آموزش بازگردانی iOS 10.3.3 بعد از بروز رسانی iOS 11

آموزش بازگردانی iOS 10.3.3 بعد از بروز رسانی iOS 11
  • 1396/7/2
  • زهرا معبودی
  • 0

زمانی که ios 11 را بروز رسانی کردید قطعا از تغییرات گسترده آن شگفت زده شده اید، اما اینکه تغییرات زیادی در این سیستم عامل و بروز رسانی آن ایجاد شده به این معنی نیست که شما به آن تمایلی داشته باشید. چه بسا که با برخی قابلیت ها کنار نیایید و آرزو داشته باشید که به iOS 10.3.3  برگردید. خب اگر در چنین وضعیتی قرار دارید گویا آی تی امروز به شما کمک می کند که ios 11 خود را به iOS 10.3.3  برگردانید. با ما همراه باشید.

تنها چیزی که در مرحله اول به آن نیاز دارید یک pc یا مک است.

به روز رسانی به iOS 10.3.3

در آموزش های قبل با هم یاد گرفتیم که چگونه بعد از بروز رسانی iOS 11 به iOS 10.3.2 برگردیم؟ اما مقاله امروز شما را به یک نسخه بالاتر از ios 10.3.2 می برد.

این آموزش در بردارنده روشس برای بازگردانی ios 11 است که می توانید از طریق IPSW firmware آن را انجام دهید.

فقط احتمال کمی وجود دارد که بعد از این بروز رسانی کمی دیتاهایتان مخدوش شوند.

downgrade-ios-11-back-ios-10-3-3-your-iphone

برای دیوایس خود  IPSW را دانلود کنید

این فایل را باید به تناسب گوشی خود، دانلود کنید و روی گوشی نصب کنید. نصب این فایل از طریق آیتیونز صورت می گیرد.

  • دانلود iOS 10.3.3 IPSW file برای iPad، iPhone یا iPod touch

دانگرید ios 11 به ios 10.3.3

بعد آن را اجرا نموده و  iOS 10.3.3 را انتخاب کنید. بعد از این روی دکمه Download کلیک کنید. فایل کمی حجیم است و باید مدتی برای دانلود آن صبر کنید اما دقت کنید که کجا آن را دانلود می کنید تا آن را فراموش نکنید.

دانگرید ios 11 به ios 10.3.3

Firmware قدیمی تر را با آیتیونز نصب کنید

در این مرحله باید آیفون یا دیوایس اپلی خود را با کابل، به سیستم وصل کنید و iTunes را اجرا کنید. وقتی که iTunes اجرا شد، کافی است روی شکل گوشی، که در بالا و در سمت چپ قرار دارد کلیک کنید. ( موقعیت این آیکون به صورت زیر نمایش داده شده است )

iTunes

با زدن این آیکون وارد صفحه ای می شوید که در قسمت چپ آن تب های مختلفی است. شما باید تب Summary را فعال کنید اما به تناسب اینکه از ویندوز استفاده می کنید یا از مک، اقدام بعدی متفاوت است:

اگر از مک استفاده می کنید، دکمه Option  را بر روی کیبرد بگیرید

اگر از ویندوز استفاده می کنید دکمه شیفت را بگیرید تا قابلیت بروز رسانی در پنجره فعال شود.

بعد از آن بر روی  Check for Update مطابق عکس زیر کلیک کنید:

 

Check for Update

بعد از این کار یک بروزر باز می شود که از طریق آن باید فایل دانلود شده IPSW در مرحله قبل را پیدا کنید و فراخوانی کرده و آن را باز کنید:

IPSW

برای باز کردن، فایل مورد نظر را انتخاب کنید و روی دکمه Open در سمت راست و پایین کلیک کنید. بعد از این یک نوتیفی پاپ آپ بر روی سیستم شما ظاهر می شود که در آن گفته شده که iOS 10.3.3 در حال نصب شدن است. در همین پنجره گزینه ای وجود دارد به نام Update که اگر بخواهید نصب ادامه پیدا کند باید آن را کلیک کنید. اگر هم از بروز رسانی پشیمان شده اید cancel را بزنید.

با زدن Update شما به مدت ۳۰ دقیقه باید صبر کنید تا عملیات نصب به خوبی صورت گیرد. در این میان ممکن است لازم باشد هر چند مدت پین یا چیزی نظیر آن وارد کنید. پس مراقب دستگاه خود باشید.

Update

بعد از اتمام Update، و نصب، گوشی شما ریبوت می شود و در حین ریبوت شدن نمی توانید آن را در بخش دستگاه های متصل به سیستم مشاهده کنید. پس بعد از ریبوت شدن، دستگاه را از سیستم جدا کنید و رمز در خواستی را وارد کنید تا عملیات نصب به اتمام برسد.

نظر خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید و به ما بگویید که آیا شما نیز پس از بروز رسانی به ios 11 تمایلی به بازگشت به نسخه قبلی دارید یا خیر؟

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *