چگونه حساب پوینت فیفا ۲۰۱۷ خود را شارژ کنیم؟

چگونه حساب پوینت فیفا ۲۰۱۷ خود را شارژ کنیم؟
  • 1395/11/6
  • زهرا معبودی
  • 0

بازی فیفا ۱۷  (FIFA 17) یکی از بازی های جنجالی است که خیلی از افراد را به خود مشغول کرده است. این بازی دارای استراتژی های خاصی است که همین آن را جذاب تر کرده است. در بازی فیفا ۱۷  (FIFA 17) حالتی وجود دارد که به صورت Ultimate Team mode شناخته می شود. در این حالت شما می توانید بیشترین قدرت و بیشترین امکانات را در دست داشته باشید.

زمانی که بازی را شروع می کنید شما تنها ۵۰۰ سکه یا پوینت دارید و به مرور لازم است برای قدرت بیشتر و توانمندی های بیشتر، این سکه ها را حفظ و حتی بر شمار آن ها بیفزایید.

پوینت فیفا 2017

در این برنامه به شما امکان داده شده که بتوانید به طور دستی، با پرداخت هزینه هایی، پوینت های لازم را خریداری کنید.

یک روش اصولی دیگر برای افزایش پوینت ها نیز وجود دارد.

برای خرید پوینت فیفا می توانید به صورت کاملا مجزا، از وب سایت www.etgram.com استفاده کنید. در این جا شما می توانید از ۱۰۰ تا ۱۶۰۰ پوینت خریداری کنید.

بعد از خرید فیفا پوینت ها می توانید آن را روی بازی خود اعمال کنید و از امکانات بیشتر لذت ببرید.

بسته های پوینت فیفا در وب سایت ای تی گرام به ۵ بسته مختلف تقسیم می شود:

  1. پوینت ۱۰۰ تایی
  2. پوینت ۲۵۰ تایی 
  3. پوینت ۵۰۰ تایی
  4. پوینت ۷۵۰ تایی
  5. پوینت ۱۶۰۰ تایی

خرید پوینت فیفا

این پوینت ها به شما امکان می دهند تا بتوانید پک های FUT بازی را خریداری کنید و در رقابت با دوستان خود، موفق تر عمل کنید. بازی فیفا ۲۰۱۷ یکی از بازی های جالب و جوان پسند و اکتیو است که توسط EA Sports ارائه شده است. این بازی را می توانید بر روی تمامی کنسول های PC-PS4-PS3-XBOX One-XBOX 360 اجرا کنید.

از نظر گرافیکی این بازی بسیار عالی عمل کرده است و شما می توانید در ۷۰ استادیوم شبیه سازی شده با چهره واقعی بازیکنان بازی کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *