تلگرام ربات رسمی ویرایش تم این نرم افزار را معرفی کرد

تلگرام ربات رسمی ویرایش تم این نرم افزار را معرفی کرد
  • 1395/10/23
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر تا کنون به طور منظم روزانه از نرم افزار تلگرام استفاده کرده باشید، متوجه خواهید شد که هر چند روز یکبار شاهد دریافت یک بروز رسانی برای نرم افزار تلگرام بوده اید.

در آخرین بروز رسانی که امروز حوالی ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه به دست من رسید، تلگرام پیش از این که به بررسی، تغییرات جدید نسخه جدید تلگرام بپردازد، ما را برای یک تغییر جدید در تلگرام آماده کرد!

طی این خبر، مطلع شدیم که تلگرام برنامه های گسترده ای برای تغییر تم دارد و قرار است این موضوع را کاملا ویژه به اختیار خود کاربران تلگرام بسپارد.

تنها کاری که تلگرام توانسته در این زمینه انجام دهد این است که یک ربات بسازد، و آن را در اختیار کار بران قرار دهد تا بتواند از طریق آن به کاربران در ساخت تم های مختلف کمک کند.

TelegramThemes

تلگرام اعلام داشته که این ربات @TelegramThemes نام دارد اما اگر هم اکنون از آن استفاده کنید، نمی توانید وارد آن شوید و این یعنی باید کمی منتظر شوید. پیش بینی های گویا آی تی مبنی بر این است که احتمالا توسعه دهندگان ابزارهای تلگرامی زین پس به دنبال ابزارها و ابتکاراتی برای طراحی تم باشند.

هم اکنون در آخرین بروزرسانی تلگرام، تم نسخه دسکتاپ به صورت اپلیکیشن درآمده است و این موجب شده که لذت کار کردن با این نرم افزار بیشتر شود.

در نسخه جدید رنگ رسمی آبی تلگرام به خاکستری تبدیل شده است و اجزای صفحه با ظرافت بیشتری به چشم می آید.

از سویی، قرار گرفتن دکمه جستجو یا همان ذره بین مشهور، در خارج از لیست منو ها نشان از این دارد که توسعه دهندگان متوجه شده اند که این بخش به وفور توسط کاربران مورد استفاده قرار گرفته اند.

با این حساب به نظر می رسد که تلگرام به دنبال تغییرات گرافیکی و ظاهری برای ماندگاری بیشتر کاربران در این سیستم است چنان که مشاهده می کنید تغییرات آخرین نسخه واقعا چشم گیر بوده است.

نظر شما در باره نسخه جدید تلگرام چیست؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *