ورود گوشی هوآوی آنر V9 به ایران

ورود گوشی هوآوی آنر V9 به ایران
  • 1396/2/9
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

پرچمدار جدید هوآوی به نام گوشی هوآوی آنر V9، با قیمت نجومی وارد بازار ایران شده است. گوشی پرچمدار جدید شرکت هوآوی، هوآوی آنر V99 در نسخه با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی که مدتی پیش در کشور چین به صورت رسمی معرفی شد، با قیمتی نجومی به صورت محدود وارد بازار ایران شده است.

گویا آی تی-گوشی هوآوی آنر V9 به صورت محدود و بدون گارانتی در نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وارد بازار ایران شده است. انتظار می‌رود این گوشی با قیمتی کمتر به صورت انبوه و با گارانتی رسمی تا چند ماه آینده وارد بازار ایران شود.
از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی هوآوی آنر V9 باید به پردازنده هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی هوآوی کایرین ۹۶۰ ، صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با وضوح تصویر کواد اچ دی با تراکم پیکسلی ۵۱۵ پیکسل در هر اینچ، ۶ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی دوگانه با لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی همراه با فلش LED دوگانه، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۴ هزار میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع اشاره داشت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *