عرضه اختصاصی نگارش Signature Edition گوشی V30 ال جی

عرضه اختصاصی نگارش Signature Edition گوشی V30 ال جی
  • 1396/9/17
  • رقیه کُرد
  • 0

شرکت ال جی تلفن هوشمند لوکس جدیدی در کره جنوبی عرضه خواهد کرد. این مدل جدید LG Signature Edition نام گرفته و بر پایه تلفن هوشمند پیشرفته V30 طراحی شده است.

گویا آی تی – بسیاری از مشخصات سخت افزاری Signature Edition مشابه نگارش معمولی فبلت ۶ اینچی ال جی (V30) است. هر چند تفاوت های قابل توجهی بین این دو وجود دارد. بدنه شیشه ای پشتی V30 جایگزین یک پنل سرامیک زیرکونیمی بسیار شیک شده است. به نظر می رسد این ماده با ارزش در مقایسه با فلز یا شیشه مقاومت بسیار بیشتری در برابر خراش داشته باشد اما قطعا برابر شکستگی به طور کامل مقاوم نیست. طبق شنیده‌ها این تلفن هوشمند در دو رنگ سفید و سیاه عرضه خواهد شد.

 Signature Edition

Signature Edition از ۶ گیگابایت حافظه RAM (در مقابل ۴ گیگابایت مدل های V30 و V30+) بهره برده و حافظه داخلی آن برای ذخیره سازی اطلاعات، ۲۵۶ گیگابایت است. لازم به ذکر است که علی رغم این که ال جی همچنان در حال تست جدیدترین نگارش اندروید روی مدل‌ های V30 است اما Signature Edition  مجهز به اندروید اوریو خواهد بود.

صرفا ۳۰۰ دستگاه Signature Edition تولید خواهد شد و از این رو حتی اگر در کره جنوبی هم زندگی کنید باز هم خرید این مدل بسیار سخت خواهد بود. ال جی نام تعداد محدودی از خریداران خوش شانس را بدنه پشتی تلفن هایشان حک خواهد کرد. نکته آخر این که همراه این دستگاه دو هدست Bang & Olufsen هم به صورت رایگان به خریداران هدیه خواهد شد، هم نمونه بلوتوثی و هم نمونه سیمی.

ال جی اعلام کرده که فروش این تلفن هوشمند از اواخر ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد. اگر چه این شرکت تاریخ دقیق عرضه را اعلام نکرده اما با توجه به تصویر رسمی منتشر از این مدل به نظر می‌ رسد در ۲۷ ام دسامبر شاهد ورود این مدل به بازار باشیم. احتمالا حدس زده اید که این نگارش اختصاصی و محدود قیمت گزافی خواهد داشت؛ بله، همین طور است. علاقه مندانی که باید شانس خود برای تصاحب گوشی را در کنار ۲ میلیون نفر دیگر امتحان کنند مجبور به پرداخت هزینه ای معادل ۱۸۲۰ دلار خواهند بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *