اپلیکیشن PinDrive؛ پیدا کردن خودرو با استفاده از ARKit

اپلیکیشن PinDrive؛ پیدا کردن خودرو با استفاده از ARKit
  • 1396/9/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

ARKit یا همان کیف واقعیت افزوده ی اپل، مدت زمان زیادی نیست که عرضه شده، اما به تدریج برنامه های متعددی بر پایه ی آن در حال ارائه است. این فناوری، این امکان را برای کاربر فراهم می سازد که به وسیله ی دوربین و صفحه نمایش گوشی، بتواند چیزهای مجازی را در دنیای واقعی به کار گیرد و در واقع بتواند اشیای مجازی را با اشیای حقیقی تلفیق کرده و با استفاده از دوربین گوشی آن ها را مشاهده کند.

گویا آی تی – حال به تازگی یک اپلیکیشن بر پایه ی همین فناوری ارائه شده که با استفاده از آن می توان به راحتی و خیلی سریع جای پارک خودرو را پیدا کرد. نامِ این اپلیکیشن PinDrive است.

با استفاده از این اپلیکیشن، می توان پس از پارک کردن خودرو از طریق دوریبین گوشی به خودرو نگاه کرد و پس از آن مکان خودرو را در اپلیکیشن پین Pin نمود. پس از بازگشت است که به راحتی با استفاده از اپلیکیشن PinDrive می توان به راحتی در هر موقعیتی و با هر شرایطی مکانی که خودرو در آن پارک شده را پیدا کرد. این کار هم خیلی آسان صورت می گیرد و هم خیلی سریع.

لازم به ذکر است که ایده ی این اپلیکیشن، یک ایده ی جدید و منحصر به فرد نیست و حتی در حال حاضر نیز اپلیکیشن های متعددی برای پیدا کردن جای پارک وجود دارد. اما تفاوت این اپلیکیشن با دیگر اپلیکیشن ها این است که از فناوری ARKit استفاده می کند و بسیار دقیق تر و واقعی تر می تواند موجب پیدا کردن جای پارک خودرو شود.

 

 

لینک دانلود اپ استور:

https://itunes.apple.com/gb/app/pindrive-ar-parking-assistant/id1311385109?mt=8&ign-mpt=uo%3D4

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *