معرفی پنج ربات کاربردی تلگرام

معرفی پنج ربات کاربردی تلگرام
  • 1396/2/27
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در این مطلب چند ربات کاربردی و مفید تلگرام را به شما معرفی خواهیم کرد. همانگونه که میدانید ربات های هوشمند تلگرامی با برنامه از پیش تعیین شده و البته هوشمند در این پیام رسان فعال هستند و اطلاعات تخصصی و مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند.

گویا آی تی – در صورتی که تمایل دارید تصویر یا ویدیویی از اینستاگرام دانلود کنید باید به شما بگوییم بدون نصب نرم افزار تخصصی و با یک ربات تلگرامی هوشمند به سادگی می توانید این دانلود را انجام دهید. برای این کار تنها کافیست در نوار جستجو کلمه instasave_bot را تایپ کنید تا ربات برای شما به نمایش داده شود. سپس در ادامه با گزینه استارت را انتخاب کنید، با این کار بقیه مراحل برای دانلود به شما قدم به قدم نمایش داده خواهد خواهد شد.

این ربات مخصوص استفاده در اینستاگرام نیست بلکه به راحتی به شما امکان دانلود ویدئوهایی از آپارات و یوتیوب هم میدهد.
ربات دیگری که اینجا برای شما معرفی می کنیم برای تبدیل فایل هایی با فرمت مختلف به PDF ساخته شده است. با وارد کردن کلمهtopdf_bot در نوار آدرس این ربات را می توانید فعال کنید. پس از فعال شدن این ربات باید فایل مورد نظرتان را برای تبدیل ارسال کنید. پس از اینکه فایل را ارسال کردید، در مدت زمان کوتاهی می توانید آن را با فرمت PDF دریافت کنید.
ربات جالب دیگری نیز برای علاقمندان به اخبار هواشناسی و پیش بینی وضع هوا وجود دارد. دوستداران این اخبار می توانند ربات weatherman_bot را به راحتی در تلگرام فعال کنند. پشتیبانی از زبان فارسی یکی از مزیت های ربات هواشناسی می باشد. روش کار با این ربات به این گونه است که با انتخاب گزینه START و فعال شدن ربات از شما خواسته می شود زبان پشتیبان خود را انتخاب کنید. بعد از اینکه زبان را انتخاب کردید نام منطقه ای را که می خواهید از وضعیت آب و هوایی آن باخبر شوید را به لاتین وارد می کنید با این کار افزون بر نقشه، شرایط آب و هوایی برای شما نمایش داده می شود.

ربات دیگری هم به نام MovieS4Bot طراحی شده است. با راه اندازی ربات MovieS4Bot اطلاعات کاملی درباره فیلم های سینمایی می توانید کسب کنید. این ربات اطلاعاتی مانند نام کارگردان، کشور سازنده فیلم، سال تولید، خلاصه فیلم و حتی پوستر فیلم مورد نظرتان را برای شما نمایش می دهد.
اگر در یوتیوب ویدیویی را مشاهده کردید و خواستید آن را دانلود کنید، کافیست بدون نصب هیچ نرم افزاری رباتutubebot را در نوار جستجو تایپ کرده و با انتخاب ربات نسبت به فعالسازی آن اقدام کنید. گفتنی است این ربات افزون بر دانلود ویدئوها می تواند فایل هایی با فرمتMP3 به شما تحویل دهد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *