فیلمِ بازی The Division توسط استیفان کاقان ساخته می شود

فیلمِ بازی The Division توسط استیفان کاقان ساخته می شود
  • 1395/11/2
  • زهرا معبودی
  • 0

استیفان کاقان، برنده جوایز آکادمیک قصد دارد نویسنده و کارگردانی فیلم The Division  را بر عهده بگیرد.

کاقان در سال ۲۰۰۱ برای فیلم Traffic برنده جایز اسکار شد  و باری دیگر در سال ۲۰۰۵ برای فیلم Syriana نامزد دریافت اسکار شد.

یوبیسافت در آگوست سال گذشته اعلام کرد که قرار است فیلمی از روی بازی The Division ساخته شود و جیگ گالنهایل و جسیکا چاستین از بازیگران آن خواهند بود. امروز یوبیسافت اعلام کرد که استیفان کاقان که پیش از این برنده گلدن گلوب و یک جایزه آکادمیک در سال ۲۰۰۱ به عنوان فیلم نامه نویس فیلم Traffic شده بود و پس از آن نیز برای یک اسکار دیگر در سال ۲۰۰۶  نامزد دریافت اسکار شد.

فیلم بازی استیفان کاقان

کاقان گفت

من از کار کردن با Ubisoft Motion Pictures و همکاری با تیم شان در Massive Entertainment در آوردن بازی The Division به پرده سینما بسیار هیجان زده هستم، آن ها افرادی عالی و به طرز منحصر به فردی خلاق هستند و حاضر اند ریسک کنند. این بازی موفقیت بزرگی بوده است و بیشتر آن هم به دلیل فضای بصری بزرگی که خلق کردند و بینش شان از فضای بین آخر الزمانی منهتن بوده است. این بازی همه جانبه، به طرز خارق العاده ای عجیب و در عین حال آشنا و مملو از احتمالات است. همچنین کار کردن با جیک گالنهایل و جسیکا چاستین نیز در ابتدای کار بسیار عالیست. ما حس می کنیم داستانی که یوبیسافت خلق کرده است از همیشه مناسب تر است.

کاقان به خاطر ساخت فیلم های “اکشن بکش بکش” شهرت ندارد اما موضوع The Division پتانسیل این را دارد که حداقل شامل واکنش های تفکر آمیز انسانی و رفتار های حین آشوب پایان دنیایی باشد. ما در آن زمان تبدیل به چه نوع انسان هایی می شویم؟ چه می کنیم؟ وقتی که جامعه از هم می پاشد آیا انسانیت هم به همراه آن از هم می پاشد؟

صد البته در آن تیر اندازی فراوانی هم وجود خواهد داشت. به زودی اطلاعات بیشتری در دست قرار خواهد گرفت. اعلامیه آن خبری از زمان اکران نداده است اما IMDB  می گوید که زمان عرضه آن برای سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است.

نظر شما در رابطه با بازی The Division  چیست؟ آیا تا کنون تجربه همراهی آن را داشته اید؟ دیدگاه های خود را در اختیار گویا آی تی قرار دهید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *