رندر رسمی گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ پیش از معرفی رسمی فاش شد

رندر رسمی گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ پیش از معرفی رسمی فاش شد
  • 1395/11/5
  • مقدم
  • 0

انتظار می‌رود که شرکت ال‌جی، گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ را در ۲۶ فوریه (یک‌شنبه، ۸ اسفند) به صورت رسمی معرفی نماید. این سازنده کره‌ای، مدتی پیش اعلام کرد که در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا در اسپانیا، یک رویداد خبری برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود که گوشی پرچم‌دار جدید این سازنده در آن ارائه شود. به‌تازگی، رندرهای جدیدی از گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ منتشر شده است که طراحی آن‌را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

براساس رندرهای فاش‌شده توسط Verge، گوشی ال‌جی جی ۶ بدون طراحی ماژولار توسعه یافته است و شرکت سازنده، تصمیم گرفته تا گوشی خود را با یک طراحی رایج‌ ارائه دهد. گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که عدم موفقیت ال‌جی جی ۵ در تصمیم شرکت سازنده برای ارائه گوشی پرچم‌دار بعدی خود با یک طراحی مرسوم بی‌تاثیر نبوده است.

همان‌طور که در رندرها مشاهده می‌شود، گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی به گوشی‌های پیش‌تر عرضه شده از سری “G” چندان شباهتی ندارد و تغییرات صورت‌گرفته در زبان طراحی گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶، شاید بتواند نظر مساعد کاربران و منتقدان را به خود جلب نماید. به‌نظر می‌رسد که در گوشی جدید ال‌جی، نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بیش از ۹۰ درصد خواهد بود و گوشی ال‌جی جی ۶ به یک نمایشگر بدون حاشیه مجهز شده است.

ال‌جی جی 6

برخی از قابلیت‌های گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی پیش‌تر توسط شرکت سازنده فاش شده است و از جمله آن‌ها می‌توان به عرضه گوشی ال‌جی جی ۶ با یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل اشاره کرد. گفته می‌شود که شرکت ال‌جی، هم‌چنین یک نمایشگر با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ را برای گوشی پرچم‌دار جدید خود در نظر گرفته است که البته چندان مرسوم نیست.

علاوه‌براین، شرکت ال‌جی مدتی پیش با انتشار یک تیزر رسمی، اعلام کرد که گوشی ال‌جی جی ۶ به بدنه ضدآب مجهز خواهد بود. با این‌حال، هنوز نوع تاییدیه دریافت‌شده برای اثبات درستی این ادعا مشخص نشده است. هم‌چنین، مدتی پیش فاش شد که گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی از یک دوربین دوگانه همانند نسل قبل استفاده خواهد کرد و در این گوشی، برآمدگی دوربین یا برآمدگی حسگر اثرانگشت وجود نخواهد داشت.

در همین زمینه، برخی مدعی شده‌اند که گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ به جای تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام عرضه خواهد شد. گمان می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ برای تولید انبوه پس از عرضه گوشی گلکسی اس ۸ در ماه آوریل، آماده خواهد بود و به همین جهت، شرکت‌های سازنده نمی‌توانند گوشی پرچم‌دار جدید خود را تا پیش از ماه آوریل با این تراشه عرضه نمایند. با توجه به استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ در گوشی ال‌جی جی ۶، عرضه آن با قیمتی کم‌تر از ۶۰۰ دلار منطقی به‌نظر می‌رسد.

شرکت ال‌جی به منظور به چالش‌کشیدن محصولات سامسونگ، گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ را با لوله‌های انتقال حرارت مسی همراه نموده است و در یک ادعای رسمی، شرکت سازنده اعلام کرده است که به دلیل استفاده از لوله‌های انتقال حرارت در گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶، باتری حتی در دماهایی بالاتر از استاندارهای تعیین‌شده، چندان داغ نمی‌شود.

احتمالاً گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی در ماه مارس به بازار عرضه خواهد شد و گمانه‌زنی‌ها از پیش‌بینی فروش حداقل پنج میلیون واحد برای گوشی ال‌جی جی ۶ خبر می‌دهد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *