مشکل هاله قرمز حاشیه نمایشگر گلکسی اس ۸ حل شد

مشکل هاله قرمز حاشیه نمایشگر گلکسی اس ۸ حل شد
  • 1396/2/10
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در ۲۹ مارس ۲۰۱۷ شرکت سامسونگ گوشی جدید خود را در سری گلکسی با نام S8 و S8پلاس رونمایی کرد. این گوشی ها از قابلیت های ویژه ای برخوردارند که در زمان خود بی رقیبند.چندی پس از انتشار گسترده این گوشی ها، کاربران از مشاهده ی هاله ی قرمز رنگی در حاشیه ی صفحه نمایش اظهار نگرانی کردند.

گویا آی تی-در ۲۹ مارس ۲۰۱۷ شرکت سامسونگ گوشی جدید خود را در سری گلکسی با نام S8 و S8پلاس رونمایی کرد. این گوشی ها از قابلیت های ویژه ای برخوردارند که در زمان خود بی رقیبند.چندی پس از انتشار گسترده این گوشی ها، کاربران از مشاهده ی هاله ی قرمز رنگی در حاشیه ی صفحه نمایش اظهار نگرانی کردند.در آغاز شرکت سامسونگ هیچ واکنشی نشان نداد اما کمی بعد با انتشار نسخه ی بروز شده این مشکل را برطرف نمود. و در بیانیه ای این مشکل را تنها تفاوت در ماهیت نمایشگر Super AMOLED دانست و آنرا طبیعی قلمداد کرد.
در پی این گزارش کاربران حتی با تنظیم رنگ نمایشگر گوشی خود نتوانستند این هاله قرمز را برطرف کنند در مواردی هم گزارش شده است که حتی این هاله بدتر هم شده است.
کاربران زیادی مشکل خود را دراین مورد توییت کردند از جمله Erica Griffin اشاره کرده است که هاله قرمز رنگ گوشیش برطرف نمی شود. بالاخره قرار است شرکت سامسونگ برای رفع این مشکل نسخه بروزه شده را منتشر کند. در ابتدا به نظر میرسد که این یک مشکل فیزیکی در گوشی هوشمند باشد تا نرم افزاری. باید دید که آیا واقعا کاربران با نسخه ی به روز شده اس۸ میتوانند این هاله قرمز رنگ را ازبین ببرند یا باز هم توییت های دیگری را از نافرجامی نسخه به روز شده می خوانیم. اطلاعات این گوشی در سایت رسمی شرکت سامسونگ در اختیار است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *