گوشی جان‌سخت گلکسی اس ۸ اکتیو سامسونگ، یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد

گوشی جان‌سخت گلکسی اس ۸ اکتیو سامسونگ، یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد
  • 1396/2/18
  • مقدم
  • 0

بنابر شایعات، شرکت سامسونگ برای رونمایی از یک مدل جدید از گوشی پرچم‌دار جدید خود یعنی گلکسی اس ۸ آماده می‌شود و به‌نظر می‌رسد که گوشی جدید سامسونگ به عنوان مدل جان‌سخت گوشی پرچم‎دار جدید سامسونگ وارد بازار خواهد شد. شواهد موجود از عرضه گلکسی اس ۸ اکتیو تا چند ماه حکایت دارد و به تازگی، جزئیات بیشتری از این مدل به‌دست آمده است که توسعه گوشی جان‌سخت گلکسی اس ۸ اکتیو را تایید می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

یک شایعه‌پرداز به تازگی به یک رشته از User Agent پرداخته است که به گوشی جان‌سخت پرچم‌دار جدید سامسونگ اشاره می‌کند. بر همین اساس، گلکسی اس ۸ اکتیو با شماره مدل SM-G892A روانه بازار خواهد شد؛ هرچند مدل فاش‌شده، مربوط به نسخه مخصوص آن برای اپراتور AT&T است. انتظار می‌رود که این مدل تا چند ماه دیگر و در تابستان به صورت رسمی معرفی و عرضه شود.

به‌طور معمول، گوشی‌های سامسونگ از سری گلکسی اس اکتیو با استاندارد نظامی MIL-STD-810G ارائه می‌شود و هم‌چنین، از تاییدیه IP68 برخوردار هستند. دریافت استاندارد اول به معنای مقاومت بالای گلکسی اس ۸ اکتیو در برابر شوک و هم‌چنین، سقوط از ارتفاع زیاد است که سایر گوشی‌های هوشمند در این حالت، دوام نمی‌آورد. تاییدیه دوم نیز که گلکسی S8 (و مدل پلاس) و گلکسی S7 از آن برخوردار است، مقاومت بالای گلکسی اس ۸ اکتیو را برای غوطه‌وری در آب با عمق یک و نیم متر و در مدت ۳۰ دقیقه تضمین می‌دهد.

در حال‌حاضر، اشاره‌ای به مشخصات سخت‌افزاری گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو نشده است اما بعید می‌دانیم که از نظر سخت‌افزاری، این مدل با گلکسی اس ۸ سامسونگ متفاوت باشد. به احتمال زیاد، سنسور تشخیص عنبیه چشم و سیستم تشخیص چهره از گلکسی اس ۸ اکتیو کنار گذاشته خواهد شد؛ هم‌چنین، خبری از نمایشگر لبه منحنی نخواهد بود زیرا مقاومت گوشی جان‌سخت جدید سامسونگ را در برابر ضربات و سقوط از یک ارتفاع مشخص، کاهش می‌دهد.

علاوه‌براین، گلکسی اس ۸ اکتیو از طراحی بدون حاشیه (مانند آنچه که در Galaxy S8 دیده‌ایم) استفاده نخواهد کرد و شرکت سامسونگ، تنها آن‌را با یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی Quad HD همانند اس ۸ عرضه می‌کند. با این‌حال، مایل هستیم که بدانیم آیا گلکسی اس ۸ اکتیو از یک نمایشگر کشیده مانند مدل استاندارد گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس استفاده خواهد کرد یا شرکت سامسونگ، آن‌را با نمایشگرهای رایج با استاندارد ۱۶ به ۹ برای آن عرضه می‌کند.

گلکسی اس ۸ به چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز شده است و با چهار گیگابایت رم به بازار عرضه می‌شود. هم‌چنین، ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی برای آن در نظر گرفته شده است و شرکت سامسونگ در این مدل، از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده نموده است. به همین جهت، مایل هستیم که ببینم آیا گلکسی اس ۸ اکتیو مانند گلکسی اس ۷ اکتیو از یک باتری با ظرفیت بیشتر در مقایسه با گلکسی اس ۸ استفاده خواهد کرد یا این مدل با یک باتری با ظرفیت پایین به بازار عرضه می‌شود.

در برخی از گمانه‌زنی‌ها به ماه ژوئن (تیرماه) به عنوان زمان دقیق‌تر برای عرضه گلکسی اس ۸ اکتیو اشاره شده است و هم‌چنین در این ماه، نسخه بازسازی فبلت گلکسی نوت ۷ معرفی و ارائه خواهد شد. البته گلکسی اس ۸ اکتیو به صورت محدود در دسترس قرار می‌گیرد و شاید هیچ‌گاه در خارج از بازار آمریکا عرضه نشود. هم‌چنین، نسخه بازسازی شده فبلت گلکسی نوت ۷ در ایالات متحده ارائه نمی‌شود و شرکت سامسونگ، بازارهای آسیایی و تعدادی از بازارهای اروپا را برای عرضه مدل جدید فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۶ در نظر گرفته است. این مدل در ابتدا در کره‌جنوبی و ویتنام معرفی و عرضه می‎شود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *