چگونه با گوشی موبایل، رمز جیمیل را تغییر دهیم؟

چگونه با گوشی موبایل، رمز جیمیل را تغییر دهیم؟
  • 1396/6/29
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

پس از آن همه بازخورد توسط کاربران، دست آخر گوگل امکان تغییر رمز جیمیل را با استفاده از گوشی فراهم کرد. پیش از این کاربران برای تغییر رمز جیمیل حتماً بایستی با نسخه دسکتاپ لاگین می شدند، اما از این پس کاربران می توانند با استفاد از گوشی موبایل خود به تغییر رمز جیمیل اقدام کنند.

گویا آی تی – این تنها امکان جدید نیست. کاربران می توانند با استفاده از گوشی موبایل خود اقدام به تغییر اطلاعات پروفایل و همچنین تغییر تنظیمات امنیتی کنند. به طور کلی گوگل این امکان را فراهم کرده است که کاربران با استفاده از گوشی موبایل تمامی جزئیات حساب خود در گوگل را تغییر دهند. افزون بر این، امکان بازگرداندن پیام های آرشیو شده نیز فراهم گردیده است.
برای تغییر رمز جیمیل و در کل تغییر جزئیات حساب کاربری بایستی به قسمت تنظیمات اپلیکیشن جیمیل مراجعه کرده و سپس با انتخاب پروفایلی که قصد ویرایش آن را دارید به سمت My Account بروید.
برای بازگرداندن پیام های آرشیو شده بایستی روی گزینه ی Undo کلیک کنید.
پس از این پس می توانید با استفاده از گوشی موبایل، بسیاری از تنظیمات حساب خود در گوگل را تغییر دهید. البته که این امکانات می بایست بسیار زودتر از این ها فراهم می شد تا برای یک تغییر رمز ساده نیازی به استفاده از نسخه ی دسکتاپ نباشد.
گفتنی است که کاربران Blogger، AdSense و Youtube همچنان بایستی جهت تغییر تنظیمات، از طریق نسخه ی دسکتاپ اقدام کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *