آموزش ارسال ۱ پست با چند عکس و فیلم در اینستاگرام

آموزش ارسال ۱ پست با چند عکس و فیلم در اینستاگرام
  • 1396/7/3
  • زهرا معبودی
  • 0

اینستاگرام به شدت در حال تغییر است و فرصت هایی فراهم کرده که کاربران بتوانند از آلبوم تصویری مجازی خود، بهترین استفاده را ببرند. از آن جا که کاربران ممکن است علاقه داشته باشند به جای ارسال یک عکس از یک موضوع، مجموعه ای از تصاویر را روی شبکه اینستاگرام خود داشته باشند، می توان گفت که بروز رسانی جدیدی برای اینستاگرام لازم بود که خوشبختانه این کار رخ داد و حالا کاربران می توانند چندین عکس با موضوع مرتبط را یک جا نشر دهند.

برای اینکه بخواهید شروع به انتشار پست های مجموعه ای در اینستاگرام کنید، کافی است ابتدا اینستاگرام خود را بروز رسانی کنید. بعد از بروز رسانی، وارد اکانت خود شده و از میان ۵ تب پایین صفحه، گزینه ارسال تصویر که با علامت + نشان داده شده است را انتخاب کنید.

ارسال پست مجموعه ای در اینستاگرام

بعد از این با صفحه انتخاب تصاویر روبرو می شوید اما در نرم افزار، در سمت راست و در میانه صفحه عبارتی وجود دارد با نام Select Multiple که دور آن را خط کشیده ایم موقعیت این قسمت را در عکس زیر ببینید و برای ادامه ماجرا روی آن ضربه بزنید:

Select Multiple

شما با زدن این گزینه می توانید تا ۱۰ مورد فیلم و عکس با هم انتخاب کنید و روی اینستاگرام در قالب یک پست نشر دهید اما یک نکته مهم وجود دارد که شما می توانید عکس ها را آن طور که دوست دارید منظم کنید و موقعیت های تصاویر را ثبت کنید. وقتی تصاویر را انتخاب کردید:

بعد از انتخاب دکمه next در بالا ظاهر می شود که باید در سمت راست و در بالاترین بخش روی آن ضربه بزنید تا وارد مرحله بعدی و افکت گذاری بشوید:

حالا که افکت مورد نظر را انتخاب کردید؟ باید روی done ضربه بزنید تا عملیات ویرایش به اتمام برسد:

فیلتر گذاری عکس اینستاگرام

زمانی که مرحله ویرایش به پایان رسید در واقع به مرحله پیش انتشار می رسید که باید در ان به صورت دلخواه، متنی به عنوان کپشن بنویسید، یا دوستان خود را تگ کنید، یا اینکه موقعیت و مکان را مشخص کنید و روی شبکه های اجتماعی که اینستاگرام به شما اجازه می دهد پست را به اشتراک بگذارید. تمام این چیز ها در عکس زیر مشخص است و می توانید پر کنید یا آن را رها کنید:

فیلتر گذاری عکس اینستاگرام

بعد از این که این بخش را به طور کامل پر کردید می توانید روی دکمه share در سمت راست و بالا ضربه بزنید تا عکس های مجموعه ای تان روی بوم اینستاگرام تان قرار گیرد.

حالا اگر روی مجموعه تان روی صفحه اینستاگرام ضربه بزنید با تصویری مطابق زیر روبرو می شود:

مجموعه تصاویر اینستاگرام

در زیر مجموعه نقطه های کوچکی قرار دارد که چیزی شبیه به اسلایدر های دستی در سایت ها شده است. هر نقطه نشان گر یک عکس است. مثلا اگر مجموعه دارای ۵ عکس باشد، اینستاگرام ۵ نقطه برای آن در نظر می گیرد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال بزرگ تر شدن است و تلاش دارد برای کاربرانی که دارد که کم کم شمار آن به میلیارد نفر می رسد، انعطاف پذیری کامل را فراهم کند. از این رو در بروز رسانی های ساده به شما اجازه می دهد که با تغییرات شگفت انگیز هیجان زده شوید.

برای اینکه از قابلیت های جدید آن استفاده کنید هر هفته سعی کنید برنامه خود را از جهت آپدیت شدن، بررسی کنید و برای این کار کافی است به یکی از مارکت های اپلیکیشن بروید و instagram را جستجو کنید. در صورتی که در مقابل آیکون نمایش داده شده عبارت بروز رسانی نمایش داده شود این بدین معنی است که اینستایی که روی گوشی شما نصب است نیاز به بروز رسانی دارد، پس روی این دکمه ضربه بزنید تا آپدیت جدید را دریافت کنید. برای این کار چند دقیقه صبر کنید تا فرآیند تکمیل شود و بتوانید از ویژگی های جدید آن بهره مند شوید.

در این باره نظر و تجربیات خوب خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی تان نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *