انتشار لیست ۲۰ تلفن همراه برتر دنیا در سال ۲۰۱۷ (۲)

انتشار لیست ۲۰ تلفن همراه برتر دنیا در سال ۲۰۱۷ (۲)
  • 1396/7/3
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

بالاخره تابستان امسال هم به سر آمد! تابستانی که در آن به ندرت شاهد عرضه تلفن همراه جدیدی بودیم و دل خوشی مان صرفا خواندن شایعات و گمانه زنی های محصولات جدید شرکت ها بود.خوشبختانه در این ماه شاهد معرفی مدل های جدید تلفن های هوشمند بودیم و وقت آن رسیده که لیست برترین ها در سال ۲۰۱۷ را تغییر دهیم. در ادامه مطلب قبل به ده گوشی برتر  دیگر ۲۰۱۷ می پردازیم.

 

۱۱- HTC U11

htc u11

مدل U11 شرکت HTC دارای دوربینی بسیار عالی، بدنه ای آینه ای و کاملا صیقلی و عملکردی بسیار سریع است. جالب اینجاست که برای باز کردن هر اپلیکیشنی از جمله دستیار هوشمند گوگل و … می توان لبه های آن را فشار داد.
U11 از هر نظر یک تلفن هوشمند اندرویدی بسیار قدرتمند است اما فقدان جک هدفون یکی از نقاط ضعف آن محسوب می شود. لبه های بزرگی گرداگرد صفحه نمایش آن قرار دارند که به نوعی تداعی طراحی های قدیمی را زنده می کند.
قیمت: ۶۵۰ دلار

۱۲- آیفون ۶اس/۶اس پلاس

اپل همچنان در حال فروش آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس است؛ علی رغم گذشت دو سال از عرضه، این دو هنوز هم مدل های بسیار خوبی محسوب می شوند. اپل اخیرا جدیدترین نسخه سیستم عامل ابزارهای سیار یعنی iOS 11 را منتشر کرد و آیفون ۶اس بدون هیچ مشکلی آن را اجرا می کند. ضمنا ۶اس آخرین مدلی است که از جک هدفون استفاده می کند.
آیفون ۶اس و ۶اس پلاس دوربین های بی نظیری دارند که رضایت کاربران را به راحتی جلب کرده و قابلیت Touch ID هم با عملکرد بی نظیر در کوتاه ترین زمان ممکن تلفن را باز می کند. اگر موفق به تهیه یک مدل ریفبریش (Refubrished) با قیمتی مناسب شوید که چه بهتر.
۶اس: ۴۵۰ دلار
۶اس پلاس: ۵۵۰ دلار

۱۳- آیفون SE

آیفون Se

آیفون SE با صفحه نمایش ۴ اینچی در حال حاضر بهترین تلفن همراه کوچکی است که می توان تهیه نمود. با خرید این گوشی شما تمام اپلیکیشن ها، اکوسیستم و پشتیبانی اپل را خواهید داشت و البته عملکرد آن هم شبیه آیفون ۶اس است با این تفاوت که برای خرید تنها ۳۵۰ دلار پرداخت می کنید. به نظر می رسد iOS 11 در آیفون هایی که چیپ A9 اپل در آنها تعبیه شده بدون هیچ مشکلی عمل می کند (از جمله آیفون SE، آیفون ۶اس و ۶اس پلاس).
آیفون SE علاوه بر ویژگی های مثل Live Photos، حسگر اثر انگشت، ماندگاری بالاتری باتری به سرویس Apple Pay هم مجهز است.
قیمت: ۳۴۹ دلار

۱۴- Moto Z2 Force

Moto Z2 Force Edition شرکت موتورولا مجهز به تمام ویژگی هایی است که از یک تلفن هوشمند انتظار دارید. عملکرد سریع، کیفیت بالای صفحه نمایش، عکسبرداری بسیار عالی و طراحی باریک بدنه برخی از ویژگی های این گوشی هستند. صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی AMOLED این مدل بیش از محصولات سایر برندها در برابر ضربات و شکستگی مقاوم است.
هر چند وابستگی بسیار زیاد به ماژول های Moto Mod باعث شده که نتوان آن را در ۱۰ گزینه ابتدایی لیست قرار داد.
قیمت: ۷۲۰ دلار

۱۵٫هوآیی میت ۹

هوآوی میت 9

هوآیی میت ۹ مجهز به یک صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی است و به لطف باتری نسبتا بزرگ، دارای ماندگاری باتری بسیار خوبی است.
در حال حاضر این تلفن هوشمند یکی از بهترین گزینه های خرید است و لایه نرم افزاری هوآیی که روی اندروید نصب شده تقریبا حس و حال اندروید خام را حفظ کرده است.
میت ۹ هم از دوربین دو لنز بهره می برد و به همین خاطر امکان استفاده از افکت بوکه برای عکس گرفتن در این گوشی وجود دارد (قابلیتی که در آیفون ۷ پلاس هم وجود دارد).
انتظار می رود به زودی شاهد میت ۱۰ باشیم پس اگر از علاقه مندان این شرکت هستید بهتر است عجله نکنید.

۱۶- Moto G5 Plus

Moto G5 همچنان یکی از تلفن های هوشمند اندرویدی مقرون به صرفه به شمار می رود. اگر چه سخت افزارهای مناسب (و نه قدرتمندی) در ساخت این مدل استفاده شده اما به خاطر قیمت بسیار مناسب تبدیل به یکی از گزینه های محبوب کاربران شده است.
اما در مدل G5 Plus شما شاهد یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل، حسگر اثر انگشت، ماندگاری بسیار بالای باتری، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، اندرویدی نزدیک به نسخه خام و طراحی بسیار زیبا هستید.
البته شکی نیست که به خاطر قیمت ۲۳۰ دلاری مجبور به چشم پوشی از بعضی ویژگی ها هستید. برای مثال خبری از NFC برای پرداخت های سیار نیست و این گوشی همچنان از فناوری میکرو یو اس بی برای شارژ استفاده می کند در حالی که USB-C چندین سال است که تبدیل به استاندارد رایج تلفن های هوشمند برای شارژ باتری شده است.
اخیرا موتورولا و لنوو اقدام به معرفی مدل های جدید Moto G5 و G5 Plus کرده اند که شاهد بهبود دوربین و طراحی در آنها هستیم. قبل از خرید Moto G5 Plus بد نیست جزئیات سخت افزاری این مدل ها را هم بررسی کنید.
قیمت: ۲۳۰ دلار

۱۷- ZTE Axon 7

zte axon 7

Axon 7 توسط شرکت چینی کمتر شناخته شده ZTE تولید می شود.
شاید بپرسید علت قرار گرفتن این تلفن همراه در لیست برترین ها چیست؟ این مدل تقریبا دارای مشخصات سخت افزاری مشابه با مدل های اندرویدی برتر اکثر شرکت هاست ولی از نظر قیمت با ۲۵۰ دلار کمتر از قیمت سایر محصولات، می توان آن را تهیه نمود.
اگر به ابزارهای نکسوس علاقه ای ندارید و دوست ندارید هزینه ای گزاف صرف تهیه گلکسی اس۸ کنید احتمالا Axon 7 بهترین گزینه برای شماست.
قیمت: ۴۰۰ دلار

۱۸- KEYONE بلک بری

KeyOne دنباله روی مدل موفق Priv شرکت بلک بری است. این دو مدل از اندروید بهره برده و مدل Prive مجهز به یک صفحه کلید فیزیکی نیز هست. بلک بری با عرضه KeyOne به گذشته برگشته و صفحه کلید را به عنوان یک ویژگی ظاهری همچنان حفظ کرده است.
این محصول برای علاقه مندان صفحه کلیدهای فیزیکی و همچنین مشتاقان استفاده از اپلیکیشن ها و خدمات گوگل گزینه ای ایده آل است چرا که سایر محصولات بلک بری فاقد این ویژگی ها هستند.

۱۹- XZ Premium سونی

سونی xz پرمیوم

XZ Premium تلفن هوشمند خوبی است. کیفیت صفحه نمایش عالی است، نرم افزارها حرف ندارند و روی هم رفته شاهد عملکردی بسیار سریع در آن هستیم. اما همه اینها تناسبی با قیمت ۸۰۰ دلاری این مدل ندارند. باتری نه چندان خوب و طراحی نه چندان مناسب که گاهی اوقات باعث سر خوردن گوشی از دست شما می شود به نظر می رسد سونی نباید روی موفقیت گسترده این مدل حساب چندانی باز کند.
البته در وب سایت آمازون با پرداخت ۶۰۵ دلار می توان این مدل را تهیه نمود که قیمت معقول تری به نظر می رسد.

۲۰- بلک بری کلاسیک

اگر زمانی که شرکت بلک بری در روزهای اوج خود به سر می برد از طرفداران آن بودید قطعا مدل BlackBerry Classic را می پسندید. طراحی این تلفن هوشمند شبیه مدل های قدیمی محصولات بلک بری است با این تفاوت که دارای صفحه نمایش لمسی بسیار زیبا و صفحه کلید فیزیکی بسیار عالی است.
قیمت: ۱۹۹ دلار

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *