لندرور با کشیدن قطار ۱۱۰ تنی رکورد شکست

لندرور با کشیدن قطار ۱۱۰ تنی رکورد شکست
  • 1396/7/3
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

از آن جا که محصول جدید دیسکاوری لندرور ظاهری نرم تر و لطیف تر از دیگر مدل ها دارد، این تصور را به ذهن القا می کند که قدرتش نیز به مانند ظاهرش نرم و سست است. اما بکسل یک قطار توسط همین خودروی نرم، باعث تغییر تصورات شد.

گویا آی تی – در آزمایشی که صورت گرفت، یک خودروی دیسکاوری TD6 یک قطار جاده ای به وزن ۱۱۰ تن را بکسل کرد و اینگونه قدرت خود را به رخ همگان کشید. (قطار جاده ای، که بیشتر در قاره ی آمریکا و استرالیا وجود دارد، مخلوطی از چند تریلر است که به صورت پشت سر هم طراحی شده اند. قطارهای جاده ایِ موجود در استرالیا، تقریباً ۵۳ متر طول دارند و تردد آن ها در شهر ممنوع است و می باید تنها در مناطق دور افتاده تردد کنند.)
لندرور با کشیدن قطار 110 تنی رکورد شکست
سال پیش یک خودروی اسپرت دیسکاوری توانسته بود با بکسل یک قطار ۱۰۰ تنی رکورد بر جای گذارد. اما دیسکاوری TD6 با کشیدن قطار ۱۱۰ تنی رکورد سال پیش را شکست. این خودرو، قطار غول پیکر را، که یک تراکتور ۱۲ تنی نیز به آن متصل بود، برای ۱۶ کیلومتر و با سرعت ۴۴ کیلومتر در ساعت بکسل کرد.
گفتنی است که دیسکاوری TD6 3500 کیلوگرم وزن دارد و پیشرانه ی آن قادر به تولید ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *