تابستانی که شگفت‌انگیز شد

تابستانی که شگفت‌انگیز شد
  • 1396/5/7
  • گویا آی تی
  • 0

جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» از ۲۴ تا ۲۶ تیرماه به مدت سه روز در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برگزار شد.

در طول جشنواره‌ی تابستانی دیجی‌کالا، بیش از ۶ میلیون کاربر به دیجی‌کالا سر زدند و هزاران نفر از طریق سایت و اپلیکیشن اندروید و iOS، از کالاهای موجود در این جشنواره خرید کردند.

مجموع بازدید در این سه روز با احتساب دفعاتی که هر کاربر به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا سر زد، حدود ۱۲۰ میلیون بار بود.

استقبال از جشنواره‌ی شگفت‌انگیز با دمای بالا به ‌قدری چشم‌گیر بود که رکورد آنلاین بودن نزدیک به ۱۰۰ هزار کاربر به ‌صورت همزمان در سایت ثبت شد.

 

شگفت‌انگیزتر از همیشه

جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» رکورد تخفیف‌ها را شکست.

پرطرفدارترین بخش جشنواره، بخشی تحت عنوان «شیرجه بزن» بود. در این قسمت، هر روز ۶۰ نوع کالای محبوب کاربران به تعداد محدود و با نصف قیمت به فروش می‌رسید. کالاهایی مثل PS4 ، هدفون بی‌سیم، دوربین عکاسی و اپل واچ.

از دیگر قسمت‌های محبوب جشنواره، «چرخش بچرخه» بود. این قسمت مربوط به فروش انواع خودرو و اتومبیل با تخفیف ویژه بود که در آن خودروهای مختلف با ۵ میلیون تومان تخفیف فروخته شدند.

در طول جشنواره، دیجی‌کالا بیش از صد هزار نوع کالای موجود در گروه‌های مختلف داشت. بدین ترتیب مشتریان با نیازها و سلیقه‌های مختلف می‌توانستند کالای مورد نیاز و علاقه‌ی خود را انتخاب کنند.

دیجی‌کالا مثل همیشه برای حمایت از تولید ملی، از برندهای ایرانی هم برای شرکت در جشنواره دعوت کرد. جالب است بدانید بیش از ۱۰۰ برند ایرانی در جشنواره‌ی تابستانه‌ی دیجی‌کالا حضور داشتند و کالاهای ساخت داخل در این جشنواره با استقبال خوبی روبه‌رو شدند.

 

 

جوایز ویژه‌ی گردونه‌ی شانس

خبر خوب این است که اگر از جشنواره «شگفت‌انگیز با دمای بالا» خرید کرده‌اید، می‌توانید به ‌زودی منتظر جایزه‌های هیجان‌انگیز ما باشید. سفرهای هیجان‌انگیز، کارت هدیه‌های ۵۰۰ هزارتومانی و بالن‌سواری بر فراز شهر تهران تنها بخشی از جوایز ویژه‌ی گردونه‌ی شانس این جشنواره هستند.

 

اپلیکیشن شگفت‌انگیز

خرید سریع و ساده بوسیله‌ی اپلیکیشن دیجی‌ کالا به کمک تعداد زیادی از کاربران آمد. باید یادآوری کنیم از مجموع ۱۲۰ میلیون بازدید در طول جشنواره، ۵۱٫۵ میلیون بازدید از طریق اپلیکیشن بود.

کاربران اپلیکیشن دیجی‌کالا علاوه بر اینکه اولین کسانی بودند که از شگفت‌انگیزهای دوساعتی خبردار شدند، امتیاز بیشتری هم در گردونه‌ی شانس گرفتند.

خوب است بدانید که اپلیکیشن دیجی‌‌کالا در روزهای تعطیل ۱۰ کالای شگفت‌انگیز ویژه‌ی کاربران اپ دارد!

با این حال چیزی که جشنواره‌ی تابستانی دیجی‌کالا را شگفت انگیزتر از همیشه کرد، حضور گرم و پرشور هموطنان در این رویداد بود. دیجی‌کالا به تمام کاربرانش که نه‌ تنها در طول این سه روز، بلکه تمام ایام سال همراهیش می‌کنند می‌بالد و از هیچ تلاشی برای رضایت بیشتر مشتریان دریغ نمی‌کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *