معرفی بازی adventure town

معرفی بازی adventure town
  • 1395/11/12
  • سهيل آرمان خواه
  • 0

سلام.بازی ای که امروز قصد داریم در موردش صحبت کنیم یک بازی به سبک  مزرعه داری و مشابه بازی  hey dey هست.به  سبک اینگونه بازی ها  role playing گفته میشه.بازی بسیار کم حجم هست و ظاهری بسیار ساده و کارتونی داره و در اون از موسیقی بسیار مناسب و زیبایی استفاده شده که باعث میشه لحظاتی که درون بازی سپری میکنید بسیار مفرح باشه براتون.اسم این بازی هست  adventure town 

d

این بازی مناسب همه افراد با هر رده سنی هست .سبک بازی به قدری ساده هست که  افراد خردسال تا افراد مسن هم میتونن با بازی ارتباط بر قرار کنن.

این بازی یکی از محصولات موفق شرکت  super solid  هست.

در صورتی که بازی رو امتحان کردید و از سبک بازی خوشتون اومد به گویا آی تی هم اطلاع بدید و ما رو از تجربیاتتون مطلع کنید.

cc

این بازی به گونه ای طراحی شده که هر رده سنی با هر جنسیتی رو مجذوب خودش میکنه.در این بازی تنها قرار نیست که محصول بکارید و برداشت کنید و محصولاتتون رو بفروشید (مشابه بازی های مزرعه داری!)نه! این بازی برای پسرها هم میتونه جذابیت اشته باشه چرا که شما باید با کشف و پرورش قهرمانان دهکده ، اونها رو برای مقابله با موجودات فضایی اطراف دهکده آماده کنید.در هر مرحله قهرمانان جدیدی به بازی اضافه میشن و شما باید کم کم به فکر مدیریت ارتش کوچک خودتون باشید و اونها رو مسلح تر و حرفه ای تر و قوی تر کنید.

پس این بازی رو صرفا یک بازی خانومانه در نظر نگیرید!

ddd

مراحل کاشت و برداشت محصولات خیلی ساده هست و اصلا پیچیدگی های بازی های مزرعه داری حرفه ای رو نداره به طوری که اصلا نیازی نیست که خودتون رو برای تولید دمحصولات خاص به دردسر بندازید کافیه ساختمون و کارگاه هر محصول رو بسازید و محصولات تولیدی رو استفاده کنید.

گرافیک بازی بسیار لذت بخش هست و یک مزیت اصلی این بازی اینه که اصلا حجم اینترنتتون رو  مصرف نمیکنه و بصورت آفلاین هست.

ddddd

حجم بازی حدودا ۵۰ مگا بایت هست و تا کنون  در استور مایکروسافت نزدیک به ۲۰۰۰ کاربر داره که دارن از بازی استفاده میکنند.امتیاز مناسبی رو هم به خودش اختصاص داره و تقریبا بیشتر از ۸۰ درصد کاربرا به بازی نمره بالای ۴ یا ۵ رو دادندو کمتر از ۵۰ نفر به بازی نمره پایینی دادند.این بازی در سیستم عامل اندروید و ios هم در دسترس هست.همونطور که در تصویر میبینید این بازی در میان کاربران اندروید هم خیلی محبوب هست.

cc c

به عنوان یکی از علاقه مندان به بازی های اینترنتی پیشنهاد میکنم این بازی رو دانلود و نصب کنید و نظرات خودتون رو با گویا آی تی در میان بگذارید.مطمئن باشید که به سوالاتتون پاسخ داده میشه و از نظراتتون استفاده میشه.

حتما ! لطفا! نظرتتون  رو درباره بازی به ما بگید.

پ.ن :این بازی رو قبلا در سایت ویندوز سنتر هم معرفی کرده بودم و لازم دیدم اینجا هم (با کمی اصلاحات و تغییرات ) معرفی کنم تا دوستان و علاقه مندان به بازیهای موبایلی با این بازی بیشتر آشنا بشن.

دانلود بازی از  گوگل پلی  لینک کمکی

دانلود از آیتیونز شرکت اپل

دانلود از مایکروسافت استور

راهنمای بازی

برای تهیه سکه های درون بازی میتونین از سایت معتبر  ای تی گرام استفاده کنید

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *