رونمایی از کارت حافظه ۴۰۰ گیگابایتی وسترن دیجیتال

رونمایی از کارت حافظه ۴۰۰ گیگابایتی وسترن دیجیتال
  • 1396/6/12
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

وسترن دیجیتال، در نمایشگاه IFA 2017 برای نخستین بار از کارت حافظه ۴۰۰ گیگابایتی خود رونمایی کرد.

گویا آی تی – وسترن دیجیتال یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی تولید انواع حافظه ی جانبی، توانسته به کمک استفاده از تکنولوژی های منحصر به فردِ خود ظرفیت حافظه های جانبی تولیدی اش را، بدون افزایش اندازه ی ظاهری آن ها تا دو برابر افزایش دهد.
سرعت انتقال اطلاعات با استفاده از این کارت حافظه ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه است. چنین سرعتی انتقال حدود ۱۲۰۰ عکس در دقیقه را بین این رم میکرو اس دی اعجاب انگیز و دیگر دستگاه ها امکان پذیر می سازد. با در اختیار داشتن این رم میکرو اس دی ۴۰۰ گیگابایتی می توان ۴۰ ساعت فیلم فول اچ دی را همیشه به همراه داشت.
کارت حافظه ۴۰۰ گیگابایتی وسترن دیجیتال علاوه بر ظرفیت فوق العاده ی خود، دارای گارانتی ده ساله بوده و قیمت بسیار مناسبی دارد. در حال حاضر این محصول از طریق وب سایت SanDisk در انگلیس و سایر فروشگاه های معتبر، با قیمت ۲۹۰ دلار قابل تهیه است.
نمایشگاه IFA 2017 نمایشگاهی است برای ارائه ی تولیدات جدید در زمینه ی تکنولوژی و فن آوری. شرکت وسترن دیجیتال در نمایشگاه IFA 2017 امسال علاوه بر کارت حافظه ۴۰۰ گیگابایتی محصولی با نام سن دیسک iXpand Base را رونمایی کرد. این دستگاه به کاربران دستگاه های آیفون این امکان را می دهد که فایل های خود را روی هارد درایوی ذخیره کنند که امکان شارژ کردن دستگاه را نیز دارد.
وسترن دیجیتال می گوید، انتظار می رود که در سال ۲۰۱۷ در حدود ۱۵۰ میلیون اپلیکیشن بر روی دستگاه های هوشمند نصب شوند. افزایش تعداد اپلیکیشن های نصب شده بر روی این دستگاه ها کاربران را مجبور می سازد تا بخشی از اطلاعات خود را به حافظه های جانبی انتقال دهند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *