تصاویر جدید به قابلیت‌های احتمالی گوشی میان‌رده موتو E4 Plus موتورولا اشاره دارد

تصاویر جدید به قابلیت‌های احتمالی گوشی میان‌رده موتو E4 Plus موتورولا اشاره دارد
  • 1396/2/10
  • مقدم
  • 0

انتظار می‌رود که گوشی پرچم‌دار موتو Z موتورولا در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه شود و در همین‌حال، شرکت موتورولا برای رونمایی از گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت موتو E4 و موتو C برنامه‌ریزی کرده است. به‌تازگی، نسخه بزرگ‌تر مدل اول یعنی موتو E4 Plus در تعدادی فاش شده است که از عرضه آن با یک باتری قابل‌حذف حکایت دارد؛ ویژگی که در محصولات اخیر به فراموشی سپرده شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که باعث می‌شود موتو E4 Plus در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند متمایز باشد، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت آن است که به این گوشی ۵٫۵ اینچی قدرت می‌دهد. نمایشگر گوشی میان‌رده موتو E4 Plus از رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل برخوردار شده است که البته به دلیل قیمت پایین این مدل، نباید انتظار استفاده از یک نمایشگر فول اچ‌دی را در گوشی موتو E4 Plus داشته باشید.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، شرکت موتورولا از یک شاسی فلزی برای موتو E4 Plus استفاده کرده است و به دلیل جای‌گیری اسلات سیم‌کارت در بدنه پشتی، دست‌یابی به باتری امکان‌پذیر خواهد بود. اسلات لازم برای جای‌گیری حافظه میکرو SD نیز در بدنه پشتی تعبیه شده است و به همین جهت برای استفاده از یک حافظه ذخیره‌سازی و افزایش فضای گوشی‌هوشمند خود، نیازی به سوزن برای خارج نمودن اسلات حافظه یا سیم‌کارت نخواهید داشت.

چیپ‌ست MT8737M مدیاتک با پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی، برای مدل در نظر گرفته شده است و واحد گرافیکی Mali-T720MP2 نیز در پردازش محتوای گرافیکی به گوشی میان‌رده موتورولا موتو E4 Plus یاری می‌رساند. از نظر ابعاد و اندازه، موتو E4 Plus عریض‌تر و کشیده‌تر در مقایسه با موتو E4 که ابعاد آن ۱۴۴٫۷ در ۷۲٫۳ در ۸٫۹۹ میلی‌متر است، خواهد بود.

موتو E4 Plus به دو یا سه گیگابایت رم مجهز شده است و تنها از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند؛ همانند موتو E4. نسخه استاندارد در مقایسه با این گوشی ۵٫۵ اینچی، از یک باتری با ظرفیت کم‌تر ۲۸۵۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند و اندازه نمایشگر آن تنها ۵٫۰ اینچ است.

موتو E4 از همان پردازنده و GPU به‌کار گرفته شده در موتو E4 Plus بهره می‌برد؛ با این تفاوت که حافظه رم آن به دو گیگابایت محدود شده و نسخه گران‌قیمت‌تری از آن با سه گیگابایت رم عرضه نخواهد شد. موتو E4 از یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و شاتر ۵ مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر جای گرفته است که ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی را امکان‌پذیر خواهد نمود. در مقابل، موتو E4 Plus از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و مشابه با مدل استاندارد، به یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است.

انتظار می‌رود که هر دو مدل از گوشی موتو E4 با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ عرضه شود و با توجه به قابلیت‌هایی که برای این دو مدل در نظر گرفته شده، بدیهی است که قیمت آن‌ها با یک‌دیگر متفاوت باشد. موتو E4 به عنوان مدل استاندارد گوشی میان‌رده موتورولا با قیمت ۱۵۰ یورو (یا ۱۶۴ دلار) عرضه می‌شود و موتو E4 Plus نیز با برچسب قیمتی ۱۹۰ یورو (۲۰۷ دلار) برای عرضه در اروپا در نظر گرفته شده است.

شرکت موتورولا پس از مدت کوتاهی از رونمایی از موتو E4 و موتو E4 Plus آن‌ها را در بازارهای مختلفی عرضه خواهد کرد. این دو مدل، تاییدیه FCC دریافت کرده است و به همین جهت، شاید شرکت سازنده تا پیش از پایان ماه می از موتو E4 و موتو E4 Plus رونمایی کند.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *