دو مدل جدید از Moto Mod های موتورلا با کاربردهای جالب در راه است

دو مدل جدید از Moto Mod های موتورلا با کاربردهای جالب در راه است
  • 1396/10/20
  • زهرا معبودی
  • 0

موتورلا در حال کار کردن بر روی دو مدل  از  Moto Mods است که قصد دارد به کمک آن ها نمونه کارهای خود را توسعه دهد. این ادوات در حقیقت به کاربری بهتر کاربران کمک می کنند.  برای اطلاعات بیشتر و مطالعه ادامه این مقاله باید بدانید که این دو  به صورت  Lenovo Vital Moto Mod و Livermorium Slider Key Mod Mod نام گذاری شده اند.

گویا آی تی: هر دو این ها، طبق بیانات موتورلا از طریق اپلیکیشن Moto Z Market  در گوگل پلی در دسترس خواهند بود اما یکی زودتر از دیگری ارائه خواهد شد. طبق گزارشات این شرکت Keyboard Slider Livermorium Moto Mod بلافاصله بعد از زمستان با قیمت ۹۰ دلار عرضه خواهد شد و این در حالی است که Lenovo Vital Moto Mod در ماه آوریل با قیمت ۳۵۰ دلار عرضه می گردد.

 Moto Mod

از میان این دو، گران ترین مدل که Lenovo Vital Moto Mod نام دارد، به دلیل ۵ قابلیت کلیدی حیاتی، ارزش و اهمیت بیشتری دارد. این ۵ قابلیت کلیدی شامل اندازه گیری ضربان قلب،،  میزان تنفس، Pulse Ox، درجه حرارت بدن و همچنین فشار خون سیستولیک و دیاستولیک انگشت می باشد.

منابع معتبر سال گذشته  Liquidmorium Keyboard Keyboard Mod Moto را به عنوان یک ابزار فوق العاده و کیبرد QWER معرفی کردند که قادر است به راحتی به گوشی Moto Z وصل شود و به کاربر در این باره سرویس دهی کند. این لوازم جانبی مناسب برای کسانی است که از تایپ کردن بر روی یک صفحه نمایش لمسی برای مدت زمان طولانی استفاده می کنند و علاوه بر مجموعه ای از ابزارهای بهره وری موتورولا نیز خوب عمل می کند.

دیدگاه خود را در رابطه با تکنولوژی های جدیدی که موتورلا در حال کار کردن بر روی آن هاست با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و توییتر نشر دهید.

منبع

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *