چگونه یک فایل پشتیبان خاص را با آی تیونز بازیابی کنیم؟

چگونه یک فایل پشتیبان خاص را با آی تیونز بازیابی کنیم؟
  • 1396/7/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

زمانی که با استفاده از فایل پشتیبان نرم افزار آی تیونز ابزارهای iOS را بازیابی می‌ کنید، ویزارد راه اندازی لیستی از ۳ فایل پشتیبان اخیر را به شما نشان می دهد. شما می‌ توانید از بین گزینه های موجود یکی از فایل های پشتیبان مورد نظرتان را انتخاب کنید. با بازیابی فایل های پشتیبان قدیمی می توان محیط ایزوله ای ایجاد کرد و مشکلات احتمالی اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای اخیرا نصب شده که تاثیر منفی روی عملکرد دستگاه داشته اند را مرتفع نمایید.

گویا آی تی – فایل های پشتیبان شامل مواردی مثل تنظیمات، اپلیکیشن‌ ها، داده ها و سایر اطلاعات مشابه است. در فایل‌ های پشتیبان خبری از فایل های چند رسانه ای (مثل تصاویر، فیلم‌ ها، موسیقی ها و …) نیست اما این نوع فایل ها را می‌ توان بعد از پایان پروسه بازیابی، از طریق همگام سازی با کتابخانه آی تیونز بازیابی نمود.

۱- بعد از اتصال ابزار iOS تان به کامپیوتر و باز کردن نرم افزار آی تیونز، آن را انتخاب نمایید.
۲- بعد از انتخاب برگه Summary در قسمت Backup روی دکمه Restore Backup… کلیک کنید.
۳- از منوی تعبیه شده در این قسمت برای انتخاب فایل پشتیبان مورد نظرتان استفاده کرده و بعد از این برای شروع پروسه بازیابی دکمه Restore را بزنید.

نکته
قبل از انجام هر کار برای بازیابی یک فایل پشتیبان، ابتدا قسمت تنظیمات ابزار را باز کنید؛ سپس به بخش iCloud رفته و گزینه Find My [Device] را غیر فعال کنید. گزینه Storage & Backup را انتخاب کرده و در آخر ویژگی iCloud Backup را غیرفعال کنید. تا زمانی که این گزینه ها را غیرفعال نکنید امکان بازیابی فایل های پشتیبان آیفون وجود نخواهد داشت.

هشدار
اطلاعات این مطلب مناسب نگارش ۱۱ آی تیونز و نگارش ۷ iOS است. احتمالا در سایر نگارش ها و محصولات شاهد تغییرات اندکی در نحوه انجام این کار باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *