گوشی هوآوی پی ۱۰ لایت با چهار گیگابایت حافظه رم فاش شد

گوشی هوآوی پی ۱۰ لایت با چهار گیگابایت حافظه رم فاش شد
  • 1395/11/4
  • مقدم
  • 0

شرکت هوآوی در حال آماده‌‌شدن برای عرضه گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس در ماه آوریل یا مارس است و به همین جهت، به احتمال زیاد این سازنده از گوشی پرچم‌دار جدید خود در ماه آینده در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد کرد. در حال‌حاضر، چندان مشخص نیست که شرکت هوآوی از چه تعداد گوشی در MWC در اواخر فوریه رونمایی خواهد کرد اما شایعات پیشین، نشان می‌دهد که هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس در این رویداد معرفی خواهد شد.

با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت هوآوی در حال توسعه یک نسخه دیگر از گوشی پرچم‌دار جدید خود با نام هوآوی پی ۱۰ لایت است که با قیمت کم‌تری عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، یک گوشی جدید هوآوی با شماره مدل WAS-AL00 از TENAA تاییدیه دریافت کرده است و به همین جهت، به احتمال زیاد شرکت هوآوی از این گوشی در طی چند هفته آینده رونمایی می‌کند.

هوآوی پی 10 لایت

 اینکه گوشی جدید هوآوی همان هوآوی پی ۱۰ لایت است، دقیقاً مشخص نشده اما با توجه به عرضه هوآوی پی ۹ لایت در زمان عرضه هوآوی پی ۹ و هوآوی پی ۹ پلاس و هم‌چنین، عرضه هوآوی پی ۸ لایت در زمان عرضه گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۸، عرضه مدل “لایت” هوآوی پی ۱۰ در سال ۲۰۱۷ چندان غیرمنطقی به‌نظر نمی‌رسد.

گوشی جدید هوآوی به دوربین دوگانه مجهز نشده است

هوآوی پی 10 لایت

رگورلاتوری چینی TENAA، بخشی از مهم‌ترین مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوآوی WAS-AL00 را فاش کرده است و براساس اطلاعات فاش‌شده، این گوشی به عنوان یک محصول میان‌رده با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به بازار عرضه خواهد شد. یکی از هیجان‌انگیزترین مشخصات‌فنی گوشی جدید هوآوی، تراشه هشت هسته‌ای Kirin آن با فرکانس ۲٫۱ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی است که این تراشه با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده.

برای دوربین اصلی، هوآوی از یک شاتر اصلی در گوشی جدید خود استفاده کرده است و با فرض اینکه گوشی جدید هوآوی WAS-AL00 همان هوآوی پی ۱۰ لایت است، عرضه آن با یک دوربین اصلی منطقی به‌نظر می‌رسد زیرا این گوشی  به عنوان یک محصول میان‌رده به بازار عرضه خواهد شد و دلیلی برای ارائه آن با دوربین دوگانه وجود ندارد. البته عرضه یک محصول میان‌رده با دوربین دوگانه با توجه به رونمایی ساب‌برند “آنر” از گوشی آنر ۶ ایکس با دوربین دوگانه یا شیائومی از گوشی شیائومی ردمی پرو چندان غیرممکن نبود.

هوآوی پی 10 لایت

برای شاتر اصلی، از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده است و ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی به کمک یک شاتر ۸ مگاپیکسلی به خوبی صورت می‌گیرد. حسگر اثرانگشت نیز در پشت گوشی جای گرفته است تا در صورت عرضه گوشی جدید هوآوی به عنوان هوآوی پی ۱۰ لایت، تفاوت‌های آن با گوشی‌های پرچم‌دار جدید هوآوی بیشتر شود. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس به یک حسگر اثرانگشت در زیر دکمه فیزیکی Home در پایین صفحه‌نمایش مجهز شده‌اند.

هوآوی پی 10 لایت

در کنار این شایعات، فاش شده است که گوشی هوآوی WAS-AL00 از یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کند و یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت (احتمالاً با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع) انرژی لازم برای نمایشگر و پردازنده را تامین می‌کند.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *