فریز گوشی های آیفون با باگ جدید iOS

فریز گوشی های آیفون با باگ جدید iOS
  • 1396/2/10
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اگر شما هم قبلا در ردیف هواداران بازی های کامپیوتری بوده اید، احتمالا با ترفندهای این بازی ها و آنلاک کردن کدهای کنسول های SEGA آشنایی دارید. برای این کار باید در بازی مورد نظر وارد یک منوی خاص می شدید و سپس ترکیبی از چند دکمه را همزمان فشار می دادید. صدور چنین فرامین غیرموثری بر روی دسته بازی، منجر به آنلاک شدن قابلیت های متعددی مانند ورود به سطح جدیدی از بازی می شد.

گویا آی تی-به تازگی یک باگ آیفون شناخته شده است که می تواند با اجرای ترکیبی از فرامین فعال شود. این گزارش در یک وبسایت ایتالیایی ثبت شده است. این سایت ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید را به اشتراک گذاشته است. در این ویدیو آیفونی دیده می شود که با زدن دکمه هایی در بخش کنترل پنل iOS و سپس فشردن همزمان یک دکمه از نوار پایینی کاملا فریز و غیرفعال می شود. در این حالت مرکز کنترل همچنان بر روی نمایشگر باز می ماند و واکنشی به هیچ فرمان دیگری نشان نمی دهد. پس از مدتی سیستم دوباره به کار می افتد و به هوم اسکرین بر می گردد و درخواست یک کد را می کند.
البته کاملا معلوم است که فشردن این تعداد دکمه بطور همزمان اتفاقی نیست که رخداد آن خیلی شایع باشد. اما این خطا در نسخه های اخیر iOS نیز وجود دارد. در هر حال شما هم می توانید این خطا را بدون هیچ نگرانی در مورد آسیب رساندن به گوشی بر روی آیفون خود آزمایش کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *