گلکسی اس ۸ کوچک در راه است

گلکسی اس ۸ کوچک در راه است
  • 1396/4/14
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

به تازگی شایعه‌ی جدیدی از این سو و آن سو به گوش میرسد که بر اساس آن، کمپانی سامسونگ در حال تولید گلکسی اس ۸ مینی می باشد.

گویا آی تی – در روز دوشنبه منابع نزدیک به کمپانی سامسونگ اعلام کردند که در حال حاضر این شرکت در حال کار بر روی مدل سوم گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۸ است. این مدل جدید، گلکسی اس ۸ مینی نامیده می شود و در آینده‌ای نزدیک سامسونگ از آن رونمایی خواهد نمود. بر اساس این شایعات گوشی مزبور از یک نمایشگر ۵.۳ اینچی برخوردار است؛ اما شیوه طراحی بدون حاشیه‌ی گوشی‌های گلکسی اس ۸ در این مدل نیز اعمال خواهد شد. این دستگاه در کنار صفحه‌نمایش اینفینیتی خود از نسبت تصویری ۱۸.۵ به ۹ برخوردار می باشد و اینگونه ابعاد بدنه‌ی آن به اندازه گوشی‌های هوشمند معمولی با نمایشگر ۴.۷ اینچی و دارای نسبت تصویر ۱۶ به ۹ می باشد. رندر جدید منتشر شده از این گوشی که آن را در تصویر کاور همین مقاله می‌توانید ببینید، تفاوت بین اندازه این مدل گوشی را با مدل‌های بزرگ‌تر گلکسی اس ۸ به نمایش می گذارد.
گلکسی s8 مینی

این گونه که از شایعات بر می آید نسبت به دو مدل کنونی گلکسی اس ۸ توان پردازشی گلکسی اس ۸ مینی ضعیف‌تر خواهد بود. برای این محصول پردازنده‌ ای قرار داده شده است که احتمالا اسنپدراگون ۸۲۱ خواهد بود. در حقیقت این چیپ پردازنده‌ی پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ کوالکام به شمار خواهد آمد که در گوشی‌های هوشمند رده‌بالای دیگری مانند گوگل پیکسل، گوگل پیکسل ایکس‌ال، اچ‌تی‌سی یو اولترا و ال‌جی جی ۶ نیز به کار گرفته شده است.

شایعات حاکی از آن هستند که فضای ذخیره‌سازی داخلی، تفاوت دیگر بین گوشی گلکسی اس ۸ مینی و دو مدل کنونی این محصول می باشد؛ انتظار می‌رود مدل مینی گلکسی اس ۸ دارای حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی باشد. به احتمال زیاد بقیه مشخصات فنی گلکسی اس ۸ مینی با برادران بزرگ‌ترش شبیه هم خواهد بود. با این اوصاف انتظار می‌رود این دستگاه قابلیت استفاده از رم ۴ گیگابایتی، حسگر تشخیص عنبیه‌ و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی تا سقف ۲۵۶ گیگابایت را داشته باشد. از سه سال قبل ساخت مدل مینی پرچم‌داران سری گلکسی اس سامسونگ و با معرفی محصول گلکسی اس ۵ مینی آغاز شد.

حتی چنانچه حقیقتا سامسونگ در حال تولید مدل مینی گلکسی اس ۸ باشد، باز هم باید دید این محصول در چه بازارهایی به فروش خواهد رسید. جزئیاتی در مورد قیمت گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ مینی در حال حاضر رسما انتشار نیافته است؛ اما احتمالا به‌زودی اطلاعات تازه ای در این مورد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در جریان برگزاری نمایشگاه IFA امسال در برلین انتظار می‌رود سامسونگ از این گوشی رونمایی کند.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *