راه حل مشکل گرم شدن iPhone 7 و iPhone 7 Plus

راه حل مشکل گرم شدن iPhone 7 و iPhone 7 Plus
  • 1396/7/2
  • زهرا معبودی
  • 0

قبل از اینکه گوشی های سری ۸ آیفون روانه بازار شوند می توانستیم بگوییم که پیشرفته ترین گوشی های این شرکت  iPhone 7 و iPhone 7 Plus هستند. با این حال گزارشاتی در مورد گرم شدن این گوشی ها در دست است که ما سعی می کنیم در این مقاله روش حل آن را به شما یاد دهیم.

راه حل مشکل گرم شدن iPhone 7

طی گزاراشات دریافتی، برخی ادعا داشته اند که هنگام کار کردن با این گوشی ها، دمای گوشی افزایش پیدا می کند و گرم می شود. برخی نیز اعلام داشته اند که وقتی گوشی گرم می شود و آن را برای خنک شدن به حال خود رها می کنند ساعت ها باز هم گوشی گرم است.

اگر از این قبیل شکایات به گوش تان خورده است اینجا دو راه حل توسط گویا آی تی ارائه می شود:

 

  • اگر شانس با شما یار باشد علت گرم شدن  iPhone 7 و iPhone 7 Plus مربوط به اپلیکیشن های شخص ثالثی است که روی گوشی نصب کرده اید چرا که با حذف کردن آن ها مشکل گوشی به راحتی حل خواهد شد.

بهترین راه برای چک کردن این مساله این است که دکمه هوم و پاور را با هم بگیرید تا صفحه نمایش سیاه شود. بعد از این که صفحه نمایش سیاه شد انگشت خود را از روی دکمه هوم بردارید و کماکان آن را روی پاور ادامه دهید. انقدر ادامه دهید تا لوگوی اپل را مشاهده کنید بعد دکمه ولوم آپ را فشار دهید تا زمانی که منو ها لود شوند. اگر در حالت SAFE MODE باشید توییک ها به زیر گزینه منو تنظیمات خواهند رفت. اگر مشکل رفع شود متوجه می شوید که مشکل از اپلیکیشن هایی است که روی گوشی نصب کرده اید و می توانید با خیال راحت آن ها را حذف کنید.

راه حل مشکل گرم شدن iPhone 7

  • قبل از اینکه بخواهید گوشی را ریست کارخانه ای کنید بهتر است که حافظه کش گوشی های Apple iPhone 7 و iPhone 7 Plus را کاملا حذف کنید.

بعد به مسیر Settings > General > Storage & iCloud Usage بروید و Manage Storage را انتخاب کنید. بعد از این روی آیتم های Documents and Data ضربه بزنید. حالا می توانید ایتم هایی را که نمی خواهید را به سمت چپ بکشید و حذف کنید. در نهایت، به مسیر  Edit > Delete All بروید و همه دیتاها را پاک کنید.

بدین صورت می توانید از گرم شدن گوشی خود داری کنید.

در این باره آیا تجربه دیگری دارید که با ما در میان بگذارید؟ این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *