اضافه شدن قابلیت فالو کردن هشتگ به اینستاگرام

اضافه شدن قابلیت فالو کردن هشتگ به اینستاگرام
  • 1396/8/21
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت فالو کردن هشتگ ها می باشد. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد تا بدون جست و جوی یک هشتگ خاص، پست های دارای آن هشتگ را همانند دیگر پست ها، در فید اینستاگرام مشاهده نمایند. به عنوان نمونه در صورت فالو کردن #کتاب تمام پست هایی که دارای این هشتگ هستند در فید اینستاگرام شما مشاهده خواهند شد بدون این که شما منتشر کننده ی این پست ها را فالو کرده باشید.

گویا آی تی – شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت فالو کردن هشتگ ها می باشد. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد تا بدون جست و جوی یک هشتگ خاص، پست های دارای آن هشتگ را همانند دیگر پست ها، در فید اینستاگرام مشاهده نمایند. به عنوان نمونه در صورت فالو کردن #کتاب تمام پست هایی که دارای این هشتگ هستند در فید اینستاگرام شما مشاهده خواهند شد بدون این که شما منتشر کننده ی این پست ها را فالو کرده باشید.
هم اکنون تنها برخی از اکانت ها به این قابلیت دسترسی دارند و اجرای آن در مرحله ی آزمایش می باشد و هنوز به صورت رسمی در اختیار همه ی کاربران قرار نگرفته است. در صورت رضایت بخش بودن نتیجه ی اجرای آزمایشی این قابلیت، به زودی امکان فالو کردن هشتگ ها در اینستاگرام برای تمامی کاربران برقرار خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *