوشی یاد شده دارای ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است که با کمک توسعه دهنده های حافظه ای می توان آن را ارتقا داد. با توجه به اینکه دوربین جلویی این گوشی جدید ۱۳ مگاپیکسلی است می توان گفت این بخش از گوشی سامسونگ نسبت به مدلی قبلی که ۸ مگاپیکسلی بود ارتقا داشته است.

Galaxy On7 Prime 2018

با توجه به اینکه مدل ۲۰۱۷ این گوشی با اندروید مارشمالو روانه بازار شد، به گوش رسیده است که گوشی جدید ورژن ۲۰۱۸ قرار است با Android 7.1.1  وارد بازار شود.

اگر شما دارنده یک دستگاه گوشی J7 پرایم هستید، توصیه ها و تجربه های کاربری خود با این گوشی و سری J را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع: GFXBench |  Slashleaks | phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *