تصاویری از مدل جدید گوشی اکسپریا XZ پیش از معرفی رسمی در MWC 2017 فاش شد

تصاویری از مدل جدید گوشی اکسپریا XZ پیش از معرفی رسمی در MWC 2017 فاش شد
  • 1395/11/22
  • مقدم
  • 0

شرکت سونی در کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۱۷ از تعداد قابل‌توجهی از گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد و شایعه شده است که حداقل چهار مدل گوشی‌هوشمند توسط سونی در این نمایشگاه در اواخر ماه جاری میلادی معرفی می‌شود. به‌تازگی، تصاویر جدیدی از مدل ۲۰۱۷ گوشی اکسپریا XZ سونی فاش شده است که بخشی از طراحی آن‌را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

در میان گوشی‌های هوشمند جدیدی که شرکت سونی از آن‌ها رونمایی خواهد کرد، مدل جدید گوشی اکسپریا XZ بیش از سایر مدل‌ها مورد توجه قرار خواهد داشت و با اینکه مشخص نیست این گوشی با چه نامی به بازار عرضه می‌شود، در ادامه با نام اکسپریا XZ 2 به گوشی پرچم‌دار جدید شرکت سونی اشاره خواهیم کرد.

ادعا می‌شود که تصاویر تازه منتشر شده با گوشی پرچم‌دار جدید سونی ارتباط دارد و در حال‌حاضر، نمی‌توانیم صحت این ادعا را تایید نماییم. به هرحال، گوشی اکسپریا XZ 2 براساس اطلاعات فاش‌شده توسط تصاویر به چهار گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود که شاید برای یک گوشی پرچم‌دار در سال ۲۰۱۷ چندان مناسب نباشد.

اکسپریا XZ

سیاست‌های شرکت سونی، به گونه‌ای است که کاربران را به حداقل قابلیت‌ها محدود نگه می‌دارد و از جمله این موارد می‌توان به عرضه گوشی‌های پرچم‌دار سونی با نمایشگر فول اچ‌دی (در صورتی‌که بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار با نمایشگر Quad HD عرضه می‌شود)، سه گیگابایت رم (در گوشی اکسپریا XZ و اکسپریا زد ۵) و عدم ارائه محصولات میان‌رده خود با حسگر اثرانگشت (در حالی‌که گوشی‌های ساخت چین با قیمت کم‌تر از ۱۰۰ دلار نیز به یک سنسور مجهز شده‌اند) اشاره کرد. به همین جهت، به‌نظر نمی‌رسد که وضعیت در رابطه با گوشی پرچم‌دار جدید این سازنده یعنی اکسپریا XZ 2 متفاوت باشد.

به احتمال زیاد، حسگر اثرانگشت همانند سایر گوشی‌های هوشمند سونی در زیر دکمه پاور در لبه سمت راست گوشی اکسپریا XZ 2 قرار خواهد داشت. البته در تصویر تازه منتشرشده، موقعیت دکمه پاور نشان داده نمی‌شود اما منبع انتشار تصویر صحت این ادعا را تایید می‌کند. هم‌چنین، اعلام شده است که گوشی فاش‌شده با اسم‌رمز Yoshino توسعه داده شده و به یک صفحه‌نمایش ۴K مجهز خواهد بود.

اکسپریا XZ

در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری از گوشی پرچم‌دار جدید سونی منتشر نشده است اما اگر شرکت سونی از این گوشی در اواخر کنگره جهانی موبایل رونمایی کند، مطمئن هستیم که گوشی پرچم‌دار جدید سونی با نمایشگر ۴K بدون تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام ارائه می‌شود.

با این‌حال، سابقه شرکت سونی نشان می‌دهد که این سازنده، به راحتی عرضه گوشی‌های هوشمند جدید خود را برای سه تا چهار ماه آینده در نظر می‌گیرد و به همین جهت، ممکن است گوشی پرچم‌دار جدید سونی در زمانی‌که تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ به صورت انبوه در دسترس توسعه‌دهندگان قرار دارد، با این چیپ‌ست ارائه شود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *