آیا گوشی بدون حاشیه در ویدیوی جدید سامسونگ دیسپلی، گلکسی اس ۸ است؟

آیا گوشی بدون حاشیه در ویدیوی جدید سامسونگ دیسپلی، گلکسی اس ۸ است؟
  • 1395/10/25
  • مقدم
  • 0

گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ به عنوان یکی از موردانتظارترین گوشی‌های پرچم‌دار در سال ۲۰۱۷ محسوب می‌شود و شایعات نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ از گوشی پرچم‌دار جدید خود در نیمه اول سال جاری میلادی رونمایی خواهد کرد.

با توجه به اینکه سامسونگ مدت‌هاست که طراحی گوشی‌های پرچم‌دار خود را تغییر نداده، گمان می‌رود که گلکسی اس ۸ به عنوان یکی از اولین محصولات از سری گلکسی اس با یک طراحی جدید عرضه خواهد شد. اما آیا شرکت سامسونگ در یک ویدیوی جدید، گوشی گلکسی اس ۸ را نشان داده است؟ برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب همراه گویا آی‌تی باشید.

به‌تازگی، سامسونگ دیسپلی تعدادی ویدیوی جدید منتشر کرده است که درباره قابلیت‌های نسل جدید نمایشگرهای سوپرآمولد خبر می‌دهد. در یکی از این ویدیوها، یک گوشی‌هوشمند جلب‌توجه می‌کند که با توجه به مطابقت طراحی آن با شایعات و رندرهای گذشته، بسیاری احتمال داده‌اند که گلکسی اس ۸ از نظر طراحی مشابه این محصول خواهد بود و شاید حتی، سامسونگ گوشی پرچم‌دار خود را پیش از معرفی رسمی نشان داده باشد.

با این‌حال، باید گفت که به‌نظر نمی‌رسد محصول فاش‌شده در این ویدیو گلکسی اس ۸ سامسونگ باشد زیرا بعید می‌دانیم که شرکت سازنده به سامسونگ دیسپلی اجازه بدهد تا طراحی گوشی‌هوشمند پرچم‌دار جدید خود را پیش از رونمایی رسمی نشان دهد.

گلکسی اس 8

 در کنار این موضوع، باید اضافه کرد که مدتی پیش، یکی از مدیران اجرایی این شرکت کره‌ای از کارمندان کسب‌وکار موبایل سامسونگ خواسته بود تا از فاش‌کردن مشخصات گوشی پرچم‌دار آینده این سازنده، خودداری نمایند. به همین جهت، بسیار بعید است که شرکت سامسونگ، خود، طراحی گوشی پرچم‌دار جدیدش را فاش کند.

شاید طراحی گوشی‌های هوشمند در آینده به سمت عرضه محصولات مشابه با گوشی فاش‌شده در ویدیو جدید سامسونگ دیسپلی پیش برود اما غیرمحتمل است که گلکسی اس ۸ با چنین طراحی عرضه شود. اگر این دلایل توانسته شما را قانع نماید، باید گفت که محصول به نمایش گذاشته شده در ویدیوی جدید سامسونگ دیسپلی، تنها یک نمونه اولیه است که نمایشگرهای آمولد سامسونگ را نشان می‌دهد؛ بنابراین، چندان به عرضه گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ با این طراحی، امید نداشته باشید!

براساس شایعات، گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی مجهز خواهد بود و مدل پایه با شش گیگابایت حافظه رم ارائه می‌شود. مدل پلاس گوشی گلکسی اس ۸ به هشت گیگابایت حافظه رم مجهز شده است و شرکت سامسونگ از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در آن استفاده می‌کند.

هم‌چنین، به‌تازگی گفته شد که نسخه بزرگ گلکسی اس ۸ با نمایشگر ۶ اینچی به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و البته، نسخه پایه همانند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۶ از یک دوربین اصلی استفاده می‌کند. عرضه گلکسی اس ۸ با یک دوربین اصلی، لزوماً بدین معنی نیست که عملکرد دوربین چندان خوب نخواهد بود اما به هرحال، سامسونگ به دنبال قابلیت‌هایی است تا عرضه گلکسی اس ۸ پلاس را با قیمت بالاتر نسبت به مدل ۵٫۱ اینچی، توجیه نماید.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *