آموزش عدم نمایش تصاویر تگ شده در اینستاگرام

آموزش عدم نمایش تصاویر تگ شده در اینستاگرام
  • 1396/6/22
  • زهرا معبودی
  • 0

اینستاگرام قابلیتی به نام تگ کردن دارد که شما می توانید پست های مختلفی را روی صفحه خود ارسال کنید و افراد مرتبط با تصویر را در آن تگ کنید. این کار به کاربران شما و خود فردی که او را تگ کرده اید، هشداری می دهد و به جمع اوری اطلاعات درست تر و حقیقت هر چیزی کمک می کند. اما وقتی که فردی تصویری آپ می کند و شما را در آن تگ می کند، این تصویر به طور اتوماتیک، در بخش Photos of you در پروفایل شما نمایش داده می شود که این موضوع برای برخی از افراد آزار دهنده است.

شما می توانید به کمک بخش delete این تصاویر را یکی یکی از روی صفحه خود حذف کنید اما اگر این موضوع به کرات تکرار شده است، می توانید امکان نمایش تصاویر تگ شده را در بخش Photos of you در اینستاگرام کلا غیرفعال کنید. گویا آی تی امروز به آموزش کامل این موضوع می پردازد با ما همراه باشید.

آموزش عدم نمایش تصاویر تگ شده در اینستاگرام

ابتدا لازم است که نرم افزار اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید.

بعد از اینکه بروز رسانی با موفقیت صورت گرفت، وارد اکانت خود شوید و از سمت راست و بالا آیکون تنظیمات سه نقطه ای که با فلش در زیر آن را معین کرده ایم را لمس کنید:

در این حالت شما با بخش های مختلف تنظیمات در اینستاگرام روبرو خواهید شد که ما فقط به بخش account کار داریم. در این بخش مطابق با آن چه که در زیر مشاهده می کنید با منوی  Photos of you کار داریم:

Photos of you

روی این گزینه لمس کنید تا زیر منوهای آن را مشاهده کنید:

Photos of you

همانطور که مشاهده می کنید، بخش Photos of you برای شما دو گزینه دارد، که می توانید از طریق آن انتخاب کنید که آیا تصاویر به صورت دستی و توسط خودتان روی بخش Photos of you قرار گیرد یا به صورت اتوماتیک این کار انجام شود؟

به طور پیش فرض تنظیمات این بخش در حالت اتوماتیک قرار دارد. پس گزینه دوم را انتخاب کنید و به پروفایل خود باز گردید.

در این حالت دیگر کسی نمی تواند با تگ کردن شما، تصویر تگ شده را در بخش  Photos of you در اینستاگرام شما نمایش دهد.

از آن جا که ما کنترلی روی تصاویر تگ شده توسط دیگران نداریم، بهتر است که همین حالا این بخش را به صورت دستی تنظیم کنید تا از غافلگیر شدن توسط هوادارن و افرادی که شما را تگ می کنند در امان باشید.

در این باره تجربیات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان گذاشته و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *