دسترسی به شناسنامه ی آهنگ ها از طریق گوگل ممکن شد

دسترسی به شناسنامه ی آهنگ ها از طریق گوگل ممکن شد
  • 1396/8/17
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

به دستیار گوگل ویژگی تازه ای اضافه شده است که با استفاده از آن می توان به شناسنامه ی آهنگ های مختلف دسترسی پیدا کرد. این دستیار گوگل در واقع رقیبی برای شازم Shazam به حساب می آید.

گویا آی تی – با استفاده از دستیار صوتی گوگل می توانید در صورت گوش کردن به آهنگی که شناسنامه ی آن را نمی دانید، به اطلاعات مورد نیاز خود در ارتباط با آن آهنگ دسترسی پیدا کنید. این سامانه نام آهنگ، نام هنرمند و دیگر مشخصات آهنگ مورد نظر شما را در اختیارتان قرار می دهد.
سامانه ی مذبور علاوه بر معرفی شناسنامه ی آهنگ مورد نظر شما، لینک های مربوط به آن را جهت جست و جو در یوتیوب نمایش می دهد.
استفاده از این سرویس برای تلفن های همراه Pixel 2s بدون دسترسی به اینترنت امکان پذیر است. دارندگان این گوشی می توانند بدون استفاده از اینترنت، به بیشتر از ۱۰ هزار آهنگ موجود در پایگاه داده گوگل در این گوشی دسترسی داشته باشند. کاربران دیگر گوشی ها برای استفاده از این سامانه نیاز به اتصال به اینترنت دارند.
این سرویس گوگل در حال حاضر تنها برای دستگاه های تلفن همراه فعال در آمریکا در دسترس است و هنوز مشخص نشده که آیا امکان استفاده از آن در خارج از این کشور میسر خواهد شد یا خیر.
گوگل همچنان در حال افزایش امکانات و گسترش این سامانه است. برای آگاهی از قابل استفاده شدن این سرویس در دیگر کشورها، خبرهای بعدی در مورد آن را مورد پیگیری قرار دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *