انیموجی روی سایر آیفون ها نیز قابل اجراست!

انیموجی روی سایر آیفون ها نیز قابل اجراست!
  • 1396/8/25
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

ویژگی Animoji اپل تبدیل به یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های آیفون ۱۰ در میان کاربران شده. با این وجود، چرا این ویژگی را در دیگر گوشی‌های آیفون نمیبینیم؟

گویا آی تی – طبق گفته‌های Marques Brownlee که به تازگی ویژگی‌های آیفون ۱۰ و انیموجی آن را در کانال یوتیوب خود بررسی کرده است، آیفون ۱۰ برای پشتیبانی از “انیموجی” از هیچ ویژگی شاخصی بهره نمیبرد. به نظر میرسد که قابلیت انیموجی تنها متکی به دوربین جلو بوده که به سادگی در دیگر گوشی‌های آیفون نیز وجود دارد.

انیموجی روی سایر آیفون ها نیز قابل اجراست!

طبق گزارش RGB، براونلی برای بررسی نحوه کار انیموجی، این گزینه را بر روی گوشی خود فعال کرد و سپس دست خود را بر روی سنسور TrueDepth قرار داد. اما در کمال تعجب، ویژگی انیموجی باز هم قابل استفاده بود!

اپل “انیموجی” را به عنوان یکی از ویژگی‌های کلیدی آیفون ۱۰ معرفی کرد و در حال حاضر این ویژگی تنها بر روی آیفون X در دسترس است.

ممکن است دلیل وجود انیموجی تنها در آیفون X وجود چیزی خاص در دل گوشی باشد که ما از آن بی خبریم. همچنین احتمال دیگر این است که اپل این ویژگی را تنها برای آیفون ۱۰ در نظر گرفته تا به نحوی آن را از آیفون ۸ متمایز کند.

آیفون ۸ از همان تراشه A11 Bionic بهره میبرد که در آیفون X نیز مورد استفاده قرار گرفته است. به علاوه این دو گوشی دارای اجزای تقریباً یکسانی هستند. سنسور تشخیص چهره با نام Face ID و فناوری TrueDepth آیفون X یکی از بزرگترین تفاوت‌های موجود بین دو گوشی است.

با این حال، دانستن اینکه آیا اموجی بر روی دیگر گوشیهای آیفون قابل دسترسی است یا خیر میتواند موضوعی قابل توجه باشد. بدون شک وجود این قابلیت بر روی دیگر گوشیهای آیفون، سبب خرسندی بیش از پیش کاربران خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *