گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ در ۲۰۱۷ MWC به صورت عمومی معرفی نخواهد شد

گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ در ۲۰۱۷ MWC به صورت عمومی معرفی نخواهد شد
  • 1395/10/28
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ تا پیش از نیمه دوم سال ۲۰۱۷ از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ رونمایی خواهد کرد و شایعات مختلفی در رابطه با این محصول به عنوان یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های پرچم‌دار سال جاری میلادی منتشر می‌شود. یک شایعه پرداز، به‌تازگی اعلام کرده است که گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ در کنگره جهانی موبایل، به صورت عمومی معرفی نخواهد شد و گوشی رده‌بالای جدید سامسونگ تنها در اختیار تعداد افراد محدودی قرار می‌گیرد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

برطبق شایعه جدید، گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ در واقع در ۲۹ مارس (۹ فروردین ماه) معرفی خواهد شد و رونمایی از این گوشی در کنگره جهانی موبایل، تنها برای تعداد محدودی صورت می‌گیرد. هم‌چنین، شرکت سامسونگ گوشی پرچم‌دار جدید خود را در هفته ۱۷ ام سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد کرد؛ به همین جهت، باید منتظر عرضه رسمی گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ در یک روز بین ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) تا ۳۰ آوریل باشیم.

در کنار این موضوع، هم‌چنین اعلام شده است که قیمت پایه گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ ۸۴۹ دلار است و نسخه بزرگ‌تر این گوشی با قیمت بیشتری به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی اس ۸

براساس گمانه‎زنی‌ها، گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ به یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی Quad HD سوپر آمولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز شده است. هم‌چنین، شرکت سامسونگ نسخه دیگری از گوشی پرچم‌دار جدید خود را با صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی توسعه می‌دهد و آن‌را به عنوان مدل “پلاس” گلکسی اس ۸ عرضه خواهد کرد.

در مدل ۵٫۷ اینچی گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ از یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده است و مدل “پلاس” با یک دوربین دوگانه ارائه خواهد شد. هر دو مدل به یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار مجهز شده است که گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ را به یک محصول متمایز تبدیل خواهد کرد.

احتمالاً گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ با یک تراشه اگزینوس از سری ۹ یا تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ همراه خواهد بود و نسخه‌های خاصی از آن با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام توسعه می‌یابد. مدل پایه گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ به شش گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود و شرکت سامسونگ در گوشی گلکسی اس ۸ پلاس از هشت گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد. البته نسخه رده‌بالای گوشی‌ گلکسی اس ۸ به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و قیمت آن در مقایسه با مدل پایه، بیشتر خواهد بود.

گلکسی اس ۸

حتی اگر گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ در کنگره جهانی موبایل به صورت عمومی معرفی نشود، انتظار می‌رود که تصاویر و بررسی‌های اولیه‌ای از این گوشی ارائه شود. براساس گمانه‌زنی‌ها، گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ به یک نمایشگر با حاشیه‌های کم‌تر مجهز خواهد بود و دکمه فیزیکی Home از آن حذف شده است.

به همین جهت، سامسونگ از یک حسگر اثرانگشت ادغام شده با نمایشگر استفاده می‌کند و لوگوی سامسونگ به حاشیه پایین نمایشگر انتقال می‌یابد. به دلیل حذف دکمه فیزیکی Home و دکمه‌های لمسی Back و Overview، گلکسی اس ۸ سامسونگ به عنوان یکی از اولین محصولات سامسونگ به دکمه‌های نرم‌افزاری مجهز خواهد بود.

در کنار این موضوع، فلاش LED دوگانه به بالای دوربین اصلی انتقال یافته است و هم‌چنین، مدل مجهز به صفحه‌نمایش از گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ ارائه نخواهد شد. شرکت سامسونگ به دلیل فروش بیشتر مدل مجهز به نمایشگر لبه منحنی، گوشی گلکسی اس ۸ را در دو مدل با نمایشگر لبه منحنی دوگانه عرضه خواهد کرد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *