گوشی بلک‌بری KEYone با تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ و صفحه‌کلید فیزیکی QWERTY معرفی شد

گوشی بلک‌بری KEYone با تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ و صفحه‌کلید فیزیکی QWERTY معرفی شد
  • 1395/12/7
  • مقدم
  • 0

شرکت بلک‌بری در اواخر امروز، یک رویداد خبری به منظور رونمایی از گوشی‌هوشمند جدید خود برگزار کرده است و تمامی مشخصات‌فنی و جزئیات مربوط به گوشی جدید بلک‌بری KEYone را در اختیار داریم. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

گوشی جدید بلک‌بری KEYone به نمایشگر ۴٫۵ اینچی IPS LCD ضد خش با رزولوشن ۱۶۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۳ به ۲ مجهز شده است. علاوه‌براین، تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی به به این گوشی قدرت‌ می‌دهد و فرکانس هسته‌های پردازشی، ۲٫۰ گیگاهرتز است. چیپ‌ست ۶۴ بیتی آدرنو ۵۰۶ نیز پردازش محتوای گرافیکی را در این تراشه بر عهده دارد و سه گیگابایت حافظه رم به منظور عملکرد قابل‌قبول بلک‌بری KEYone در اجرای برنامه‌های مختلف، برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

بلک‌بری KEYone

برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظر کاربران، بلک‌بری KEYone به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی آن با سنسور IMX378، قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و گشادگی دهانه لنزی f/2.0 گوشی بلک‌بری KEYone را همراهی می‌کند.

بلک‌بری KEYone

ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی به لطف دوربین ۸ مگاپیکسلی این گوشی امکان‌پذیر خواهد بود و آن‌طور که مشخص شده است، دوربین سلفی می‌تواند با رزولوشن فول اچ‌دی به فیلم‌برداری بپردازد. شرکت بلک‌بری اعلام کرده است که به دلیل ارائه بلک‌بری KEYone با نسل سوم فناوری شارژ سریع کوالکام، می‌توانید باتری ۳۵۰۵ میلی‌آمپر ساعت این گوشی را در طی ۳۶ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ نمایید. ابعاد گوشی میان‌رده جدید بلک‌بری، ۱۴۹٫۳ در ۷۲٫۵ در ۹٫۴ میلی‌متر عنوان شده و وزن آن، نزدیک به ۱۸۰ گرم است.

بلک‌بری KEYone

مشخصات‌فنی که برای گوشی بلک‌بری KEYone در نظر گرفته شده است، این محصول را به یک گوشی‌ مناسب برای کاربرانی تبدیل خواهد کرد که به دنبال یک گوشی‌ میان‌رده هستند. با این‌حال، بلک‌بری KEYone به لطف صفحه‌کلید فیزیکی QWERTY و برنامه‌های امنیتی آن، به یک محصول متمایز تبدیل شده است.

کلیدهای صفحه‌کلید، قابلیت شخصی‌سازی دارد و می‌توانید با اعمال ژست‌های حرکتی، دستورات خاصی را اجرا نمایید. هم‌چنین، به لطف برنامه‌های امنیتی شرکت بلک‌بری، می‌توانید از امنیت نرم‌افزار این گوشی اطمینان داشته باشید. امکان باز نمودن برنامه‌ها با انتخاب یک کلید مشخص نیز در این گوشی در نظر گرفته شده است و برای مثال، می‌توان دکمه B را بر روی صفحه‌کلید به برنامه مرورگر اختصاص دهید.

بلک‌بری KEYone

حسگر اثرانگشت مطابق با شایعات گذشته و آنچه که پیش‌تر دیده‌ایم، در زیر دکمه Space جای گرفته است. نسخه مخصوص بلک‌بری KEYone برای ایالات متحده آمریکا با اپراتورهای AT&T و T-Mobile سازگاری دارد. در صفحه اختصاص یافته به این گوشی، هم‌چنین اشاره شده است که بلک‌بری مرکوری با برنامه Blackberry Hub در دسترس قرار می‌گیرد که تمامی اطلاعات شخصی و پیام‌های کاربر را در یک برنامه به صورت واحد در دسترس قرار می‌دهد.

بلک‌بری KEYone

قیمت و زمان عرضه این محصول هنوز مشخص نشده است اما انتظار داریم که جزئیات بیشتری در این رابطه در هنگام رونمایی رسمی از بلک‌بری KEYone به صورت رسمی ارائه شود. لازم به ذکر است که بلک‌بری KEYone به عنوان آخرین گوشی‌هوشمند طراحی شده توسط شرکت بلک‌بری ارائه خواهد شد. همان‌طور که اطلاع دارید، شرکت بلک‌بری، کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند خود را به شرکت TCL واگذار کرده است و عرضه دو گوشی DTEK50 و DTEK60 با برند “بلک‌بری” مهر تاییدی بر این ادعا است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *