قابلیت باتری قابل‌تعویض از گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ کنار گذاشته شده است

قابلیت باتری قابل‌تعویض از گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ کنار گذاشته شده است
  • 1395/11/8
  • مقدم
  • 0

در اوایل ماه جاری میلادی، شرکت ال‌جی با انتشار یک تیزر رسمی بخشی از قابلیت‌های احتمالی گوشی پرچم‌دار جدید خود را به نمایش گذاشت. یکی از قابلیت‌هایی که شرکت ال‌جی در گوشی جی ۶ بر روی آن تمرکز نموده، ضدآب بودن این محصول است.

این ادعا مدتی بعد در یک گزارش توسط وب‌سایت Verge با انتشار یک تصویر از گوشی ال‌جی جی ۶ تایید شد. براساس یک گزارش جدید، گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت ال‌جی ضدآب خواهد بود و به همین جهت، ال‌جی جی ۶ با یک باتری غیرقابل تعویض توسط کاربر ارائه می‌شود. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

قابلیت “تعویض باتری” توسط کاربر، یکی از ویژگی‌هایی است که شرکت ال‌جی در ال‌جی جی ۴ با انتخاب یک درب پلاستیکی که با یک لایه چرم پوشانده شده و در ال‌جی جی ۵ با ارائه این گوشی با طراحی ماژولار به ویژگی متمایز گوشی‌های هوشمند خود مبدل ساخته است. با این‌حال، اگر شرکت ال‌جی به دنبال عرضه گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ با بدنه‌ای ضدآب است، این سازنده باید مطمئن باشد که هر درگاه و یا هر فاصله‌ای در گوشی‌هوشمند جدید این سازنده باید به خوبی پوشانده شود.

البته شرکت ال‌جی در ال‌جی جی ۵ به واسطه طراحی ماژولار، امکان تعویض باتری را برای کاربران در نظر گرفته بود و با توجه به حذف طراحی ماژولار از گوشی پرچم‌دار جدید این سازنده، شرکت ال‌جی دیگر نمی‌تواند گوشی پرچم‌دار جدید خود را با باتری قابل‌تعویض ارائه دهد؛ مگر در صورتی‌که این سازنده از یک سیستم مشابه با موتو مادهای گوشی موتو زد استفاده نماید که چندان محتمل نیست.

اینکه حذف ویژگی “باتری قابل‌تعویض” برای کاربران خوب یا بد است، هنوز مشخص نخواهد شد اما به هرحالف این قابلیت مدت‌هاست که از گوشی‌های اندرویدی کنار گذاشته شده است و بنابراین، نبود آن در ال‌جی جی ۶ با توجه به ضدآب بودن این گوشی، چندان یک عیب برای گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی محسوب نخواهد بود.

ال‌جی جی 6

براساس شایعات، گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶ به یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی Quad HD با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ مجهز خواهد بود. حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش بسیار کم است و به همین جهت، ال‌جی جی ۶ به عنوان یکی از اولین گوشی‌های هوشمند ال‌جی با چنین طراحی عرضه خواهد شد.

این گوشی هم‌چنین به دلیل آماده‌نبودن تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ با چهار هسته پردازشی استفاده خواهد کرد اما انتظار می‌رود که شرکت ال‌جی، پس از عرضه انبوه تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، نسخه دیگری از گوشی پرچم‌دار جدید خود را با قیمت بیشتر و مجهز به این تراشه ارائه دهد.

این سازنده کره‌ای، مدتی پیش در رابطه با گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود اعلام کرد که گوشی ال‌جی جی ۶ از لوله‌های انتقال حرارت مسی استفاده می‌کند و این موضوع به کاهش دمای باتری کمک می‌کند. در این روش انتقال حرارت، گرما به اطراف پخش خواهد شد و بنابراین با توجه به این موضوع که گرما در یک نقطه متمرکز نخواهد شد، قطعات سخت‌افزاری بیش از حد گرم نمی‌شود. هم‌چنین، قطعات سخت‌افزاری که احتمال افزایش حرارت در آن‌ها وجود دارد، با فاصله از سایر قطعات دیگر قرار گرفته‌اند.

گوشی پرچم‌دار ال‌‌جی جی ۶ در اواخر ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد شد و انتظار داریم که شرکت سازنده، این گوشی‌ را در ماه مارس به منظور رقابت با گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ که در ماه آوریل ارائه می‌شود، عرضه نماید. شایعات نشان می‌دهد که شرکت ال‌جی، گوشی پرچم‌دار جدید خود را با قیمتی نزدیک به ال‌جی جی ۵ ارائه می‌دهد و هم‌چنین، حداقل فروش ۵ میلیون واحدی را برای آن مدنظر قرار داده است.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *