تبلت‌های آیپد جدید شرکت اپل در روزهای ابتدایی فروردین‌ معرفی خواهد شد

تبلت‌های آیپد جدید شرکت اپل در روزهای ابتدایی فروردین‌ معرفی خواهد شد
  • 1395/12/25
  • مقدم
  • 0

انتظار می‌رود که شرکت اپل در اواخر ماه جاری میلادی از تبلت‌های آیپد جدید خود رونمایی کند و اطلاعات منتشر شده به نقل از تحلیل‌گران زنجیره تامین قطعات محصولات اپل، نشان می‌دهد که این مدل‌ها در هفته آینده بین دوشنبه (۲۰ مارس) تا جمعه (۲۴ مارس) معرفی می‌شود. البته مشخص نیست که منبع انتشار این شایعه چه فردی بوده است اما به هرحال، ادعا می‌شود که زمان معرفی رسمی تبلت‌های آیپد جدید شرکت اپل، براساس شایعات دیگر به دست نیامده است و منابع اختصاصی، این زمان را تایید نموده‌اند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

اطلاعات چندانی در رابطه با محصولات جدید شرکت اپل که در هفته آینده معرفی خواهد شد، ارائه نشده است اما با قضاوت شایعات گذشته، کوپرتینویی‌ها تصمیم دارند تا حداقل سه مدل تبلت آیپد جدید معرفی نمایند. یک نسخه به نمایشگر ۱۰٫۵ اینچی مجهز خواهد بود و حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف صفحه‌نمایش وجود دارد. گفته می‌شود که قیمت این مدل برای عرضه به بازار قابل‌توجه خواهد بود زیرا هدف شرکت اپل از عرضه آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی، پوشش‌دادن نیازهای تجاری است.

مدل دیگر، نسخه به‌روزشده تبلت آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی خواهد بود که از مشخصات سخت‌افزاری بهتری در مقایسه با نمونه‌های موجود استفاده می‌کند. هم‌چنین، گمان می‌رود که شرکت اپل از یک تبلت آیپد با نمایشگر ۹٫۷ اینچی نیز رونمایی خواهد کرد که البته قیمت کم‌تری در مقایسه با دو مدل دیگر دارد. البته گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون مدل ۹٫۷ اینچی وجود دارد و در برخی از گزارش‌ها اشاره شده است که آیپد ۹٫۷ اینچی اپل، دیگر از سری آیپد پرو کنار گذاشته می‌شود و شرکت اپل به جای این مدل، آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی را به کاربران پیشنهاد می‌دهد.

آیپد

در صورتی‌که این شایعه صحت داشته باشد، باید آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی با قیمتی نزدیک به ۵۹۹ دلار عرضه شود و مدل ۹٫۷ اینچی نیز با قیمت کم‎تری در دسترس قرار خواهد گرفت. هم‎چنین، شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه جدید تبلت آیپد مینی با نمایشگر ۷٫۹ اینچی وجود دارد که البته در حال‌حاضر، عرضه این نسخه تایید نشده است.

ماه گذشته، وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara اعلام کرد که شرکت اپل در ماه مارس، تبلت‌های آیپد جدید خود را در یک رویداد اختصاصی معرفی خواهد کرد و به همراه مدل‌های جدید تبلت آیپد، نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آیفون SE با مشخصات سخت‌افزاری مشابه با نسل گذشته و رنگ قرمز آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس معرفی می‎شود.

با توجه به اینکه هیچ دعوت‌نامه‌ای به منظور رونمایی از تبلت‌های جدید آیپد برای اصحاب رسانه فرستاده نشده است، گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون مراسم اختصاصی شرکت اپل برای معرفی تبلت‌های جدید این سازنده وجود دارد. در حالت اول، می‌توان گفت که شرکت اپل به‌زودی دعوت‌نامه‌هایی را به منظور معرفی تبلت آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی به همراه سه مدل تبلت دیگر ارائه می‌دهد و برخی نیز مدعی هستند که تبلت‌های جدید اپل در سکوت خبری در وب‌سایت این سازنده معرفی می‌شود.

البته معرفی تبلت‌های جدید شرکت اپل در سکوت خبری، چندان محتمل به‌نظر نمی‌رسد زیرا این سازنده به این محصولات به عنوان یک فرصت برای سوددهی بیشتر نگاه می‌کند و عدم درنظر گرفتن یک مراسم اختصاصی برای معرفی تبلت‌های جدید آیپد، بدین معنی است که شرکت اپل تصمیمی برای معرفی محصولات جدید از جمله آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی ندارد و تنها نسل جدید تبلت‌های آیپد پرو را با مشخصات سخت‌افزار به‌روزشده ارائه می‌دهد.

منبع: MacRumors

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *