نسل جدید گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال گوگل ضدآب خواهد بود

نسل جدید گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال گوگل ضدآب خواهد بود
  • 1395/11/7
  • مقدم
  • 0

گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال گوگل به عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازار شناخته می‌شود و عملکرد مناسب آن‌ها در زمینه عکاسی، در این موضوع بی‌تاثیر نبوده است. شرکت گوگل ادعا می‌کند که گوشی‌های جدید این سازنده، بهترین دوربین را در میان گوشی‌های هوشمند دارند. به‌تازگی، شایعه جدیدی فاش شده است که نشان می‌دهد که نسل جدید گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال ضدآب خواهد بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

در حالی‌که عملکرد دوربین در گوشی‌های هوشمند رده‌بالا در انتخاب یک محصول قطعاً تاثیرگذار خواهد بود، دیگر قابلیت‌ها نیز فروش یک گوشی‌ هوشمند را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. در بازار گوشی‌های هوشمند رده‌بالا، این‌روزها محصولات با بدنه ضدآب ارائه می‌شوند و بنابراین، ممکن است این موضوع، کاربران را از انتخاب گوشی‌های پیکسل و پیکسل‌ ایکس‌ال منصرف نماید.

 برخی از گوشی‌های رده‌بالا در بازار با گواهی IP67 یا IP68 عرضه می‌شوند که به معنای مقاوت بالای آن‌ها در برابر آب و گرد و خاک است. به همین جهت، کاربران از عدم نفوذ قطرات آب و آسیب‌دیدن سخت‌افزار گوشی‌های هوشمند مجهز به این گواهی، اطمینان خاطر دارند. سال گذشته، شرکت گوگل مدعی شد که تصمیم داشت تا در هنگام طراحی گوشی‌هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس‌ال، بر روی یک طراحی ضدآب برای آن‌ها متمرکز شود اما در نهایت، تصمیم گرفت تا تمرکز خود را بر عملکرد این دو مدل در عکاسی معطوف نماید.

به‌نظر می‌رسد که شرکت گوگل، در ابتدا تصمیم داشته است تا گوشی پیکسل و پیکسل ایکس‌ال را به عنوان یک محصول ضدآب با عملکردی خارق‌العاده در زمینه عکاسی ارائه دهد اما ارائه این دو ویژگی با یک‌دیگر، تنها هزینه تولید پیکسل و پیکسل ایکس‌ال را افزایش می‌دهد و این موضوع کاربران را از خرید گوشی‌های هوشمند جدید گوگل، منصرف می‌کرد.

پیکسل ایکس‌ال

براساس یک توئیت جدید، نسل جدید گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال گوگل قطعاً ضدآب خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که این اطلاعات از یک منبع معتبر در ماه اکتبر در سال گذشته به دست آمده و انتشاردهنده این شایعه، این اطلاعات را به‌تازگی فاش کرده است. البته در حال‌حاضر، این موضوع تنها در حد یک گمانه‌زنی‌ است و حتی شک داریم که شرکت گوگل به این موضوع واکنش نشان دهد زیرا گوشی‌های جدید این سازنده در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارند.

بنابر گزارش‌ها، شرکت گوگل در هنگام توسعه و طراحی گوشی پیکسل و پیکسل ایکس‌ال تنها ۹ ماه و یک هفته زمان در اختیار داشته است و اگر واقع‌بین باشیم، شرکت گوگل در این زمینه موفق بوده است؛ حداقل، در نقد و بررسی‌ها و عملکرد دوربین این دو گوشی، این موضوع آشکار است.

با توجه به زمانی که شرکت گوگل برای توسعه نسل بعدی گوشی‌های پیکسل در اختیار دارد، انتظار داریم که گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال علاوه‌بر ویژگی‌های ضدآب و عملکرد مناسب در زمینه عکاسی، به قابلیت‌های دیگری نیز مجهز باشد. احتمالاً شرکت گوگل، طراحی گوشی‌های جدید خود را تغییر می‌دهد و هم‌چنین، نسل جدید پیکسل و پیکسل ایکس‌ال با ضخامت کم‌تری در مقایسه با نسل گذشته عرضه خواهد شد.

در نهایت، ممکن است گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال جدید گوگل به نسل بعدی تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون مجهز باشد و به همین جهت، این دو مدل با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام عرضه نخواهد شد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *