نحوه ی گرفتن لایو دونفره و اضافه شدن به لایو دیگران در اینستاگرام

نحوه ی گرفتن لایو دونفره و اضافه شدن به لایو دیگران در اینستاگرام
  • 1396/9/6
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

یکی از امکانات اینستاگرام که مورد توجه بسیار کاربران آن قرار گرفته، لایو (live) است. در آپدیت جدید اینستاگرام قابلیت جدیدی به لایو این اپلیکیشن افزوده شده است. با استفاده از این قابلیت تازه کاربران می توانند دوستان خود را، بدون اینکه در کنار آن ها باشند، به لایو خود اضافه کنند. در ادامه به آموزش گرفتن لایو دونفره در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

لایو دونفره زمانی که شما میزبان هستید

زمانی که شما در حال گرفتن لایو هستید و قصد دارید فرد دیگری را به لایو خود اضافه نمایید باید بر روی علامتی که به شکل دو صورتک در پایین صفحه ی لایو قرار دارد کلیک کنید تا بتوانید فهرستی از افرادی که در حال تماشای لایو شما هستند را ببینید. با انتخاب فرد مورد نظر و انتخاب گزینه ی Add او نیز در صورت پذیرفتن اعلان اضافه شدن، به لایو شما افزوده می شود.
نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اولاً شما تنها یک نفر را می توانید به لایو خود اضافه کنید و ثانیاً آن فرد حتماً باید در حال تماشای لایو شما باشد.

 

لایو دونفره زمانی که شما قصد دارید به لایو فرد دیگری اضافه شوید

تماشاگران لایو یکی از کابران اینستاگرام نیز می توانند در صورت تمایل برای اضافه شدن به لایو او، درخواست ارسال نمایند. برای این کار باید زمانی که در حال تماشای لایو فرد مورد نظر خود هستید، گزینه ی درخواست (request) را که در قسمت کامنت ها قرار دارد، انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه، اعلانی برای فرد مورد نظر شما، که میزبان لایو محسوب می شود، نمایش داده می شود و در صورت پذیرفتن او، صفحه ی لایو به دو قسمت تقسیم شده و لایو به شکل دو نفره ادامه می یابد.

 

برخی نکات در مورد لایو دو نفره در اینستاگرام

• هر کدام از افراد شرکت کننده در لایو می توانند از فیلترهای جداگانه ای برای خود استفاده کنند.
• میزبان لایو می تواند با کلیک بر روی گزینه ی X فرد دوم شرکت کننده در لایو را حذف کند. فرد دوم هم با انتخاب این گزینه می تواند از لایو خارج شود.
• فرد میزبان می تواند تعیین کند که آیا ویدئوی لایو همانند استوری ذخیره گردد یا خیر.
• به هنگام ضبط کردن لایو، با کلیک بر روی آیکون دو صورتک می توانید افرادی که درخواست اضافه شدن به لایو دارند را مشاهده نمایید.
• در صورتی که شما به لایو فرد دیگری وارد شوید، تمامی فالوورهای فرد میزبان قادر به مشاهده ی تصویر شما خواهند بود، حتی اگر آن ها فالوور شما نباشند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *