چگونه تماس صوتی تلگرام را در iOS فعال کنیم؟

چگونه تماس صوتی تلگرام را در iOS فعال کنیم؟
  • 1396/2/4
  • زهرا معبودی
  • 0

تلگرام مدتی است که امکان تماس صوتی را برای کاربران خود فراهم اورده تا هر چه سریع تر این اپلیکیشن پر مخاطب را نزد کاربرانش بی نقص تر و کامل تر جلوه دهد. البته این هم خواهشی از کاربران بود و ابتدا سر دم داران تلگرام این درخواست را رد کردند اما خوشبختانه حالا تلگرام امکان برقراری تماس صوتی هم فراهم کرده است. البته این تماس صوتی از حجم ترافیک اینترنت شما می کاهد که با ترفند هایی که خود تلگرام ارائه داده می توانید در میزان کاهش ترافیک خوب عمل کنید و ترافیک تان را حفظ کنید.

اما اگر شما از کاربران آی او اس هستید و این خبر را بخوانید قطعا سریعا تلگرام خود را بروز رسانی می کنید اما به ظاهر در ابتدای امر خبری از تماس صوتی و امکانات آن برای تان نخواهد بود چرا که باید ابتدا این قابلیت را فعال کنید.

پس همراه با گویا آی تی این تنظیمات را بیاموزید و پیاده کنید و از امکان تماس صوتی تلگرام لذت ببرید.

ابتدا تلگرام خود را به آخرین نسخه ممکن بروز رسانی کنید. بعد آن را اجرا کرده و وارد اکانت خود شوید.

در این مرحله وارد تنظیمات تلگرام خود بشوید و از آن جا روی Recent Calls ضربه بزنید تا وارد زیر منو های آن شوید:

Recent Calls

وقتی وارد این بخش شدید با گزینه ای نظیر  Show Calls Tab روبرو خواهید بود، باید دکمه جلوی ان را بکشید تا این قابلیت سبز شده و برایتان فعال گردد.

Show Calls Tab

زمانی که این گزینه را فعال کنید، تب تماس صوتی در انتهای پنل تلگرام تان کاملا نمایان خواهد شد:

Show Calls Tab

در این جا شما می توانید تب مورد نظر را لمس کنید و وارد آن شوید:

Show Calls Tab

در اینجا شما می توانید میسکال ها و تماس های دریافتی و خروجی تان را مشاهده کنید. همچنین به بالا و سمت راست نگاه کنید. از طریق آیکون گوشی تلفن هم می توانید یک تماس صوتی جدید برقرار کنید.

البته باید در کنار نام هر مخاطب با فعال کردن این ویژگی، یک دکمه تماس صوتی هم قرار گیرد که زمانی که بخواهید با دوستان خود تماس برقرار کنید، تنها کافی باشد از طریق مشاهده پروفایل فرد مورد نظر، با وی تماس بگیرید.

این یک قابلیت فوق العاده در تلگرام است که توصیه می کنیم حتما آن را فعال کنید و دیدگاه خود را در این باره با ما در میان بگذارید همچنین برای اینکه دیگر کاربران iOS بتوانند با آن کار کنند توصیه می کنیم که این مطلب را روی شبکه های اجتماعی تان نشر دهید تا به دست افراد مرتبط با آن برسد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *