طراحی مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J7 سامسونگ در رندرهای جدید فاش شد

طراحی مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J7 سامسونگ در رندرهای جدید فاش شد
  • 1395/10/29
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ بر روی یک گوشی جدید از سری گلکسی J مشغول به کار است و مدتی پیش، رندرهای سه‌بعدی براساس طر‌ح‌های شماتیک از این گوشی منتشر شده بود. هم‎چنین، با رویت‌شدن گوشی نسخه جدید گوشی گلکسی ۷J سامسونگ در آزمون گیک‌بنچ، بخشی از مشخصات‌فنی آن فاش شده است. به‌تازگی، وب‌سایت سم‌موبایل تصاویری را از مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J7 منتشر کرده است که گوشی میا‌ن‌رده جدید سامسونگ را در یک کیس، نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

همان‌طور که در تصاویر منتشرشده پیداست، مدل جدید گوشی گلکسی J7 سامسونگ از یک طراحی مشابه با گوشی گلکسی J3 Emerge استفاده می‌کند. به‌نظر می‌رسد که محصولات سری گلکسی J سامسونگ از یک طراحی مشابه استفاده خواهند کرد تا نسبت به سایر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ متمایز باشند.

گلکسی J7

تصاویر منتشرشده از مدل جدید گوشی گلکسی J7 نشان می‌دهد که این دستگاه به پورت میکرو یواس‌بی مجهز شده است و از دو میکروفون برای کاهش نویز استفاده می‌کند. علاوه‌براین، برای مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J7 سامسونگ، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا نیز درنظر گرفته شده است. انتظار می‌رود که گوشی میان‌رده جدید سامسونگ با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع عرضه شود و احتمالاً تعدادی از قابلیت‌های خود را از گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ به قرض گرفته است.

انتظار می‌رود که مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J7 سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید نوقا عرضه شود

گلکسی J7

آخرین اطلاعات به‌دست‌آمده از نتایج به‌دست‌آمده از بنچمارک مدل جدید گوشی گلکسی J7 سامسونگ نشان می‌دهد که این دستگاه به یک تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام با فرکانس کاری ۲٫۲ گیگاهرتز برای هر هسته مجهز خواهد بود. برخلاف بسیاری از گوشی‌های میان‌رده که حداقل از سه گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کنند، برای مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J7 سامسونگ تنها دو گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده است و این گوشی میان‌رده با یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ارائه خواهد شد.

مدل ۲۰۱۶ گوشی گلکسی J7 سامسونگ با یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی اچ‌دی همراه شده بود و هنوز نمی‌دانیم که شرکت سامسونگ، مدل جدیدتر این گوشی را با قیمتی نزدیک به نسل قبل ارائه می‌دهد یا قیمت قابل‌توجهی را برای مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J7 نسبت به مدل ۲۰۱۶ آن، در نظر گرفته است.

گلکسی J7

 با فرض ارائه این مدل با قیمتی نزدیک به نسل قبل، احتمالاً از پنل سوپرآمولد سامسونگ در مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J7 همانند جی ۷ پرایم استفاده نشده است. در صورتی که سامسونگ قصد داشته باشد تا مدل ۲۰۱۶ گوشی گلکسی J7 سامسونگ را با برچسب قیمتی بیشتر نسبت به مدل ۲۰۱۶ ارائه دهد، عرضه این مدل با دو گیگابایت حافظه رم چندان منطقی به‌نظر نمی‌رسد.

صرف‌نظر از پنل صفحه‌نمایش، باید گفت که مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J7 سامسونگ به یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع مجهز شده است و این مدل با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت گسترش با استفاده از یک کارت‌حافظه جانبی میکرو اس‌دی در دسترس قرار خواهد گرفت.

گلکسی J7

بدنه گوشی، فلزی بوده و مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی جی ۷ سامسونگ با یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با یک فلاش LED دوگانه همراه شده است. برای ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه در نظر گرفته شده است.

اطلاعات فاش‌شده، نشان می‌دهد که مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J7 سامسونگ با ابعاد ۵۱٫۳۴ در ۷۶٫۲۰ در ۸ میلی‌متر توسعه یافته است و برخلاف مدل ۲۰۱۷ گوشی‌های میان‌رده سری گلکسی A سامسونگ، با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به صورت پیش‌فرض ارائه می‌شود. گمان می‌رود که این گوشی در ماه آوریل به صورت رسمی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *